Skocz do zawartości

Pierwsza awaria mojej R6


Pit_R6
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam serdecznie,

 

dzisiaj silnik w mojej R6 zaczął nierówno pracować oraz był słyszalny stukot. Odniosłem wrażenie, że pracują tylko dwa cylindry. Przy ruszaniu był wyraźnie osłabiony, szarpał. Jednak po przekroczeniu 3 500 obrotów zaczynał normalnie ciągnąć i dźwięk wracał do normy...

 

Co to może być? Jakaś błachostka? Świece? A może coś poważnego?

 

Zdarzyło się coś takiego komuś?

 

Pozdrawiam

Piotrek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli zdarzyło sie to z dnia na dzień to mógł być też syf w bajurze (woda itp.).

 

Moto tankowałem dzień wcześniej na BP, na tym paliwie przejechałem ok. 100 km. Zaczęło się pieprzyć podczas jazdy. Jak tego dnia uruchomiłem go wszystko było ok, dopiero po 50 km zaczęły się problemy...

 

Pozdrawiam

Piotr Gromski

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziękuję za Wasze rady. Póki co mam nadzieję, że to faktycznie świeca. Sprawdziłem dzisiaj jak nagrzewają się kolektory i wiem już, że nie pracuje skrajny prawy tłok. Niestety sam naprawy się nie podejmę, ponieważ nie znam się na tym, a w serwisach Yamahy trzeba czekać na wjazd na warsztat 2 tygodnie... Jutro jeszcze podzwonię po innych warsztatach, ale generalnie problem jest taki, że jak zaczęło się wczoraj chrzanić, to pojechałem prosto pod Uhma Bike na Wólczyńską i zostawiłem moto na parkingu strzeżonym przy ich siedzibie - miałem nadzieję, że będą mogli się nim zająć...

Teraz mam zgryz co dalej, bo ponoć jeździć na 3 tłokach nie można... tak więc nawet jak znajdę warsztat, to będę musiał jakąć lawetę załatwić :icon_mrgreen:

A może ktoś z Was zna jakiegoś mechanika skłonnego dojechać do motocykla? Pokrywam oczywiście wszystkie koszta z czasem i dojazdem włącznie. Może coś na kształt motocyklowego assistance istnieje?

 

Pozdrawiam

Piotrek

 

Ja bym zaczął od najprostrzej rzeczy, czyli od wykręcenia i sprawdzenia świec. Czy dawno je wymieniałeś? Obczaj kolor, czy są suche.

 

Moto kupiłem stosunkowo niedawno, sprzedający, który sprowadził sprzęt ze stanów, powiedział, że jest przygotowany do sezonu, i nie mam powodu mu nie ufać. Ale znając życie pewnie świece nie były wymieniane... Mówił głównie o płynach, olejach, przesmarowaniu łańcucha.

 

Pozdrawiam

Piotrek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w podpisie masz napisane waw czyli stwierdzam ze warszawa , to odwiedź Pawła naszego moderatora ostatnio wspominał ze ma więcej ludzi na zakładzie ,i jesli twoja usterka to błachostka to moze naprawia ją od ręki

ul. Kopernika 10 Zielonka (koło Wawy) tel. (022) 781-00-51 / 501-430-560

 

pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie wazne co powie ci sprzedajacy , wazne co zrobisz, czyli pelen serwis nowgo moto to podstawa (siwiece,gazniki,plyny ,zawory) ,nie ukrywam ze sa to koszta kilkaset zl, ale nie powinno sie tego olewac bo potem sie dzieje takie cus

 

pozdro

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie wazne co powie ci sprzedajacy , wazne co zrobisz, czyli pelen serwis nowgo moto to podstawa (siwiece,gazniki,plyny ,zawory) ,nie ukrywam ze sa to koszta kilkaset zl, ale nie powinno sie tego olewac bo potem sie dzieje takie cus

 

pozdro

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w podpisie masz napisane waw czyli stwierdzam ze warszawa , to odwiedź Pawła naszego moderatora ostatnio wspominał ze ma więcej ludzi na zakładzie ,i jesli twoja usterka to błachostka to moze naprawia ją od ręki

ul. Kopernika 10 Zielonka (koło Wawy) tel. (022) 781-00-51 / 501-430-560

 

pozdro

 

Dzięki za info. Jutro tam zadzwonię.

 

Pozdrawiam

Piotrek

 

nie wazne co powie ci sprzedajacy , wazne co zrobisz, czyli pelen serwis nowgo moto to podstawa (siwiece,gazniki,plyny ,zawory) ,nie ukrywam ze sa to koszta kilkaset zl, ale nie powinno sie tego olewac bo potem sie dzieje takie cus

 

pozdro

 

Zgadzam się z Tobą w zupełności, niemniej ponieważ kupowałem od człowieka, który "siedzi w temacie", ponadto sam jest pasjonatem motocykli, nie mam powodu aby podejrzewać go o cokolwiek złego. O świecach nic nie mówił, więc mogę uznać to za swoje uchybienie.

W zasadzie powinienem zrobić tak, jak piszesz - czyli pełny przegląd od razu po zakupie. Niemniej ciągle nie było czasu, bo pogoda była piękna i żal mi czasu było żeby moto zostawić.

A tak generalnie to należę to tych mocno dbających :icon_twisted:

 

Pozdrawiam

Piotrek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przestancie gadac glupoty... Zalej moto inna benzyna albo daj mu koknretnie wpizde kikla razy - jak nie pomoze to sprawdz swiece i bedzie git... Wy tu zaraz - regulacje zaworow gaznikow i niewiadomo czego.. Bez przesady...

 

Witam! Widzę, że mamy do czynienia z prawdziwym fachowcem (morderca techniki). Najpierw ustawiamy wszystko jak należy , a dopiero w tą no... . Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...