lucas Opublikowano 8 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2006 nie wiem jak wy ale ja smiem twierdzic ze jest awaryjna i to nie tylko mit:(a Kwaso to niby tak sie zna tak mowi a moj sprzet zakupiony od niego roz***ał sie po jednym wyjezdzie w teren z szarym wilkiem a olej był wg miarki OK:(( nie ładnie tak publicznie :icon_twisted:, wg mnie i sporego grona ludzi jeżdzacych których znam huska jest tak samo awaryjna jak inne sprzety np KTM czy YAMAHA Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kwas Opublikowano 9 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2006 To ze ci sie sprzet rozleciał nie znaczy ze to moja wina, wszystko z pozoru wygladało dobrze, wiec jezeli to prawda ze silnik jest zajechany to niemiec zrobił tak samo mnie jak i ciebie w hu*a. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Magik8888 Opublikowano 9 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2006 A można nalać troche więcej tego oleju do silnika(o jakieś 100ml)??? Jaką fele ma to moto, 18" czy 19" ??? Taki KTM to ciężkie bydle więc raczej nie dla mnie, potrzebuje coś lżejszego od DT125. a XR400 niestety są w cenie :icon_twisted: a TE410, jak to idzie na gume??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zoltecek Opublikowano 9 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2006 (edytowane) A można nalać troche więcej tego oleju do silnika(o jakieś 100ml)??? Jaką fele ma to moto, 18" czy 19" ??? Taki KTM to ciężkie bydle więc raczej nie dla mnie, potrzebuje coś lżejszego od DT125. a XR400 niestety są w cenie :buttrock: a TE410, jak to idzie na gume??? przeciez jak lejesz olej do silnika to masz miarke min-max prawidłowo stan oleju powinien byc na połowie ale jak dolejesz 100ml to bedze pewnie powyzej sredniego poziomu i nic sie nie stanie gorzej jak bys miał przy max to moze troche pluc olejem i go przepalac KTM LC4 to nie sa ciezkie bydla były rozne wersje LC4 miedzy innymi EXC (która posiadam) :icon_twisted: i ona wazy pusta 120kg a mocy ma 45km XR widziałem na allegro za 5600 ale nie wiem jaki tam stan był a co do awaryjnosci husq to wszysto jest przez to ze starsze roczniki nie miały pomp oleju a smarowanie odbywało sie za pomoca rozbryzgu czyli 1 wyjazd na dobrym nowym oleju i zmiana na nowy (moze przesadzam) ale husqi to motocykle tamtych czasow bezkompromisowe zeby wygrywac trzeba pakowac KTM rulezz Edytowane 9 Sierpnia 2006 przez zoltecek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SzaryWilk Opublikowano 9 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2006 Husq 18'' z tyłu, na koło?? a które?? przednie czy tylne??:icon_twisted: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Magik8888 Opublikowano 9 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2006 oczywiście że na tylne :icon_twisted: ale to chyba nie zależy od zmian oleju tylko od filtra oleju ??? ktoś pisał że sie często zapycha. nie można samego filtra zmieniać ??? ile wchodzi oleju do TE410 ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MateuszEnduroboyz Opublikowano 9 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2006 (edytowane) Moze i Husqvarna to i dobry motocykl ale zakupujac go trzeba uwazac i wszystko sprawdzac:(( Mi Kwaso polecił moja TE mowił jak to wszystko jest idealne pokazywał faktury z niemiec na kapitalke silnika a tu chyba faktura jest jakas lewa:((Wziałem moto pojechałem raz w teren zrobiłem dosłownie 40km wrociłem do domu juz nie zapaliła:(( rozebrałem silnik i zobaczyłem : zawory rozregulowane ale to rozumiem normalne zdjałem głowice ja patrze a na tłoku wydrapane strzałki w strone wydechu śrubokretem:((zdjałem cylinder tłok jest tak wytarty ze moge go jedynie wyzucic, zalałem głowice do sprawdzenia okazało sie ze zawory puszczaja:((na dodatek gdy wyjałem napinacz łancucha rozrzadu a tam juz sie konczy:(( Takze kupiłem "super" motorek od kolegi z forum tak polecany a musze zainwestowac ponad 1000zł w remont:(( <dół> Takze kupujac moto sprawdzcie wszystko i nie wierzcie zadnym fakurom!!!!! Edytowane 9 Sierpnia 2006 przez MateuszEnduroboyz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gawron Opublikowano 9 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2006 Moze i Husqvarna to i dobry motocykl ale zakupujac go trzeba uwazac i wszystko sprawdzac:(( Mi Kwaso polecił moja TE mowił jak to wszystko jest idealne pokazywał faktury z niemiec na kapitalke silnika a tu chyba faktura jest jakas lewa:((Wziałem moto pojechałem raz w teren zrobiłem dosłownie 40km wrociłem do domu juz nie zapaliła:(( rozebrałem silnik i zobaczyłem : zawory rozregulowane ale to rozumiem normalne zdjałem głowice ja patrze a na tłoku wydrapane strzałki w strone wydechu śrubokretem:((zdjałem cylinder tłok jest tak wytarty ze moge go jedynie wyzucic, zalałem głowice do sprawdzenia okazało sie ze zawory puszczaja:((na dodatek gdy wyjałem napinacz łancucha rozrzadu a tam juz sie konczy:(( Takze kupiłem "super" motorek od kolegi z forum tak polecany a musze zainwestowac ponad 1000zł w remont:(( <dół> Takze kupujac moto sprawdzcie wszystko i nie wierzcie zadnym fakurom!!!!!hmmm... No nie wiem jak tam było ale ja Ci powiem ze 1000zł to tak w sumie jeszcze norma. kupujac wyczynowy motocykl trzeba sie z tym niestety liczyc. Dlatego ja juz jakis czas temu wyszedłem z załozenia ze wole kupic moto nie po zekomym remocnie tylko do remontu za małą kase. Np moto warte na rynku 9000zł ja kupuje za 6500zł i dokładam do niego tyle kasy co jest róznica czyli kolo 2500 i mam 100% pewny motocykl. w wyczynach to chyba jedyne wyjscie chyba ze dosłownie moto od przyjaciela z którym wiesz co i jak. Stary zrobisz i bedizesz miał moto moze i za pół roku ale bedzie jak nowe i nie bedizesz miał zadnych obaw zeby gdzies dalej pojechać w trase :P nie ma tego złego co by na dobre nie wyszło -> musisz to tak potraktowac bo inaczej zwarjujesz! :crossy: http://www.DywanSzop.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ninjabike Opublikowano 11 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2006 hmmm... No nie wiem jak tam było ale ja Ci powiem ze 1000zł to tak w sumie jeszcze norma. kupujac wyczynowy motocykl trzeba sie z tym niestety liczyc. Dlatego ja juz jakis czas temu wyszedłem z załozenia ze wole kupic moto nie po zekomym remocnie tylko do remontu za małą kase. Np moto warte na rynku 9000zł ja kupuje za 6500zł i dokładam do niego tyle kasy co jest róznica czyli kolo 2500 i mam 100% pewny motocykl. w wyczynach to chyba jedyne wyjscie chyba ze dosłownie moto od przyjaciela z którym wiesz co i jak. Stary zrobisz i bedizesz miał moto moze i za pół roku ale bedzie jak nowe i nie bedizesz miał zadnych obaw zeby gdzies dalej pojechać w trase :P nie ma tego złego co by na dobre nie wyszło -> musisz to tak potraktowac bo inaczej zwarjujesz! :crossy:Masz racje tez tak uwazam a i tez chcialem kupic huske ale stwierdzilem ze jezeli mam sie z nia pierdzielic to wole ja sobie odpuscic przezucam sie na 2T pozdro NinjA Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Magik8888 Opublikowano 11 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2006 Z tego co powiedział Kwas wynika że odpuścić sobie ją może ten kto nie dba o moto. 2T to całkiem inna bajka, jak dla mnie gorsza :P. a do starszej huski nieda sie zamontować tej pompy oleju ??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Skubi Opublikowano 12 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2006 co do awaryjnosci husq to wszysto jest przez to ze starsze roczniki nie miały pomp oleju a smarowanie odbywało sie za pomoca rozbryzgu A od których roczników są pompy oleju w Husqvarnach? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Magik8888 Opublikowano 12 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2006 Ile pali taka huska TE 410 ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PomyK Opublikowano 12 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2006 Moze i Husqvarna to i dobry motocykl ale zakupujac go trzeba uwazac i wszystko sprawdzac:(( Mi Kwaso polecił moja TE mowił jak to wszystko jest idealne pokazywał faktury z niemiec na kapitalke silnika a tu chyba faktura jest jakas lewa:((Wziałem moto pojechałem raz w teren zrobiłem dosłownie 40km wrociłem do domu juz nie zapaliła:(( rozebrałem silnik i zobaczyłem : zawory rozregulowane ale to rozumiem normalne zdjałem głowice ja patrze a na tłoku wydrapane strzałki w strone wydechu śrubokretem:((zdjałem cylinder tłok jest tak wytarty ze moge go jedynie wyzucic, zalałem głowice do sprawdzenia okazało sie ze zawory puszczaja:((na dodatek gdy wyjałem napinacz łancucha rozrzadu a tam juz sie konczy:(( Takze kupiłem "super" motorek od kolegi z forum tak polecany a musze zainwestowac ponad 1000zł w remont:(( <dół> Takze kupujac moto sprawdzcie wszystko i nie wierzcie zadnym fakurom!!!!!Oj to nie ładnie z jego strony!!!.Jeszcze sprzedać to kumplowi z forum,który poźniej napisze na 4um co jest nie tak z motorkiem a wszystko niby miało być super. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kwas Opublikowano 12 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2006 Oj to nie ładnie z jego strony!!!.Jeszcze sprzedać to kumplowi z forum,który poźniej napisze na 4um co jest nie tak z motorkiem a wszystko niby miało być super.i po h*j sie udzielasz jak ciebie sprawa nie dotyczy? nie wie o co chodzi i pierdoli :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PomyK Opublikowano 12 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2006 Uspokój się człowieku,wszystko wyszło wyżej . . . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi