Skocz do zawartości

Nowy GS 500 - proszę o rady


fv
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Próbowałem odkręcić miarkę oleju w Suzuki GS 500 - nie dało się. Ani na zimno ani na ciepło. Jak to zrobić?

 

Jak (czym) sprawdzać ciśnienie w oponach? I głupie pytanie ale nie wiem: pompować na stacjach benzynowych, tak? Czy w garażu też coś można mieć? Kiedyś miałem pompkę którą ojciec pompował oponki w maluchu.

 

Czy da się wyczyścić filtr powietrza nie mając kompresora? To prosta czynność i szkoda mi z tym jechać do serwisu... A może powinienem?

 

Ile kosztuje średnio w Warszawie synchro i regulacja gaźników?

 

Co powinienem zrobić po zakupie motocykla i ile to będzie mniej-więcej kosztowało?

 

Jeśli zatrzymuję się na chwilę - powiedzmy 3 minuty (rozmowa przez tel. na przykład) to powinienem gasić silnik, czy nie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak (czym) sprawdzać ciśnienie w oponach? I głupie pytanie ale nie wiem: pompować na stacjach benzynowych, tak? Czy w garażu też coś można mieć? Kiedyś miałem pompkę którą ojciec pompował oponki w maluchu.

 

Na zwykłej stacji benzynowej możesz sprawdzić ciśnienie

 

Czy da się wyczyścić filtr powietrza nie mając kompresora? To prosta czynność i szkoda mi z tym jechać do serwisu... A może powinienem?

 

Też możesz podjechać na stacje i psiknąć, ale jeżeli jest strasznie zabrudzony to lepiej wymienić na nowy

 

Ile kosztuje średnio w Warszawie synchro i regulacja gaźników?

 

około 200zł

 

Co powinienem zrobić po zakupie motocykla i ile to będzie mniej-więcej kosztowało?

 

Wymienić wszystkie płyny, oleje. Sprawdzić filtry, klocki, łancuch, opony. Zrobic regulacje zaworów i synchro wraz z regulacją gaźników.

 

Jeśli zatrzymuję się na chwilę - powiedzmy 3 minuty (rozmowa przez tel. na przykład) to powinienem gasić silnik, czy nie?

 

Nie musisz ale możesz, o to sie nie martw

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam takie małe pytanko, czy ciężko jest samemu bez żadnych serwisów naprawiać tego typu silniki jak w GS500 ? mówie o 4 cylindrowych i ewentualnie V-kach. Co rozumiem przez naprawić : wymienić tłoki, korbowód, wyjąć silnik do rozłożenia wyczyszczenia i poskładanie tego do kupy.

 

Pytanie powstało wtedy gdy dowiedziałem się że prawie połowa 250-tek ma 4 cylindry ( nie śmiać, jestem zapalony samochodziaż to nie wiem :icon_twisted: ) i nie wiem czy będę w stanie to ogarnąć.

 

A jak ktoś przy okazji zna koszta jazd do serwisu to też nie pogardze ;]

 

EDIT

 

Jeśli zatrzymuję się na chwilę - powiedzmy 3 minuty (rozmowa przez tel. na przykład) to powinienem gasić silnik, czy nie?

 

Jakbyś miał turbine to lepiej żebyś nie gasił :buttrock:

Edytowane przez shiningami
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pytanie powstało wtedy gdy dowiedziałem się że prawie połowa 250-tek ma 4 cylindry ( nie śmiać, jestem zapalony samochodziaż to nie wiem :icon_twisted: ) i nie wiem czy będę w stanie to ogarnąć.

 

 

4cylindry to chyba nie-250ccm to najczęsciej są 1-2cylindrowe.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Próbowałem odkręcić miarkę oleju w Suzuki GS 500 - nie dało się. Ani na zimno ani na ciepło. Jak to zrobić?

 

 

Najprościej jak weżmiesz francuza, owiniesz wystający płaski element korka papierem toaletowym albo koszulą (żeby go nie zniszczyć) zaciśniesz francuza na tym płaskim pierdolniku i zaczniesz odkręcać. Będziesz miał wtedy dźwignię i pójdzie łatwo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no są ale jak już to najczęściej na rynku japońskim w europie tylko kilka takich modeli było sprzedawanych i nie są one zbyt popularne najczęściej spotkasz 1 lub 2 a jeśli nawet będziesz chciał kupić 250 jakąś 4 cylindrową to nie polecam bo będzie bardzo duży problem z częściami jak się sypnie coś

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no są ale jak już to najczęściej na rynku japońskim w europie tylko kilka takich modeli było sprzedawanych i nie są one zbyt popularne najczęściej spotkasz 1 lub 2 a jeśli nawet będziesz chciał kupić 250 jakąś 4 cylindrową to nie polecam bo będzie bardzo duży problem z częściami jak się sypnie coś

 

Narazie to szukam części do Hondy XR 125 a konkretnie tłoka i nigdzie nie ma ale ja nie o tym, mnie interere czy taki człowiek jak ja ( nastolatek z dwoma motorami ) będzie w stanie zajmować się 2 cylindrowym motorem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...