Seboka Opublikowano 4 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2006 Więc sprawa wygląda tak, mój Wildek gdy go pale póki się nie zagrzeje i nie nabierze słusznej temperatury, gdy doda mu się gazu kopci (normalnie nie robie tego), oleju nie bierze(przejechane 3 tyś po wymianie), wymienione filtry, świece, regulacja zaworów w serwisie .Szczególnie z tylniego cylindra , pracuje równo na niskich obrotach przebieg 20 tyś 2001 r. Mam puste wydechy ale z siatką w środku i lekko zdławione wkładami . Czy po prostu jest to taka specyfika ???Umieściłem :icon_razz: ***FILM*** z objawami które mi się nie podobają pod koniec przykładam rękę do poszczególnych wydechów , na dłuższym dolnym wydechu spaliny są jak by cały czas sprężone natomiast na drugim z którego jest kopcenie na zimnym silniku faza sprężenie jest bardziej gwałtowna i wyczuwa się coś jak by zassanie ,słychać nawet różnice . Widać to będzie na filmie . Film ma 15 MB wiec proszę się udzielić w cierpliwość . Cytuj [html]<p><b><a href="http://www.seboka.republika.pl/" style="text-decoration: none"> <font color="#008000">Moja strona </font></a></b> <font color="#008000"> <b><a href="http://www.szczotkitechniczne.eu" style="text-decoration: none"> <font color="#008000">Moja praca </font></a></b></font></p>[/html] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 5 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2006 Masz nieoryginalny wydech bedacy w gruncie rzeczy pustymi rurami, a w takim wypadku ich dlugosc ( rozniaca sie miedzy cylindrami ) ma wplyw na jakosc pracy poszczegolnych cylindrow.W dodatku ksztalt kolektorow wydechowych tez sie liczy i roznice miedzy ksztaltem jednego i drugiego moga powodowac takie a nie inne objawy pracy kazdego z cylindrow.Jezeli nie bierze oleju to nie ma co sobie glowy zawracac, moze pierscienie na tylnym tloku sa odrobinke luzniejsze, ale moze jest to tylko skutek pracy na tym wydechu. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pompka Opublikowano 5 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2006 Przyszło mi do głowy jeszcze coś - Wild Star ma jeden gaźnik z pomką wzbogacającą. Być może dysza wstrzykująca paliwo przy gwałtownym dodaniu gazu obróciła się i leje prosto do tylnego cylindra. Zdejmij filtr powietrza i zakręć manetką. Strumień paliwa powinien lecieć prosto na iglicę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Seboka Opublikowano 5 Sierpnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2006 Gaźnik był już ustawiany , to nie to Cytuj [html]<p><b><a href="http://www.seboka.republika.pl/" style="text-decoration: none"> <font color="#008000">Moja strona </font></a></b> <font color="#008000"> <b><a href="http://www.szczotkitechniczne.eu" style="text-decoration: none"> <font color="#008000">Moja praca </font></a></b></font></p>[/html] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LORD VADER Opublikowano 5 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2006 tylny(pierwszy) gargrzeje sie zawsze bardziejod drugiego no i efektem po dłuższym użytkowaniu jest lużniej spasowany tłok w garku i możliew że lużniejszy pierścień(e) olejowy.Efekt: biało niebieski dymJeżeli po zagrzaniu zjawisko ustępuje to nie masz sie czym martwić Cytuj Kochany pamiętniczku , właśnie spadł śnieg . I dlatego postanowiłem sobie kupić nowy motocykl :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Seboka Opublikowano 5 Sierpnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2006 Dym jest czarny choć tego nie widać dobrze na filmie , oleju nie bierze po przejechaniu ponat 3tys kilometrów , nie widać różnicy na bagnecie .Dzisaj byłem u fachowca i myśle że jest to nie szczelny zawór spalinowy , dlatego jest wyczuwalne ssanie spalin między cyklami . Może być to spowodowane pustymi wydechami (były bez siatki i bez wkładów, same rury) , wynikło to na drugim bo wydech jest tam krótszy i spaliny miały mniejszy opór . Obecnie mam w wydechach siatke i wkłady tłumiące . Ładny gąg i bez przesady . Cytuj [html]<p><b><a href="http://www.seboka.republika.pl/" style="text-decoration: none"> <font color="#008000">Moja strona </font></a></b> <font color="#008000"> <b><a href="http://www.szczotkitechniczne.eu" style="text-decoration: none"> <font color="#008000">Moja praca </font></a></b></font></p>[/html] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LORD VADER Opublikowano 5 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2006 Aby wykluczyć taka ewentualnośc proponuje zakup za grosze szczelinomierza paskowego z wymiaram ,13 ,18 ,23 , zdjęcie dekli głowicy i porównanie luzów zaworowych na obydwu garkach.Napewno ten dym jest czarny?!?!? Na filmie jak byk że błękitno biały... Cytuj Kochany pamiętniczku , właśnie spadł śnieg . I dlatego postanowiłem sobie kupić nowy motocykl :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Seboka Opublikowano 5 Sierpnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2006 No tak wyszedł na filmie , zawory były regulowane , w cylindrach spiek ceramiczny i max 4000 obrotów wiec z braniem oleju to sobie dajmy spokój. I tak jak mówiłem jak przyłożysz rękę do wydechów wyczuwalne jest zassanie , dokładnie to opisałem WCZEŚNIEJ :icon_razz: Cytuj [html]<p><b><a href="http://www.seboka.republika.pl/" style="text-decoration: none"> <font color="#008000">Moja strona </font></a></b> <font color="#008000"> <b><a href="http://www.szczotkitechniczne.eu" style="text-decoration: none"> <font color="#008000">Moja praca </font></a></b></font></p>[/html] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LORD VADER Opublikowano 5 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2006 nie rozwodzac sie zbytnio : na zimnym silniku zdejmij fajke z jednego garka i odpal na chwile ,zgas i powtórz to samo na drugim garze(FAJKE KONIECZNIE ZEWRZEĆ DO MASY!!! lub wrzucić chwilowo byle jaką świece i położyć tak abymiała styk z masą, brak zwarcia grozi uszkodzeniem cewki).Całą procedure powtórz kilka razy i zwróc uwage na to czy występuje jakas róznica w czasie zaskoku i pracy między garkami.Cała procedure powtórz na gorąco.Jeżeli różnica w zaskoku będzie dużą ,zwłaszcza na gorąco to możliwe że zaworki nieszczelne na gorzej łapiacym baniaku.Jeżeli bańki łapią tak samo to zawory są na 100% szczelne. Jak sam powiedziałeś nigdy nie dodajesz gazu na zimno... no i dodałeś i zobaczyłes efekt tego dodawania związany z CHWILOWYM , NIEWIELKIM poborem oleju przez pierwszy baniak na ZIMNO (dlaczego- patrz mój pierwszy post) ustępującym po ROZGRZANIU silnika. Dla pewności zapytam sie gdzie kończy sie wylot odmy z silnika (np. airbox)? Czy świece mają te same oznaczenia czy też nieco inne? JeżEli chcesz poczytać jak działa przepłukiwanie wspomagające w 4T i dlaczego przez moment po sówie wydechu oba zawory są otwarte napisz PM lub majla. Pozdro Cytuj Kochany pamiętniczku , właśnie spadł śnieg . I dlatego postanowiłem sobie kupić nowy motocykl :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.