GT 80 Opublikowano 4 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2006 Interesuje mnie jakie są predkości maksymalne waszych sprzętów na poszczególnych biegach?? Suzuki GT 80L 81r I - 30-35km/hII - 50km/hIII - 70km/hIV - 80km/hV - 90km/h Dodam że moto ma blokade i nie kręci na dwóch ostatnich biegach do oporu. Pyt. nr. 2 Przy jakich prędkosciach wbijacie kolejne biegi, przy ekonomicznej jeździe?? I - 25km/hII - 40km/hIII - 60km/hIV - 70km/hV - 80km/h Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
V12 Opublikowano 4 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2006 to załeży od motory przełozenia wstepnego przełozeń skrzyni i przełorzenia wtórnego (zębatka) Cytuj RG 80>>GPZ 500>>CBR 600 F3>>CBR 900RR Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
markos Opublikowano 4 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2006 to załeży od motory przełozenia wstepnego przełozeń skrzyni i przełorzenia wtórnego (zębatka)Wiadomo. ale to chyba był tak poprostu temat rzeka, do nabicia postów... No wiec z racji tego, że mam tylko 3 biegi to są one dość długie, no ale:1 - 20km/h2 - 50km/h totalne max obroty, takie, ze zaraz silnik wypluje tłok3 - 74km/h mniej wiecej...No a ekonomicznie... ja waściwie to mogę dwójke prawie że pominąc, w jedną osobe on ciągnie na trójce już zaraz po ruszeniu, no ale jest to dość muliste, więc tak przy 35 wrzucam trójke, a dwójke to tak przy 12 km/h.. i wtedy jako tako sie buja. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GT 80 Opublikowano 4 Sierpnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2006 Stworzyłem ten temat z czystej ciekawości. Chce aby ludzie wypowiadali się o różnych maszynach. Jak komuś nie pasuje idea tego tematu to nie ma obowiązku wypowiadania się :icon_razz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 4 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2006 stella :1- ok 202- ok 50 skut1- obecnie 75 rzeczywiste ktm, zęby 14/481- 402-803- 954- 1205- aż korba bokiem wyjdzie :icon_razz: Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kratIjUK Opublikowano 4 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2006 (edytowane) Na charcie:1-ka do 25km/h2-ka do 45km/h3-ka do 65km/hWspomnę że mój Chart był nieźle złachany, miał gaźnik od motorynki i nieelektroniczny zapłon :icon_razz:Na suzuki sepia (skuter):1-szy bieg 65 km/h (zblokowany) Edytowane 4 Sierpnia 2006 przez kratIjUK Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sloniu Opublikowano 4 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2006 (edytowane) Honda mt5 z przelotowym wydechem :1 - 20 km/h2 - 40 km/h 3 - 50 km/h4 - 65 km/h5 - 80-85 km/h na niektórych biegach tzn 3,4 można moto podciągnąć jeszcze kilka km wyżej ale tłok może wylecieć bokiem : :icon_razz: na totalnym hardcorze na 3 było 55 a na 4 ponad 70... ekonomiczna 1 - 20 km/h :) 2 - 30 km/h3 - 40 km/h 4 - 65-70 km/h (moto na 4 idzie ostro od 35 km/h do 70:) ) 5 - opór :P Edytowane 4 Sierpnia 2006 przez DziDzi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
na koło Opublikowano 4 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2006 GSX600F1-852-1353-1704-205dalej nie sprawdzałem tak jest jak daje do odcięcia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hbr Opublikowano 4 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2006 NS1 (max)1. 322. 513. 704. 875. 966. 117 economic 1. 202. 353. 454. 55-60..pozniej nie robi sie juz ekonomicznie :icon_razz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fr3di Opublikowano 5 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2006 ja w vespince mam 4 biegi. jedynka jest dość krótka ale następne mogą zaskoczyć :icon_razz: 1. 252. 403. 604. 85 podałem wg licznika, ale w PX-ach liczniki oszukiwały i tak naprawde max podchodzi pod 100 km.. a jeśli chodzi o bardziej ekonomiczną jazdę to mniej więcej tak 1. 152. 303. 404. 60 60 km/h jeżdże jak złapie faze... mp3 na uszach i jedziemy poza miasto Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pimpek Opublikowano 7 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2006 a ja wam powiem szczerze ze ja WSKą jeżdżę na słuch i nigdy nie patrze na budzik gdy zmieniam bieg nie mam regóły kiedy zmieniam bieg, zmieniam go wtedy kiedy slysze ze maszyna tego potrzebuje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
markos Opublikowano 7 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2006 :cool: A Ty myślałes że Ty jedyny tak umiesz i że kozak z tego powodu jesteś?? :icon_mrgreen: :icon_mrgreen: po 3 dniach jazdy każdy tak jeździ, tylko ktos tam zarzucił pytanie, to mu odpowiadamy... :lalag: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
oli98lite Opublikowano 7 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2006 No wiec na odstrzal idzie moj simak (przelozenia 16/34 i pomiar z fabrycznego predkosciomierza ktory moze przeklamywac) :icon_mrgreen: :Max co moge wycisnac (tzn wiecej to sie boje o silnik :icon_mrgreen: )1 - przekracza 25, raz bylo 30 po czym zgasl silnik ale obylo sie bez ofiar :cool: wiecej do tej "magicznej" granicy nie doszedlem2 - 45 km/h3 - 60 km/h4 - do oporu czyli ok. 70 A ekonomicznie czyli teraz bo jest na dotarciu :lalag: :1 - wlasciwie to tylko ruszam i od razu na 2'jke czyli ok 5 - 10 km/h2 - do ok. 20 km/h3 - moge wlasciwie pominac i wrzucic 4'ke ale troche za niskie obroty jak na dotarciu ;) wiec przy ok. 30 wrzucam 4'ke4 - od 30 do 45 - 50 w tym momencie czyli jak go docieram :P Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pimpek Opublikowano 8 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2006 A Ty myślałes że Ty jedyny tak umiesz i że kozak z tego powodu jesteś?? po 3 dniach jazdy każdy tak jeździ, tylko ktos tam zarzucił pytanie, to mu odpowiadamy... markos16 spoko spoko nie uwazam sie za kozaka ale nigdy nei bawie sie w cos takiego i nigdy tego nie sprawdzalem wiec wypowiedzialem swoje zdanie :icon_mrgreen: Jeździłem MZ ETZ 251 to nawet nie kozystalem z obrotomierza bo nie był mi potrzebny wogle. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
markos Opublikowano 8 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2006 Spoko. :icon_mrgreen: Jak dla mnie obrotomież w motocyklu to chyba tylko po to, zeby sobie z ciekawosci wiedziec ile sie kręci obrotów, bo raczej i tak na to nie patrzy nikt przy normalnej jeździe... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.