rzemyk90 Opublikowano 8 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2006 Co wy gadacie. Ja na luzie sie wkreca do 12 a na ostatnim biegu do 9 to silnik jest zajechany. To jest normalne ze na ostatnim biegu nie bedzie sie wkrecal do konca. Musi stawiac przeciez jakis opor. Tylko w crossach (mowie o prawdziwych crosach, nie o DT , MTX czy crm) jest tak ze na kazdym biegu wkreca sie do konca. Nie wazne czy to jest 1 czy 6. Na kazdym biegu ma maksymalne obroty. Ale to inna sprawa . A to ze wkreca sie do 9 obrotow i na 6 biegu znacznie przyspiesza a nie zwalnia to mysle ze po prostu silniczek jest ok. Podaj przelozenie: ilosc zebow przedniej zebatki i tylniej. Wtedy porownaj osiagi do innego wlasciciele NS1. I zobaczysz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arcer Opublikowano 8 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2006 (edytowane) Ja na niskich biegach, a nawet na luzie nie grzeję swojej Hondy do maksymalych obrotów (raz dałem sie kumplowi przejechać, to tak robił ze mną na pokładzie :-/), ale przedwczoraj jechałem na szóstym biegu przy 11500 obr./min. I jeszcze troszkę gazu było. Co prawda nie wiem, ile to km/h, bo licznik nie działa. Za to gdy sprawdzałem z samochodem, to 6-7 tys. obr./min na szóstym biegu to było ok. 85-90 km/h. Ale gdy dokręciłem do 9500 obr/min, ledwo przekroczyłem stówkę :-/.i można tak jechać przez dłuższy czas i nic sie niestanie czy to już poty dla tego moto??Jak widać, przelotowa prędkosć jest nienajgorsza. Ale w niedzielę podczas dwóh tras po 40 km jechałem właściwie z gazem do oporu - a wskazówka temperatury nie drgnęła ponad ten pierwszy, duży biały znaczek na tarczy :-). P.S. Zębatki sprawdzę za jakiś czas. Edytowane 8 Sierpnia 2006 przez Arcer Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gremlas Opublikowano 8 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2006 Jak leci 110 to jest ok Ale jesli cie to nurtuje to powiem ci gdzie sa blokady 1.Wydech2.Krociec3.Zapłon 1.jesli jest tam jakas rurka czy cos takiego to poprostu ja wyciagij, bedzie glosniejszy 2.Króciec jest zwęzony,wymiana na taki sam jak przelot gardzieli zmieni sprawe. 3.Wymiana na zaplon tuningowy pozwoli sie wkrecic na wieksze obroty co idzie razem ze zwiekszeniem predkosci. PS. Niewiem czy w NS-1 jest gaznik czy wtrysk jesli jest gaznik to warto to sprawdzic jesli nie to pomin ten krok. Przynajmniej w moim w tych miejscach są blokady. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bocian1989 Opublikowano 8 Sierpnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2006 (edytowane) Sprawdzałem, i mam 44 ząbki na tylniej zębatce. Wy też tyle macie ?? Mam jeszcze jedno pytanie. Czy jak jedziecie ok. 100km/h to wszystko wam drży (kierownica, podnóżki, siedzenie itd.) ?? Jesli u was tak nie jest to co może byc przyczyną tych drgań ?? Odpiszcie Edytowane 8 Sierpnia 2006 przez bocian1989 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ramzes_II Opublikowano 8 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2006 u mnie na tyle jest 36 zebow wiec roznica jest duza a mi moto leci jakies 120km/h i kreci sie na kazdym biegu tak samo czyli na maxa do 12 tys tylko na 6 jeszcze nie sprawdzalem bo zawsze droga za krotka byla i dokrecilem tylko do 11 tys ale 12 tys powinno osiagnac Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hefaistos Opublikowano 8 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2006 Ja na niskich biegach, a nawet na luzie nie grzeję swojej Hondy do maksymalych obrotów (raz dałem sie kumplowi przejechać, to tak robił ze mną na pokładzie :-/), ale przedwczoraj jechałem na szóstym biegu przy 11500 obr./min. I jeszcze troszkę gazu było. Co prawda nie wiem, ile to km/h, bo licznik nie działa. Za to gdy sprawdzałem z samochodem, to 6-7 tys. obr./min na szóstym biegu to było ok. 85-90 km/h. Ale gdy dokręciłem do 9500 obr/min, ledwo przekroczyłem stówkę :-/. Jak widać, przelotowa prędkosć jest nienajgorsza. Ale w niedzielę podczas dwóh tras po 40 km jechałem właściwie z gazem do oporu - a wskazówka temperatury nie drgnęła ponad ten pierwszy, duży biały znaczek na tarczy :-). P.S. Zębatki sprawdzę za jakiś czas. |A ile Ci pali ta hondzia?? bo słsyzałem że jak się ostro jeździ to i z 6 pożre!! :icon_twisted: :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arcer Opublikowano 9 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2006 (edytowane) |A ile Ci pali ta hondzia?? bo słsyzałem że jak się ostro jeździ to i z 6 pożre!! :icon_twisted: :buttrock:Co racja, to racja. Na tej ostatniej trasie, gdy jechałem na 9-11 tys. obr./min, wchłonęła mi chyba coś koło 6 litrów :-/. Co prawda, Chart też mi palił sporo, nawet koło 5 l/100 km (jakiś cwaniaczek grzebał przy gaźniku), więc to nie jest dla mnie aż taki wielki szok, ale gdy jeżdżę dwa razy szybciej, muszę też częściej tankować ;-). W ciagu tygodnia wydałem na benzynę jakieś 90 zł, a wcale dużo nie jeździłem. u mnie na tyle jest 36 zebow wiec roznica jest duza a mi moto leci jakies 120km/h i kreci sie na kazdym biegu tak samo czyli na maxa do 12 tys tylko na 6 jeszcze nie sprawdzalem bo zawsze droga za krotka byla i dokrecilem tylko do 11 tys ale 12 tys powinno osiagnac Też mam z tyłu zębatkę 36-zębową. I ciągnie podobnie jak powyższa. P.S. Nareszcie mam akumulator :-). A kasku ani widu, ani słychu :-(. P.P.S. hefaistos, masz może większą wersję fotki z avatara? Edytowane 9 Sierpnia 2006 przez Arcer Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hefaistos Opublikowano 9 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2006 (edytowane) nie pamietam skąd to brałem ale poszukam :icon_twisted: nojush mam. Edytowane 9 Sierpnia 2006 przez hefaistos Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hbr Opublikowano 9 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2006 Mi moja NSkalyka srednio tak 4,3 - 4,6l/100km. Hefaistos zarzuc tu jak mozesz link do tego obrazka ;D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hefaistos Opublikowano 9 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2006 tak go wrzuce bo miałem go na dysku :0 http://img47.imageshack.us/my.php?image=komarti2.jpg co spodobał się ?? :] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bocian1989 Opublikowano 10 Sierpnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2006 Odpowiedzcie mi na pytanie. Co może być przyczyną tych drgań, jak jade ok. 100km/h ?? wszystko drży (kierownica, podnóżki, siedzenie itd.) Odpiszcie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DiboS60 Opublikowano 10 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2006 Zle ustawienie walka wyrownazającego w silniku(jak sciagniesz klape od sprzegla mzoesz go ustawic) lub niedokrecony silnik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HONDA_ NS-1_FREAK Opublikowano 11 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2006 Nie wiem czy to polepszy osiągi ale odkręć filtr powietrza bo w srodku jest taki biały pojemniczek który sie wyciąga spokojnie mozesz wyciągnąć na pewno nic sie nie stanie !!! :P :clap: :crossy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SlayR Opublikowano 11 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2006 Eee ? Przecież to chyba normalne, że jak wkręcisz na wysokie obroty to wszystko drga? Nie trzęsie się, ale drga :clap:. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arcer Opublikowano 11 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2006 Eee ? Przecież to chyba normalne, że jak wkręcisz na wysokie obroty to wszystko drga? Nie trzęsie się, ale drga :clap:.U mnie też tak jest, powyżej 9 tys. obrotów drży jak na młocie pneumatycznym. Ale mimo to nie powoduje jakiejś straszliwej utraty sterowności. Tyle, że nie mam na kierownicy ciężarków. Może mógłbym jeszcze jakoś zniwelować te wstrząsy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.