Skocz do zawartości

Blokady Honda NS1 !!!


bocian1989
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Co wy gadacie. Ja na luzie sie wkreca do 12 a na ostatnim biegu do 9 to silnik jest zajechany. To jest normalne ze na ostatnim biegu nie bedzie sie wkrecal do konca. Musi stawiac przeciez jakis opor. Tylko w crossach (mowie o prawdziwych crosach, nie o DT , MTX czy crm) jest tak ze na kazdym biegu wkreca sie do konca. Nie wazne czy to jest 1 czy 6. Na kazdym biegu ma maksymalne obroty. Ale to inna sprawa . A to ze wkreca sie do 9 obrotow i na 6 biegu znacznie przyspiesza a nie zwalnia to mysle ze po prostu silniczek jest ok. Podaj przelozenie: ilosc zebow przedniej zebatki i tylniej. Wtedy porownaj osiagi do innego wlasciciele NS1. I zobaczysz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja na niskich biegach, a nawet na luzie nie grzeję swojej Hondy do maksymalych obrotów (raz dałem sie kumplowi przejechać, to tak robił ze mną na pokładzie :-/), ale przedwczoraj jechałem na szóstym biegu przy 11500 obr./min. I jeszcze troszkę gazu było. Co prawda nie wiem, ile to km/h, bo licznik nie działa. Za to gdy sprawdzałem z samochodem, to 6-7 tys. obr./min na szóstym biegu to było ok. 85-90 km/h. Ale gdy dokręciłem do 9500 obr/min, ledwo przekroczyłem stówkę :-/.

i można tak jechać przez dłuższy czas i nic sie niestanie czy to już poty dla tego moto??

Jak widać, przelotowa prędkosć jest nienajgorsza. Ale w niedzielę podczas dwóh tras po 40 km jechałem właściwie z gazem do oporu - a wskazówka temperatury nie drgnęła ponad ten pierwszy, duży biały znaczek na tarczy :-).

 

P.S. Zębatki sprawdzę za jakiś czas.

Edytowane przez Arcer
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak leci 110 to jest ok

 

Ale jesli cie to nurtuje to powiem ci gdzie sa blokady

 

1.Wydech

2.Krociec

3.Zapłon

 

1.jesli jest tam jakas rurka czy cos takiego to poprostu ja wyciagij, bedzie glosniejszy

 

2.Króciec jest zwęzony,wymiana na taki sam jak przelot gardzieli zmieni sprawe.

 

3.Wymiana na zaplon tuningowy pozwoli sie wkrecic na wieksze obroty co idzie razem ze zwiekszeniem predkosci.

 

 

PS. Niewiem czy w NS-1 jest gaznik czy wtrysk jesli jest gaznik to warto to sprawdzic jesli nie to pomin ten krok.

 

Przynajmniej w moim w tych miejscach są blokady.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdzałem, i mam 44 ząbki na tylniej zębatce. Wy też tyle macie ?? Mam jeszcze jedno pytanie. Czy jak jedziecie ok. 100km/h to wszystko wam drży (kierownica, podnóżki, siedzenie itd.) ?? Jesli u was tak nie jest to co może byc przyczyną tych drgań ?? Odpiszcie

Edytowane przez bocian1989
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

u mnie na tyle jest 36 zebow wiec roznica jest duza a mi moto leci jakies 120km/h i kreci sie na kazdym biegu tak samo czyli na maxa do 12 tys tylko na 6 jeszcze nie sprawdzalem bo zawsze droga za krotka byla i dokrecilem tylko do 11 tys ale 12 tys powinno osiagnac

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja na niskich biegach, a nawet na luzie nie grzeję swojej Hondy do maksymalych obrotów (raz dałem sie kumplowi przejechać, to tak robił ze mną na pokładzie :-/), ale przedwczoraj jechałem na szóstym biegu przy 11500 obr./min. I jeszcze troszkę gazu było. Co prawda nie wiem, ile to km/h, bo licznik nie działa. Za to gdy sprawdzałem z samochodem, to 6-7 tys. obr./min na szóstym biegu to było ok. 85-90 km/h. Ale gdy dokręciłem do 9500 obr/min, ledwo przekroczyłem stówkę :-/.

 

Jak widać, przelotowa prędkosć jest nienajgorsza. Ale w niedzielę podczas dwóh tras po 40 km jechałem właściwie z gazem do oporu - a wskazówka temperatury nie drgnęła ponad ten pierwszy, duży biały znaczek na tarczy :-).

 

P.S. Zębatki sprawdzę za jakiś czas.

 

 

|A ile Ci pali ta hondzia?? bo słsyzałem że jak się ostro jeździ to i z 6 pożre!! :icon_twisted: :buttrock:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

|A ile Ci pali ta hondzia?? bo słsyzałem że jak się ostro jeździ to i z 6 pożre!! :icon_twisted: :buttrock:

Co racja, to racja. Na tej ostatniej trasie, gdy jechałem na 9-11 tys. obr./min, wchłonęła mi chyba coś koło 6 litrów :-/. Co prawda, Chart też mi palił sporo, nawet koło 5 l/100 km (jakiś cwaniaczek grzebał przy gaźniku), więc to nie jest dla mnie aż taki wielki szok, ale gdy jeżdżę dwa razy szybciej, muszę też częściej tankować ;-). W ciagu tygodnia wydałem na benzynę jakieś 90 zł, a wcale dużo nie jeździłem.

 

u mnie na tyle jest 36 zebow wiec roznica jest duza a mi moto leci jakies 120km/h i kreci sie na kazdym biegu tak samo czyli na maxa do 12 tys tylko na 6 jeszcze nie sprawdzalem bo zawsze droga za krotka byla i dokrecilem tylko do 11 tys ale 12 tys powinno osiagnac

Też mam z tyłu zębatkę 36-zębową. I ciągnie podobnie jak powyższa.

 

P.S. Nareszcie mam akumulator :-). A kasku ani widu, ani słychu :-(.

 

P.P.S. hefaistos, masz może większą wersję fotki z avatara?

Edytowane przez Arcer
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Eee ? Przecież to chyba normalne, że jak wkręcisz na wysokie obroty to wszystko drga? Nie trzęsie się, ale drga :clap:.

U mnie też tak jest, powyżej 9 tys. obrotów drży jak na młocie pneumatycznym. Ale mimo to nie powoduje jakiejś straszliwej utraty sterowności. Tyle, że nie mam na kierownicy ciężarków. Może mógłbym jeszcze jakoś zniwelować te wstrząsy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...