Wioslarz Opublikowano 3 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2006 Witam!Mam pytanie odnosnie uszczelki pod cylindry do GPZ 1000rx Poniewaz zdjolem je kontrolnie zeby zbadac gladz i pierscienie przy okazji remontu głowicy i nie wiem czy jestem w stanie jeszcze raz skreci silnik na tej samej uszczelce od razu mowie wykonana jest z aluminium?? Dzieki za odpowiedz! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pit_1 Opublikowano 3 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2006 najlepiej daj nową ... ale jak nie masz to zakładaj tą... jak masz klucz dynamometryczny i dobrze dokręcisz głowice z odpowiednia kolejnoscią szpilek to powinno trzymać... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 4 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2006 No niezle - nikt cie nie uswiadomil ze z dobrze pracujacego silnika nie zdejmuje sie cylindrow "kontrolnie" ??? Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wioslarz Opublikowano 8 Sierpnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2006 Z dobrze dzialajacego silnika nigdy bym nie zdjol głowicy to popierwsze ale silnik nie dziala dobrze i przepalil dwa zawory dlatego jak zdjolem glowice to i zdjolem cylindry! A teraz pytanie!!!!Odpowiednia kolejnosc dokresania szpilek głowicy to jaka kolejnosc?? Pozdro dzieki za odpowiedz!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kudlaty Opublikowano 8 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2006 Poszukaj w serwisowce, najprostsze rozwiazanie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pierwoszow Opublikowano 8 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2006 Żebyś nie musiał rozkręac jeszcze raz to lepiej załóż nową.W końcu to nie są duże pieniądze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pit_1 Opublikowano 8 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2006 (edytowane) Z dobrze dzialajacego silnika nigdy bym nie zdjol głowicy to popierwsze ale silnik nie dziala dobrze i przepalil dwa zawory dlatego jak zdjolem glowice to i zdjolem cylindry! A teraz pytanie!!!!Odpowiednia kolejnosc dokresania szpilek głowicy to jaka kolejnosc?? Pozdro dzieki za odpowiedz!! już ci pokazuję.... 12 --- 6 --- 4 -- 2 --- 7 --- 9 10 --- 8 --- 1 -- 3 --- 5 --- 11 jak masz 12 szpilek.... od środka na krzyż po przekątnej Edytowane 8 Sierpnia 2006 przez pit_1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 8 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2006 Z dobrze dzialajacego silnika nigdy bym nie zdjol głowicy to popierwsze ale silnik nie dziala dobrze i przepalil dwa zawory dlatego jak zdjolem glowice to i zdjolem cylindry! A teraz pytanie!!!!Odpowiednia kolejnosc dokresania szpilek głowicy to jaka kolejnosc?? Pozdro dzieki za odpowiedz!! Jak go teraz zlozyles na tych samych tlokach i pierscieniach to masz silnik, ktory musi sie znowu dotrzec w pierwszym okresie uzytkowania, wzwiazku z tym zlapiesz 2x wieksze luzy na zamkach pierscieni niz miales.Jesli o to ci chodzilo to nie ma problemu.Wypalone zawory pociagaly za soba remont glowicy i nic wiecej. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.