szulbor Opublikowano 2 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2006 jesli dobrze rozumuje to jesli moto straci kompresje to olej sie oprzedostaje czyli powinien go spalac tak? czyli moto powinno kopcic jesli jeszcze pali oczywiscie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pipcyk Opublikowano 2 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2006 Mniej więcej tak. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 3 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2006 W silnikach japońców najczęstszym powodem kopcenia jest nieszczelność na uszczelniaczach zaworowych a one nie mają nic wspólnego z kompresją.Jeżeli silnik zaczyna mocniej dymić po gwałtownym dodaniu lub zamknięciu gazu to masz dowód na uszkodzone uszczelniacze zaworów. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 3 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2006 napisz o jakie moto się rozchodzi Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.