PIOTREK CR Opublikowano 2 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2006 Pomocy kupiłem xr 2003 i jeżdzi cudownie ale jak stanie tak c..j!!!!!!!!!!!!!!!!! i z rana to samo , i czy ciepła czy zimna bez różnicy .Proszę opiszcie jak używać tego odprężnika bo już nie wyrabiam!!!!!!!!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kwas Opublikowano 2 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2006 W skrócie opisze:Naciskasz na kopniak az znajdziesz najwiekszy opór, wciskasz wtedy odprężnik, i naciskasz powoli kopniakiem dalej az dźwigienka odprężnika odskoczy, wtedy wracasz kopniakiem do góry i zdecydowanym mocnym kopem walisz w kopniak i moto musi odpalic :icon_rolleyes: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PIOTREK CR Opublikowano 2 Sierpnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2006 OK JUTRO Z SAMEGO RANA SPRUBUJE I ODRAZU ODPISZE JAKI JEST EFEKT. DZIĘKI Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Motard Opublikowano 2 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2006 Ja w moim KTM jak zimny wlaczam ssanie i na odprezniku kopie kilka razy 3 w dolnym punkcie przytrzymuje chwilepuszczam od preznik i ostro kopiejak cieply (czasami zcieplym ssaniem) po przeskoczeniu 1szego stopnia pracy tloka z odpreznikiem ipotem od gory ostroNa poczatku odpalenie 4t jest ciezko ,najlepiej jak ktos ci pokarzpozniej jak sie wprawisz idzie lekko wazne zeby buty mialy groba podeszwe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robak Opublikowano 2 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2006 (edytowane) jak jest zimna to możesz dac ssanie, chociaż najpierw spróbuj bez następnie "srednio" energicznym ruchem naciskaj kopniak w dół, aż poczujesz duży opór wtedy cofnij kopke do góry, nacisnij odprężnik jednoczesnie cisnąc kopke w dół (odprężnik musisz wyczuc, żeby otworzyc go tylko na tyle, żeby kopka przeskoczyła o jeden "ząbek" nastepnie cofnij kopke do góry i kopnij porządnie ogólnie bułka z masłem , gorzej jak się zaleje :icon_rolleyes: Edytowane 2 Sierpnia 2006 przez robak Cytuj SPRZEDAM CZĘŚĆI HONDA XR XL NX 600 650, kontakt 600031499 lub [email protected] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PIOTREK CR Opublikowano 3 Sierpnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2006 Dopiero przeczytałem post ten w którym jest to o jednym ząbku na odprężniku jutro sprubuje. dzisiaj skakałem żeby zapalić chyba z 15 minut i c..j nic aż w końcu zaskoczył frajda niesamowita latałem 2 h po poligonie bez gaszenia silnika, a jak zgasiłem to znowu ch.j. zaglądałem doświecy ,przerwa ma 1,40 a w/g katalogu powinna mieć 1,1 ale jak tak ustawiłem to w ogóle klapa i strzelał z rury . i co dalej???????? pomocy!!!!!!!!!!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marknt Opublikowano 3 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2006 ja mam kawasaki KLR250 (enduro) i miałem inne motorki:wiadomo kawy są ciężkie do palenia , ale jak odpali, to nr 1 , ale do tematu:po wielu próbach i latach (silnik zimny)- 3-4 kopy na wyłączonym, zapłonie bez ssania- ssanie max. do chwycenia zapłonu ( jak wyregulowany gaźnik to po 2-gim)- po 2-3 kopie musi zapalić ( ewentualnie dodaj min. gaz i zmniejsaz ssanie)- jak nie odpali to czyszczenie świec (lub regulacja gaźni8ków) Jak miałem DT 125 (2-suw) postępowałem podobnie , teraz mam jeszczeskuter tajwańczyk (50)co pali w każdych warunkach od stycha. Czyżby tajwan górą?>:?już 2 tys(u mnie i miał na liczniku 6000 ??). i się nie psuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 3 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2006 jaka masz XR - ke 650 ?? chlodzona ciecza czy powietrzem ?? Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arma87 Opublikowano 3 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2006 Dopiero przeczytałem post ten w którym jest to o jednym ząbku na odprężniku jutro sprubuje. dzisiaj skakałem żeby zapalić chyba z 15 minut i c..j nic aż w końcu zaskoczył frajda niesamowita latałem 2 h po poligonie bez gaszenia silnika, a jak zgasiłem to znowu ch.j. zaglądałem doświecy ,przerwa ma 1,40 a w/g katalogu powinna mieć 1,1 ale jak tak ustawiłem to w ogóle klapa i strzelał z rury . i co dalej???????? pomocy!!!!!!!!!!!! hmmmmm bardzo dziwna sytuacja bo u mnie jak jest silnik rozgrzany to pali od kopa za 1 razem. Musisz sie nauczyc zapalac. lepiej nie grzebac bo widzisz przestawiles przerwe i jest dupa zbita, widocznie taka przerwe musial miec. Ja nie bede pisal jak zapalac 4t bo chlopaki wyzej napisli jak sie to robi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robak Opublikowano 3 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2006 odpalanie naprawde nie jest trudne jesli zna się technike mi poprzedni własciciel mojej XR-y pokazał i za 3 razem sie udało :( dalej już bezproblemowospróbuj mojej metody Cytuj SPRZEDAM CZĘŚĆI HONDA XR XL NX 600 650, kontakt 600031499 lub [email protected] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PIOTREK CR Opublikowano 7 Sierpnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2006 Wielkie dddddddddddddddddddzzzzzzzzzzzzzzzzzziiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiieeeeeeeeeeekkkkkkkiiiiiiiiiiiiiIIII DLA ROBAKA który naj dokładniej wyjaśnił sprawę . teraz maksymalnie pali za drógim trzezim kopem a i za pierwszym się zdaża ha ha ha !!!!!!!!!!!!!! a tak na prawdę to już po nocach nie spałem . A NO I ŚWIECE WYMIENIŁEM na nówke ale tu chodziło tylko i wyłącznie o umiejętność kopania . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robak Opublikowano 7 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2006 (edytowane) nie ma za co dziękować, trzeba sobie pomagać, co nie :cool: na pewno przyda Ci sie kiedys umiejętnosc odpalenia zalanego silnika (tzn po każdej glebie itd gdy nie chce zaskoczyc)a wiec wciskasz dekompresator do konca i kopiesz nimimum 20 razy i wtedy odpalasz tak jak wczesniej opisałemjesli to nie pomogło to zrób następną seriejesli to nie pomogło i nie dostałes jeszcze zawału od tego kopania ( :icon_mrgreen: ) to przyczyny musisz szukac wspólnie z mechanikiem, ewentualnie odpalać na pych z duuuużej betonowej górki ( :lalag: ) albo za pomoca samochodu a wiec wrzuc 4 albo 5 bieg trzymając ciągle sprzęgło, do tego wcisnij dekompresator, rozpędz dosyc porządnie moto , pusc sprzęgło i dopiero po 3 sekundach dekompresator - i usiądz na końcu siedzenia albo weż ze sobą pasażera - cieżko jest pokonać taka kompresje :icon_mrgreen: pzdr Edytowane 7 Sierpnia 2006 przez robak Cytuj SPRZEDAM CZĘŚĆI HONDA XR XL NX 600 650, kontakt 600031499 lub [email protected] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michal Opublikowano 8 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2006 a wiec wrzuc 4 albo 5 bieg trzymając ciągle sprzęgło, do tego wcisnij dekompresator, rozpędz dosyc porządnie moto , pusc sprzęgło i dopiero po 3 sekundach dekompresator - i usiądz na końcu siedzenia albo weż ze sobą pasażera - cieżko jest pokonać taka kompresje :icon_mrgreen: pzdrJaka kompresje ciezko pokonac? ;) :icon_mrgreen: Ale secjaliści twierdzą że nawet Biga da się na pych odpalić (kilku się ponoć udało)-to musi być akcja :cool: A u mnie nie ma kopniaka, wiec odprężnik, kręcę chwilę jak rozpędzi się koło zamachowe i puszczam odprężnik i kręcę dalej i pali :lalag: Cała operacja trwa ok. 2 s. :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robak Opublikowano 8 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2006 ZAPOMNIAŁEM DOPISAĆ !! do tej metody =>na pewno przyda Ci sie kiedys umiejętnosc odpalenia zalanego silnika (tzn po każdej glebie itd gdy nie chce zaskoczyc)a wiec wciskasz dekompresator do konca i kopiesz nimimum 20 razy i wtedy odpalasz tak jak wczesniej opisałemjesli to nie pomogło to zrób następną serie... gaz trzyma się na maksa otwarty !! Jaka kompresje ciezko pokonac? Ale secjaliści twierdzą że nawet Biga da się na pych odpalić (kilku się ponoć udało)-to musi być akcja hmmm kierowca 100 kilko żywej wagi, kufry załadowane po brzegi + szosowe oponki i widze w tym cień szansy :icon_mrgreen: Cytuj SPRZEDAM CZĘŚĆI HONDA XR XL NX 600 650, kontakt 600031499 lub [email protected] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nitroMCZ Opublikowano 8 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2006 A ja to robię inaczej,prawie w ogóle nie używam odprężnika. Daje kopke w dół aż poczuje opór sprężania, potem przeciskam tłok jeszcze kawałeczek do góry i pieeerdutttt :icon_mrgreen: :icon_mrgreen: ...pali... Mam już go trochę a jeszcze nie nauczyłem się odpalania z odprężnikiem, może teraz popróbuje... :lalag: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.