tazz Opublikowano 1 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2006 haja znów zawracam wam głowy ale mam problem.moja suzi niebardzo chce zapalać gdy jest ciepła. na zimno wszystko jest OK ale jak tylko sie troche spoci to już kapituluje i odmawia współpracy. co moze być tego przyczyną i czy da rade naprawić to bez serwisu?? z góry dziex pozdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 1 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2006 Sprawdz sobie ladowanie aku na wolnych i przy 5 tys obr - ten objaw jest najczesciej wynikiem slabego ladowania, lub starego aku w tych motocyklach. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rYs Opublikowano 1 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2006 podepne sie do tematu...u mnie jest troche podobnie w cb 700 nighthawk-gdy moto jest zimne-zapala bez problemu, gdy sie kawalek przejade nie chce zapalic-a akumulator wtedy jest juz taki slaby, ze nawet nie chce zakrecic...podejrzewam w 90 % wlasnie akumulator-ale czy moze byc jeszcze jakas przyczyna? Wiem, ze najprosciej sprawdzic wymieniajac akumulator, tak kupie nowy ale ewentualnie czego jeszcze mozge sie spodziewac? Dzieki z gory za chec pomocy!pzdrr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 2 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2006 Napisalem - miernik w reke i sprawdz ladowanie. Oczywiscie podlaczony do klem aku.Skala nastawiona na voltomierz ( prad staly ) do wysokosci 20V.Silnik wlaczony na wolnych z zapalonymi swiatlami, a potem 5 tys obr.Aku przed proba trzeba naladowac i ma dac po odpieciu ladowarki ok 13V, powiedzmy 12.7V. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tazz Opublikowano 3 Sierpnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2006 rYsmiałem taki sam przypadek ja TY. i okazało sie ze miałem uszkodzony regulator napiecia, po wymianie jest OK. tylko ze teraz z czym innym mam problem :( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 3 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2006 Z czym ? Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aker6 Opublikowano 3 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2006 nie wiem jak to dziala w nowszych sprzetach ale moze masz źle ustawiony zaplon... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LORD VADER Opublikowano 3 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2006 Tazz spróbuj na gorąco odpalić na kablach z jakimś dużym akku(samochodowy) .Jak zapali to albo ładowanie albo akku do wymiany/kontroli .Ładowanie sprawdzasz wyjmując bezpiecznik od niego i wpinając szeregowo(kable w styki bezpiecznika) amperomierz (im bardziej wyładowany akumlator tym większy prąd do niego popłynie). Jak prąd nie popłynie no to cuś z ładowaniem. Miernik uniwersalny kosztuje 25 zeta a przydaje sie jak nigdy :(Druga sprawa: trza by sprawdzić luzy zaworowe czy aby nie za ciasne ale to dopiero po wyeliminowaniu problemu z akku.Jeżeli wcześniej suzi odpalała bez problemu na gorąco to raczej są ok a przyczyną jest słaby akku lub brak ładowania.Aaa.. sprawdz jescze poziom elektrolitu w akku i jak coś to dolej wody destylowanej.pzdr. Cytuj Kochany pamiętniczku , właśnie spadł śnieg . I dlatego postanowiłem sobie kupić nowy motocykl :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MistrzuAKP Opublikowano 3 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2006 haja znów zawracam wam głowy ale mam problem.moja suzi niebardzo chce zapalać gdy jest ciepła. na zimno wszystko jest OK ale jak tylko sie troche spoci to już kapituluje i odmawia współpracy. co moze być tego przyczyną i czy da rade naprawić to bez serwisu?? z góry dziex pozdr. Cewka tez moze byc przyczyną. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LORD VADER Opublikowano 3 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2006 Generalnie przy problemach z cewką często wypadają zapłony ale moto odpali (przeważnie). Cytuj Kochany pamiętniczku , właśnie spadł śnieg . I dlatego postanowiłem sobie kupić nowy motocykl :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lucack Opublikowano 3 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2006 hej. może gaźnik ci się nagrzewa i zaczyna wariować. miałem tak w wuesce i w janku gdy miałem nieprawidłowe podkładki pomiędzy gaźnikiem a wlotem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 4 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2006 Jezu, cierpliwosci.Po kolei: - aker6, ten sprzet ma zaplon elektroniczny, ew z mechanicznym regulatorem odsrodkowym ktorego sie nie reguluje, - MistrzuAKP - uszkodzenie cewki jest b.zadka sprawa i natychmiast odczujesz je w jezdzie, a nie przy zapalaniu moto, - Lucack, opisane przez ciebie problemy gaznikowe ( parujaca benzyna ) nie dotycza japonii z powodu innej niz motocykle szkoly angielskiej konstrukcji kruccow ssacych.We wszystkich znanych mi motocyklach serii GS, ktore mialem "w rekach" problem z odpalaniem "na cieplo" zwiazany byl w jakis sposob z instalacja elektryczna - albo nie trzymajacy pojemnosci aku, albo za slabe ladowanie, albo wewnetrzny problem rozrusznika.Janosikkk, problemy ladowania mozna sprawdzac od strony napieciowej lub jak napisales pradowej, natomiast nie bylbym taki skory do odpalania tego motocykla z samochodowego aku, mialem przypadek przyblokowanego rozrusznika, ktory po podlaczeniu jw spowodowal ze przewod rozrusznika zaczal swiecic wlasnym blaskiem. Na szczescie zauwazylem ze cos sie dzieje i odlaczylem aku. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tazz Opublikowano 4 Sierpnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2006 tzn. było to tak:na samym początku moto w ogóle nie palił. po wymianie świec -dalej nic. nie chciałem wecej sam robić bo bałem sie ze coś rozkręce a później tego nie złoze. oddałem go do mechanika. wymienił cewke zepłonową,krocce gaźnikowe, kranik paliwa - dalej nic. no to zawiozłem go do serw. Yamahy w chorzowie. synchro gaźników -dalej nic. no to pojechał do warszawy do elektryka Yamahy. wymiana regulatora napięcia i sprawdzanie wszystkich przewodów - OK działa !! :( no ale wszystko było do czasu gdy wracając z roboty do domu (8km) moto sie zje... ten dystans przejechałem w oszałamiającym czasie 2 h :evil: co chwile moto gasł i musiałem odczekać aż troszke przestygnieno i to tyle moich letnich doznań motocyklowych bo teraz suzi stoi w garazu a ja nie mam pojęcia co z nią zrobić... chce ktoś ją kupić ??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.