Skocz do zawartości

CBR 600 F3 - dlawi sie


Encik
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Kolega zakupil cbrke z 97 rok F3 - juz model po liftingu tylu na bardzie smukla - taka jak w F4 - po lekkim dzwonie - uszkodzona lampa i zegary... Zdjelismy plastiki z niej no i okazalo sie ze na 1 biegu jest pelna moc i moto idzie az do odciecia.. Jednak gdy zapinam 2 albo jakis inny wyzszy bieg to sprzet sie dlawi - przerywa.. jakby chcial zgasnac... Gdy jednak lekko reka zaslonie wlot powietrza ktory jest pod dolna polka to moto odzyskuje moc i zaczyna rowno ciagnac az do odciecia... Jakie sa tego przyczyny? Mielismy zdjety zbiornik - wszystkie weze dobrze podlaczone.. Filtr powietrza czysty.. Co to moze byc?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zegary sa polamane cale i nie zostaly wogole podlaczone... Ale co maja zegary do przerywania? Jezdzi duzo F3 przerobionych na streeta i jakos wszystko bangla...

Jeżeli to F3 to gaźniki są sterowane na różnicy ciśnień poprzez zegary.

Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...