zoltecek Opublikowano 31 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2006 siema składam sobie a w zasadzie dla mojej siostry simsonka sqterka bedzie to jej pierwszy pojazd mechaniczny i mam w zwiazku z nim pytanie jaka jest wytrzymałosc wałow w simsonku 4 biegowym. Zastanawiam sie nad 2 opcjami "tuningu" 60ccm albo 70ccm tylko nie wiem czy przy 70 wał nie pierdolnie jaka jest predkosc takiego simaka z 60ccm i 70ccm prosze o ewentualne porady? czy przy 70 nie bede musiał piłowac karterow??CHEERS :clap: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rzemyk90 Opublikowano 31 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2006 http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M218629 Zwykly wal dlugo nie polata. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bacher Opublikowano 31 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2006 Ja mam tuningowy 60ccm i powiem tylko, że szkoda w to kasy pakować. Ja specjalnej różnicy jakoś nie czuję :clap: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rzemyk90 Opublikowano 31 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2006 Bo Ty nie odczuwasz tego w mocy tylko w zywotnosci. Ten co podalem na zdjeciu to jest typowo tuningowy wal z pelnym wypelnieniem dostosowany pod 70. Z tym walem moc wzrosnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomason2 Opublikowano 31 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2006 Ja mam tuningowy 60ccm i powiem tylko, że szkoda w to kasy pakować. Ja specjalnej różnicy jakoś nie czuję :clap:Nie odczułeś po pewnie nawet nie zmieniłes przełożeń ;) Cytuj Honda CBR F4 99 http://www.cbrf4.blogspot.com - moja przygoda z motocyklem Honda CBR F4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zoltecek Opublikowano 31 Lipca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2006 a czy przy 70 nie trzeba rozpiłowywac karterow?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pikus91 Opublikowano 31 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2006 (edytowane) dupa a nie nie wytrzyma jesli ma luzy i masz orginalny wal to go regeneruj nie zmieniaj na nowke! tez nie zmieniaj na wal od 70 jedynie co to lozyska c3 i najlepiej mocniejsze sprezyny na kosz kratery niestety trzeba rozwiercac do cylindra 70 ale silnik bardzo duzo wytrzyma na orginalnym wale i nie pierdzielcie glupot ze nie wytrzyma! jak masz jakies pytania w sprawie simsona wal na gg:]pomoge :] a na dodatek jak dla siostry to wyrzyma bez problemuuuu bardzo duuuzo km hmm 60 najelpiej jesli chcesz robic 60 to nie kupuj z allegro tych gownianych cylindrowwez swoj orginalny i zanies niech Ci przeszlifuja do 60 po 60 simson ciagnie dobrze od doluale nie uzyska juz tak duzych obrotow jak na 50 i predkosc delikatnie zmaleniej jesli nie bedziesz zmienial zebatek co do wymiarow pisz na gg Edytowane 31 Lipca 2006 przez pikus91 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cubix Opublikowano 31 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2006 z tego co wiem przy 60 ccm nie trzeba robić żadnych przeróbek, natomiast przy 70 ccm należt rozwiercić krater. Gdzie zamierzasz kupić ten zestaw tuningowy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pikus91 Opublikowano 31 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2006 do 70 trzeba rozwiercac kratery co Wy pierniczycie glupoty ze wal od 50 nie wytrzyma <lol2> jesli masz orginalny to tylko daj do regeneracji jesli ma luzy i wkladaj go bez jakich kolwiek zmartwien bo wyrzyma baaaardzo dlugo szczegolnie jak dziewczyna bedzie nim jezdzila to jescze dluzej jedynie lozyska c3 mocniejsza sprezyna na kosz od sprzegla nie zakladaj gownianej produkcji walu od 70 bo bedzie mial slabsze sprezanie i slabsze osiagi co do cylindra 60 nie kupuj tego gowna jedynie daj orginalny cylinder do szlifu na 60cm simson bedzie ciagnol bardzo ladnie na nizszych obrotach i nie uzyska takiej predkosci obrotowej jak na cylindrze 50 napisz na gg jak masz pytania moge Ci podac wszystko wymiary itp Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pikus91 Opublikowano 1 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2006 tyle kasy? 150zl to nie jest duzo nie wogle sie nie oplaca o okolo 35% moc Ci sie podnosi ale nie oplaca sie puknij sie w glowe!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zoltecek Opublikowano 1 Sierpnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2006 słuchajcie sprawa wyglada nastepujaco kupiłem sqta od kolegi w czesciach rama + 2 nie kompletne silniki + papiery itd. simson nie ma cylindra tłumika a tak poza tym jest wszystko dlatego sie zastanawiam jaki cylinder kupic jestem majsterkowiczem i sprawa złozenie a zestrojenia bedzie prosta tylko nie wiem jak z tym wałem bo mam 2 jeden na korbowodzie przesowa sie na boki a 2 ma luzy wg pracy tłoka i cos trzeba zrobicile taki simak 50 ? 60 70 ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drops Opublikowano 1 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2006 Ja mam tuningowy 60ccm i powiem tylko, że szkoda w to kasy pakować. Ja specjalnej różnicy jakoś nie czuję :lalag:Bo pewnie masz ten droższy za 300zł, czy ile tam... (który niby daje 9KM) Do tego cylindra jest potrzebny również większy gaźnik i dostrojony tłumik, a będzie porównywalny do kilkukanałowca, a nawet lepszy, a bez żadnych przeróbek będzie nawet gorszy od 50-tki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TeRRoRystA Opublikowano 1 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2006 łoł, a ja potrafię zza pleców wyciągać rożne przedmioty, taki ze mnie "magik" bredzicie 3 po 3 taka prawda, poprawiaj fabryke coby szlag trafił.. byle szybko bo mnie to aż żal... :/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bacher Opublikowano 1 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2006 Bo pewnie masz ten droższy za 300zł, czy ile tam... (który niby daje 9KM) Do tego cylindra jest potrzebny również większy gaźnik i dostrojony tłumik, a będzie porównywalny do kilkukanałowca, a nawet lepszy, a bez żadnych przeróbek będzie nawet gorszy od 50-tki.DOkładnie ten :) Pierwsze słyszę, że on wymaga takich przeróbek. Mógłbyś mi dokładnie wyjaśnić co zrobić żeby wyciągnąć z niego trochę więcej kucyków? :lalag: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drops Opublikowano 1 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2006 DOkładnie ten :) Pierwsze słyszę, że on wymaga takich przeróbek. Mógłbyś mi dokładnie wyjaśnić co zrobić żeby wyciągnąć z niego trochę więcej kucyków? :lalag:Roztoczyć gaźnik do 19mm najlepiej i jeszcze opóźnić zapłon o 0,25mm. Z tym tłumikiem, to nie jestem pewien, bo wiem, że przy kilkukanałowcach trzeba wywiercić dwie dziurki w ostatniej przegrodzie tłumika, a jak jest z tym cylindrem, to nie wiem... :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.