Skocz do zawartości

Tuning simson ??


zoltecek
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

siema składam sobie a w zasadzie dla mojej siostry simsonka sqterka bedzie to jej pierwszy pojazd mechaniczny i mam w zwiazku z nim pytanie jaka jest wytrzymałosc wałow w simsonku 4 biegowym. Zastanawiam sie nad 2 opcjami "tuningu" 60ccm albo 70ccm tylko nie wiem czy przy 70 wał nie pierdolnie jaka jest predkosc takiego simaka z 60ccm i 70ccm prosze o ewentualne porady? czy przy 70 nie bede musiał piłowac karterow??

CHEERS :clap:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam tuningowy 60ccm i powiem tylko, że szkoda w to kasy pakować. Ja specjalnej różnicy jakoś nie czuję :clap:

Nie odczułeś po pewnie nawet nie zmieniłes przełożeń ;)

Honda CBR F4 99

 

http://www.cbrf4.blogspot.com - moja przygoda z motocyklem Honda CBR F4

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dupa a nie nie wytrzyma jesli ma luzy i masz orginalny wal to go regeneruj nie zmieniaj na nowke! tez nie zmieniaj na wal od 70 jedynie co to lozyska c3 i najlepiej mocniejsze sprezyny na kosz kratery niestety trzeba rozwiercac do cylindra 70 ale silnik bardzo duzo wytrzyma na orginalnym wale i nie pierdzielcie glupot ze nie wytrzyma!

 

jak masz jakies pytania w sprawie simsona wal na gg:]

pomoge :]

 

a na dodatek jak dla siostry to wyrzyma bez problemuuuu bardzo duuuzo km

 

hmm 60 najelpiej jesli chcesz robic 60 to nie kupuj z allegro tych gownianych cylindrow

wez swoj orginalny i zanies niech Ci przeszlifuja do 60 po 60 simson ciagnie dobrze od dolu

ale nie uzyska juz tak duzych obrotow jak na 50 i predkosc delikatnie zmaleniej jesli nie bedziesz zmienial zebatek

 

co do wymiarow pisz na gg

Edytowane przez pikus91
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

do 70 trzeba rozwiercac kratery

 

co Wy pierniczycie glupoty ze wal od 50 nie wytrzyma <lol2> jesli masz orginalny to tylko daj do regeneracji jesli ma luzy i wkladaj go bez jakich kolwiek zmartwien bo wyrzyma baaaardzo dlugo szczegolnie jak dziewczyna bedzie nim jezdzila to jescze dluzej jedynie lozyska c3 mocniejsza sprezyna na kosz od sprzegla nie zakladaj gownianej produkcji walu od 70 bo bedzie mial slabsze sprezanie i slabsze osiagi

 

co do cylindra 60 nie kupuj tego gowna jedynie daj orginalny cylinder do szlifu na 60cm simson bedzie ciagnol bardzo ladnie na nizszych obrotach i nie uzyska takiej predkosci obrotowej jak na cylindrze 50

 

napisz na gg jak masz pytania moge Ci podac wszystko wymiary itp

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

słuchajcie sprawa wyglada nastepujaco kupiłem sqta od kolegi w czesciach rama + 2 nie kompletne silniki + papiery itd. simson nie ma cylindra tłumika a tak poza tym jest wszystko dlatego sie zastanawiam jaki cylinder kupic jestem majsterkowiczem i sprawa złozenie a zestrojenia bedzie prosta tylko nie wiem jak z tym wałem bo mam 2 jeden na korbowodzie przesowa sie na boki a 2 ma luzy wg pracy tłoka i cos trzeba zrobic

ile taki simak 50 ? 60 70 ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam tuningowy 60ccm i powiem tylko, że szkoda w to kasy pakować. Ja specjalnej różnicy jakoś nie czuję :lalag:

Bo pewnie masz ten droższy za 300zł, czy ile tam... (który niby daje 9KM) Do tego cylindra jest potrzebny również większy gaźnik i dostrojony tłumik, a będzie porównywalny do kilkukanałowca, a nawet lepszy, a bez żadnych przeróbek będzie nawet gorszy od 50-tki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bo pewnie masz ten droższy za 300zł, czy ile tam... (który niby daje 9KM) Do tego cylindra jest potrzebny również większy gaźnik i dostrojony tłumik, a będzie porównywalny do kilkukanałowca, a nawet lepszy, a bez żadnych przeróbek będzie nawet gorszy od 50-tki.

DOkładnie ten :) Pierwsze słyszę, że on wymaga takich przeróbek. Mógłbyś mi dokładnie wyjaśnić co zrobić żeby wyciągnąć z niego trochę więcej kucyków? :lalag:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

DOkładnie ten :) Pierwsze słyszę, że on wymaga takich przeróbek. Mógłbyś mi dokładnie wyjaśnić co zrobić żeby wyciągnąć z niego trochę więcej kucyków? :lalag:

Roztoczyć gaźnik do 19mm najlepiej i jeszcze opóźnić zapłon o 0,25mm. Z tym tłumikiem, to nie jestem pewien, bo wiem, że przy kilkukanałowcach trzeba wywiercić dwie dziurki w ostatniej przegrodzie tłumika, a jak jest z tym cylindrem, to nie wiem... :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...