Dufus Opublikowano 31 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2006 Witam !!! Jak w temacie, było, było i nagle zgasło, regulator oryginalny mechaniczny - styki czyste, przekaźniki wyglądają na sprawne, alternator też wygląda na oryginała, wszystkie kabelki w porządku, szczotki też OK. może ktoś z szanownych forumowiczów ma jakiś pomysł co jeszcze i jak sprawdzić ? pozdrawiam, Paweł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hz10 Opublikowano 31 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2006 (edytowane) Witam !!! Jak w temacie, było, było i nagle zgasło, regulator oryginalny mechaniczny - styki czyste, przekaźniki wyglądają na sprawne, alternator też wygląda na oryginała, wszystkie kabelki w porządku, szczotki też OK. może ktoś z szanownych forumowiczów ma jakiś pomysł co jeszcze i jak sprawdzić ? pozdrawiam, Paweł.jezeli to alternator to sprawdź czy wychodzi coś z uzwojeń stojanu do prostownika oraz sprawdź czy idzie zasilanie na szczotki wirnika Edytowane 31 Lipca 2006 przez hz10 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Storm007 Opublikowano 1 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2006 Witam !!! Jak w temacie, było, było i nagle zgasło, regulator oryginalny mechaniczny - styki czyste, przekaźniki wyglądają na sprawne, alternator też wygląda na oryginała, wszystkie kabelki w porządku, szczotki też OK. może ktoś z szanownych forumowiczów ma jakiś pomysł co jeszcze i jak sprawdzić ? pozdrawiam, Paweł. Zmierzyles czy sa sprawne diody ukladu prostowniczego, czy wirnik nie ma zwarcia lub przerwy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pietroni Opublikowano 1 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2006 Witam i zaczęło się, zaczynamy poznawac swojego sprzęta kup ruskiego elektronika za jakieś 25 zł i będziesz miał spokój ja już musiałem w swojego napierniczac pięścią w czasie jazdy a teraz jak ręką odjoł :lalag: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
anretam Opublikowano 3 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2006 Witam !!! Jak w temacie, było, było i nagle zgasło, regulator oryginalny mechaniczny - styki czyste, przekaźniki wyglądają na sprawne, alternator też wygląda na oryginała, wszystkie kabelki w porządku, szczotki też OK. może ktoś z szanownych forumowiczów ma jakiś pomysł co jeszcze i jak sprawdzić ? pozdrawiam, Paweł. CześćTutaj masz linka do strony gdzie jeden z kolegów wykonał kawał pracy i umieścił zeskanowaną instrukcję dniepra http://www.ssgt.republika.pl/instrukcja.html Na stronach od 64 do 67 jest opisany sposób diagnozy ukł. elektrycznego. Może Ci się to przyda .... Ja w swoim uralu ( regulator elektronik,altek12V), też nie mogłem dojść ładu i składu - okazało się , że cały czas głównym winowajcą był wirnik alternatoraPozdrawiamDarek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
galar Opublikowano 3 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2006 Jak w wielu wypadkach winę za brak ladowania ponosi spalony wirnik. Ale warto skorzystać z opisu przyczyn awarii w instrukcji Dniepra Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Golas Opublikowano 3 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2006 Warto zajżeć do środka u mnie na przyklad przetarło się uzwojenie na wirniku, dalo rade to zlutowac i dalej działa jak powinien, jesli chodzi o regulator to ja zalozyłem elektroniczny od TARPANA 6-diodowy i nie narzekam, dalem za niego 20 zł i na zaden inny go nie zamienie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.