Skocz do zawartości

Cała prawda o...


Gremlas
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Tutaj zamieszcze krótkie info dla tych ktorzy planują kupno tego sprzęta(ŁOŚ)

 

Pierwsze wrażenie jest sympatyczne,dużo chromu, fajny wygląd, odpowiednio dobrana stylistyka nadwozia.

Pozycja za kierownicą niewygodna dla początkującego(2 tygodnie bolały mnie krzyze i łopatki)ale w miare ujeżdzania idzie sie przyzwyczaic.

Bardzo dobry przedni tarczowy hamulec

 

Tyle dobrego na temat sprzęta

 

No to zaczynamy ;)

Silnik po odpaleniu wydaje ładny choperowski dźwięk tylko w oddali,ale sytuacja ma sie calkiem inaczej w pozycji kierowcy.

Gdy jedziemy to silnik tak hałasuje ze niemozemy usłyszec wlasnych mysli.

Silnik ma tylko 5500obrotow na minute wiec juz przy wejsciu na 4500 zaczynają sie uciązliwe wibracje,w lusterkach nic nie widac i sruby zaczynają zmieniac swoje połozenie.

Po takiej jezdzie musimy poswiecic czas na dokręcenie ich.

Silnik jest mało elastyczny i mimo tego co pisze producent duzo pali.

Spalanie wg producenta wynosi 2l/100 owszem ale przy spokojnej jezdzie do 40km/h powyzej tej predkosci zwieksza sie nawet do 3l/100.

 

Czterostopniowa manualna skrzynka biegów i moc 4,5KM pozwala osiągnać predkosc niestety tylko 70km/h

a we dwie osoby 65km/h.

Uciązliwe jest to że podczas wrzucania I biegu moto szarpie.

Brak mozliwosci wrzucenia luzu podczas jazdy np.z górki poniewaz luz jest jeden a aby sie do niego dostac trzeba przeskoczyc I bieg przy ktorym jak pisalem wyzej szarpie i mozemy rozerwac silnik.

silnik w łosiu jest zablokowany podobnie jak w jawce. Piersza blokada to króciec ssący . Jest on mocno zwęzony by ograniczyc prędkośc. Następna blokada jest na wydechu . Z tego co pamiętam to zmniejszony jest przelot w tłumiku. Wystarczy wyjąc jakąś rurke z tłumika.

W zapłonie jest następna blokada nie pozwalająca przekroczyc pewnych obrotow. Ale jest do kupienia modol tuningowy.

Po odblokowaniu silnika i zmianie zebatki zdawczej silnika na wiekszą podobno bez problemu wyciaga 90km/h. Konstrukcja silnika wywodzi sie z hondy DAx . Mozna oprocz tego dokupic cylinder tuningowy i inne bajery

 

Dobra miało być krótko więc teraz przejde do podwozia czyli ramy.

Rama jest sztywna i ma dobrą geometrie co nalezy uznac za plus tej konstrukcji.

Miękkie przednie zawieszenie dobrze pokonuje nierównosci,tylne jest dla mnie zbyt twarde ale jakos znosze

jazde.

Minusem jest to ze lubia pękać lub sie wykrzywiac tuleje z zawieszenia.

 

Jak pisałem wyżej pozycja za kierownicą nie jest zbyt wygodna dla osoby ktora po raz pierwszy dosiada tego typu motocykl(tak było ze mną)

Przez pierwsze setki kilometrów mogą bolec plecy oraz łopatki.Potem jest już coraz lepiej i czerpie sie przyjemnosc z jazdy.

 

Technika jazdy wygląda troche inaczej niz na kazdym innym motocyklu.

Hamujemy tylnym hamulcem a nie przednim jak bywa to w pozostałym maszynach.

 

Plusy:

-wygodna pozycja kierowcy i pasażera

-dobre zawieszenie

-bardzo dobre hamulce

-ładny wygląd

-niska cena

 

Minusy:

-dosyc duze spalania

-mała elastycznosc silnika

-zbyt długie biegi zwłaszcza I

-mała Moc i Vmax

-uciązliwe wibracje

 

Podsumowanie:

Mimo ze pojazd ten ma wady to ma rownież i swoje zalety.

Polecam go osobom ktore gustują w tego typu rodzajach motocykli.

Cena takiego pojazdu nie przekracza 4tys złotych.

Ładny wygląd i duzo chromu sprawia ze wiekszosc osob jak nie wszystkie będa sie za tobą oglądac.

Mimo tego ze mozna bylo wiecej wycisnac z tego silniczka to i tak polecam go początkującym.

Edytowane przez Gremlas
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no to ja mam pytanie : czy chcesz abym umiescil ten tekst w serwisie 50-125 oczywiscie z podpisem autora ??

 

Jesli sie na cos przyda to prosze bardzo ;)

 

No porządny teścik całkiem A mam pytanie jeździłeś nim w jakieś dalsze trasy, jak sie sprawuje w takich podrózach??

 

Najdalej to bylo 80km bo potem jazda mnie nudzi wiadomo ze caly czas nie pojedziesz na fuul gazie zeby nie meczyc silnika takze te 55km/h to przelotowa prodkosc.

Jak sie sprawuje

hmmm.... awarii raczej zero,kilka razy musisz se ponownie lusterko ustawic bo od wibracji sie przestawi.

Zakrety pokonuje calkiej dobrze tylko tylne kolo ma tendencje slizgania sie pare razy zachwialo mnie na zakrecie ale niegroznie.

Na swiatlach startujesz jako pierwszy jak znajdziesz max.mom.obr.

Ja go znalazlem 5000obr/min przy 5500

Silnik raczej glosno pracuje,ale osoby stojace obok motorka slysza normalny ladny dzwiek.

 

Jak cos wiecej chcecie to piszcie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no i taka redrose, napewno lepszejsza by była.. jak kto lubi nówka to fakt gwarancja jest, ale czy warto? Jakiś rok temu, jak miałem simsonka, (łezka w oku :P) to kiwnełem łapką jakiemuś małolatowi na tym :P wehikule, a on zbytnio nie wiedział o co mi chodzi (początkujący chyba) zatrzymał się z impetem wpadając na chodnik i sprawdzając czy wszystko trzyma się "kupy" co się uśmiałem to moje ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...