Belgu Opublikowano 14 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2006 na pewno wymien sobie przewod na taki w oplocie, ja zaowilem z allegro (wpisz w wyszukiwarke HEL), jest on angielskiej produkcji, bardzo dobrej jakosci, mozna sobie wybrac kolory, po zalozeniu roznica jest odczuwalna. Wymien tez plyn na nowy i zainwestuj w klocki, ja mam takie przyzwyczajenie z samochodow i uzywam klockow EBC, niestety tarox nie robi do motocykli na inne pytania nie odpowiem, bo nie wiem za wiele w tych tematach ;) thx... wezme to pod uwage. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shadok Opublikowano 14 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2006 1. Przewód jak najbardziej, dobre klocki również. Używam i mogę polecić EBC ale w wydaniu "HH", w zwykłe się nie pakuj. 2. Obawiam się, że to chyba max zwykłego silnika w vt600... Oczywiście zostaje zawsze dynojet (dysze w gaźniku), filtr k&N i ew. tłumiki. Zawszę parę koników. 3. Np. ze starszym modeli Hondy Shadow 1100 lub 750. 500 niestety ma obrotomiesz "mechaniczny".Można też np. wykonać obrotomierz samemu (wcale to nie jest takie trudne - z gotowych zwstawów) w postaci linijki LED i wkomponowanie gdzieś wg. uznania i fantazji. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szafir Opublikowano 16 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2006 obrotomierz przy tych silnikach jest zbędny /mikry zakres kilku tys obr/ - chodzi chyba tylko o Twój gust, bo moim zdaniem komplet zegarów na kierale i kontrolki to domena turystyków i nakedów. Przeróbka choppera kojarzy mi się z czym innym.Zabierz się np. za siedzenie, kierownicę, wydech, aerograf - a nie kontroliki :P pzdr i do dzieła bo zima się niedługo skończy :biggrin: Cytuj http://www.hdceleven.pl/index.php/pl/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Belgu Opublikowano 18 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2006 obrotomierz przy tych silnikach jest zbędny /mikry zakres kilku tys obr/ - chodzi chyba tylko o Twój gust, bo moim zdaniem komplet zegarów na kierale i kontrolki to domena turystyków i nakedów. Przeróbka choppera kojarzy mi się z czym innym.Zabierz się np. za siedzenie, kierownicę, wydech, aerograf - a nie kontroliki :biggrin: pzdr i do dzieła bo zima się niedługo skończy Obrotomierz to kwestia estetyki... 2 puszki na kierownicy beda (IMHO) wygladaly lepiej. Nie chce zmieniac kierownicy i siedzenia. Te mi pasuja. Pewne elementy ulegna drobnym poprawkomprzechodzac polerke i dodanie chromow. Kilka drobnych gadzetow tez dojdzie.Oprocz tego bedzie nowy lakier. Dojdzie sissy bar, stelaze i sakwy. I na tym zakoncze najprawdopodobniejponiewaz chce sie w przyszlosci przesiasc na cos wiekszego. Bedzie to albo Shadow 1100 albo VTX 1300.A docelowo (w bardzo odleglej przyszlosci - chyba, ze wygram w Totka) ---> Valkiria! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Killarmy Opublikowano 29 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2007 Witam, jestem na etapie przerabiania swojej shadowki i zastanawiam sie nad zrobieniem czegos z wydechem, zeby byl glosniejszy i ladniej brzmial. Napewno byl juz wiercony, (nie wiem w jakim stopniu) tylko dla mnie to malo. Jak przerobic obecny wydech? Czy moze lepiej zainwestowac w nowy? Mozecie polecic jakis konkretny produkt? pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Prałat Opublikowano 29 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2007 MOżesz je jeszcze bardziej wybebeszyć, możesz zmenić wydech - wszystko zalezy od kasy. Proste rozwiązanie to zdjęcie końcówek i założenie jakiś tajwańskich - dźwiek bedzie ładny (sprawdziwłem kiedys w Volusii), ale mogą się trochę zabarwić. NIe jest to jednak drastyczny wydatek w porównaniu do cen solidnych wydechów, a te też mogą nabrać barwy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Belgu Opublikowano 30 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2007 MOżesz je jeszcze bardziej wybebeszyć, możesz zmenić wydech - wszystko zalezy od kasy. Proste rozwiązanie to zdjęcie końcówek i założenie jakiś tajwańskich - dźwiek bedzie ładny (sprawdziwłem kiedys w Volusii), ale mogą się trochę zabarwić. NIe jest to jednak drastyczny wydatek w porównaniu do cen solidnych wydechów, a te też mogą nabrać barwy. Popieram przedmowce...a przy okazji... zmien swoj awatar bo ten jest wyjatkowo obrzydliwy...taka mala sugestia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Killarmy Opublikowano 30 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2007 Mowa o solidnych wydechach, a znacie jakies konkretne modele, adresy sklepow w sieci? Drugie pytanie, to w najblizszym czasie chce chromowac obudowe silnika, czy isniteja do tego jakies zastrzezenia typu za duza temperatura czy na polerowanej powierzchni nie bedzie sie trzymal? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Prałat Opublikowano 31 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2007 Mowa o solidnych wydechach, a znacie jakies konkretne modele, adresy sklepow w sieci? Drugie pytanie, to w najblizszym czasie chce chromowac obudowe silnika, czy isniteja do tego jakies zastrzezenia typu za duza temperatura czy na polerowanej powierzchni nie bedzie sie trzymal?Wygrałeś w LOTTO? :icon_rolleyes: Solidne wydechy pewnie poniżej 1500 nie zejdą, a chromowanie obudowy silnika również sporo Cię szarpnie, a jak już wszystko wykonasz, to na pierwszym lepszym zlocie usiądziesz na jakieś dowolne 1100 :banghead: i zaczniesz marzyć :clap: i marzyć :rolleyes: Potem przy rozwodzie okaże się, że "Cienista" wyczesała Cię z kasy, a nowego nabywcę wali, czy ma dekle alu czy tez chromo, stówkę Ci dorzuci, ale nic więcej. Także nie szalej :biggrin: Polerkę dekli mozesz zrobić, powinno wystarczyć. Kasę pakuj, a raczej lej do baku i zwiedzaj, jeździj, poznawaj ludzi, nabieraj doświadczenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stan Opublikowano 31 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2007 dokladnie tak jak mowi Pralatnie przypuszczam ze shadow 600 to twoj motocykl docelowya inwestowanie w niego wiekszej kasy to pewnosc ze przy sprzedazy i tak tego nie odzyskaszco innego jezeli chcesz miec motor na 5 czy wiecej latwtedy jak najbardziejale shadow 600 to chyba nie motocykl na lata dla faceta tylko taki do nauki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luk87 Opublikowano 31 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2007 Witam, jestem na etapie przerabiania swojej shadowki i zastanawiam sie nad zrobieniem czegos z wydechem, zeby byl glosniejszy i ladniej brzmial. Napewno byl juz wiercony, (nie wiem w jakim stopniu) tylko dla mnie to malo. Jak przerobic obecny wydech? Czy moze lepiej zainwestowac w nowy? Mozecie polecic jakis konkretny produkt? pozdrawiam Witam. Kiedyś miałem VT600 i też przerabialem wydech. Proponuje ci rozwiercenie już istniejących otworów, bądż nawiercenie kolejnych. Odradzałbym przewiercanie tłumików na wylot (przez przegrody) bo mogą one sie poprostu oberwać podczas wiercenia i potem oprócz basowego dzwięku będziesz słyszał nieprzyjemne dzwonienie. Twoja ingerencja powinna sie ograniczyć tylko do nawierceń w okolicy wylotu wtedy dzwięk będzie przyjemny a nie za głośny.I jeszcze jedno wiercąc nowe otwory zacznij od małego wiertła i stopniowo rozwiercaj otwory i w międzyczasie odpalaj motocykl aby skontrolować dzwięk.Zycze powodzenia :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Killarmy Opublikowano 31 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2007 Wygrałeś w LOTTO? ;) Solidne wydechy pewnie poniżej 1500 nie zejdą, a chromowanie obudowy silnika również sporo Cię szarpnie, a jak już wszystko wykonasz, to na pierwszym lepszym zlocie usiądziesz na jakieś dowolne 1100 :banghead: i zaczniesz marzyć :flesje: i marzyć :D Potem przy rozwodzie okaże się, że "Cienista" wyczesała Cię z kasy, a nowego nabywcę wali, czy ma dekle alu czy tez chromo, stówkę Ci dorzuci, ale nic więcej. Także nie szalej :) Polerkę dekli mozesz zrobić, powinno wystarczyć. Kasę pakuj, a raczej lej do baku i zwiedzaj, jeździj, poznawaj ludzi, nabieraj doświadczenia. Chromowanie mam za friko wszystkich elementow jakich chce wiec to problem nie jest. Co do wydechow to pewnie podjade do jakiegos speca co by to obejrzal i ew cos jeszcze przewiercil. Sam juz nawiercilem kilka otworow przy wylocie- efekt super, jest troche cichszy ale dzwiek przyjemniejszy. Tak jak mowiliscie, napewno nie jest to moj motor docelowy, ale na 100% zostanie w rodzinie, wiec jakis tam sens pakowania w niego kasy jest. Zreszta sami pewnie wiecie, ze jak juz sie zacznie cos zmieniac to sie nie da skonczyc, ciagle cos, a potem nowy sprzecik przychodzi i od poczatku... Motocyklami zaczalem sie interesowac przez ojca, bo on pierwszy zaczal jezdzic. W tej chwili rozgladamy sie za mozliwoscia sciagniecia motoru z USA badz Kanady. Jeszcze nie wiem co dokladnie, moze Dragy 1100... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Prałat Opublikowano 31 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2007 Killarmy, słusznie jednak przedtem pytałeś o temperaturę - żeby ten chrom nie zaczął złazić płatami ;) Także przemyśl to. A jeżeli nawiercenie końcówek uznasz za mało zadowalające, to pomyśl na końcówkami "made in Tajwan" - relatywnie tanie, a dźwięk będzie ładny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pompka Opublikowano 31 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2007 Killarmy, słusznie jednak przedtem pytałeś o temperaturę - żeby ten chrom nie zaczął złazić płatami :banghead: Także przemyśl to. A jeżeli nawiercenie końcówek uznasz za mało zadowalające, to pomyśl na końcówkami "made in Tajwan" - relatywnie tanie, a dźwięk będzie ładny. O własnie. Za 500 zł wybrniesz z problemu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stan Opublikowano 1 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2007 jezeli chcesz pochromowac aluminiowe dekle to chrom ci zejdziebo inna jest rozszerzalnosc aluminium i jak sie nagrzeje to ci popeka i odpadnie co do tych koncowek made in tajwan to gdzie takie ustrojstwa sprzedaja bo ja nie slyszalem nigdy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.