Jump to content

luk87

Forumowicze
  • Content Count

    11
  • Joined

  • Last visited

About luk87

  • Rank
    NOWICJUSZ - macant tematu
  • Birthday 12/30/1987

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    wlkp

Osobiste

  • Płeć
    Mężczyzna
  1. Panowie dziękuje za rady :) W wolnej chwili przejrze przewody i może tam bedzie coś nie tak... A jak nic nie znajdę to poczekam aż zrobi się cieplej, bo jeżeli sygnał z czujnika w pierwszej kolejności przechodzi przez kompa to niska temperatura zewnętrzna przy której to zaobserwowałem mogła mieć jakiś wpływ... dodam że latem nie zdarzyło mi się to ani razu... Jak uda mi sie rozwiązać problem to napiszę co było przyczyną ;) Pozdro
  2. Witam kilka dni temu odpaliłem moje moto ( cbr 1000 rr 2007) po zimowej przerwie i zauważyłem następujące zjawisko: odpaliłem moto i poczekałem aż wyłączy się ssanie. Po uzyskaniu odpowiedniej temperatury delikatnie przygazowałem i w tym momencie załączył się wentylator przy chłodnicy, chwile pochodził i sie wyłączył. Wyświetlacz pokazywał mi w tamtym momencie temperature ok 50 stopni. Trochę poeksperymentowałem i sprawdziłem jak sie sytuacja ma przy innych temperaturach i za każdym razem po przygazówce załączał sie na chwile wentylator. Pytanie brzmi czy takie zachowanie wentylatora jest normalne??, a jeżeli nie to co może być tego przyczyną...
  3. luk87

    key fob Electra

    Witam. Problem polega na tym ze zgubiłem jedynego key fob'a/pilota do mojego motocykla ( H-D Electra 2008) :/ Może ktoś z was miał kiedyś taki problem i mi poradzi co zrobić w takiej sytuacji... W serwisie będzie to drogi interes... może istnieje jakiś sposób żeby to obejść??
  4. Po odkręceniu korka zauważyłem bąbelki powietrza, więc będzie to chyba ta uszczelka...:/ Pompa jest OK Dziękuje za pomoc :)
  5. Spróbuję z pompą... nie wydaje mi się żeby węże puchły, ale sprawdzę jeszcze raz. Problemy zaczęły się po wymianie płynu chłodniczego... płyn i olej też wydają się być czyste....
  6. Witam :icon_biggrin: mam problem z układem chłodzenia w kawasaki zx9r 1995r. Po przejechaniu się i zagrzaniu motocykla, zaczyna wyrzucać płyn chłodzący ze zbiorniczka wyrównującego. Jeżeli odpalę motocykl na postoju i pozwolę mu się zagrzać do momentu załączenia wentylatora to wszystko jest ok tzn. wentylator się załącza, schładza płyn i nic się nie wylewa. Natomiast po zrobieniu kilku kilometrów, wyrzuca płyn ze zbiorniczka wyrównawczego (zanim załączy się wentylator)... nawet po wyłączeniu silnika.. Dodam tylko że wymieniłem już czujnik od wentylatora, a nawet wyciągnąłem termostat(tak aby chodził bez przerwy na pełnym obiegu) i sytuacja się powtarza... Proszę doradźcie coś...
  7. witam...posiada może ktoś serwisówkę do harley heritage softail classic 2008r w wersji elektronicznej??
  8. VTX + szyba + oparcia pasażera i kierowcy + sakwy i w drogee!!!
  9. Zdecydowanie HONDA TO HONDA!!! Na krótkie przejażdżki solo po mieście 750 wystarczy...ale dłuższe trasy we dwoje to koniecznie VTX Z doświadczenia wiem, że po zakupie 750 nie miną trzy miesiące i zamarzy się VTX:)
  10. Z tego co się orientuje, to firma nadal działa, ale zajmują sie głównie serwisem i handlem używanymi motocyklami. na początku stycznia rozmawiałem z jednym z pracowników, który twierdził, że firma nadal sprowadza nowe motocykle honda tyle, że pod zamówienie i a problemy finansowe to tylko plotka (ile w tym prawdy to widzą tylko oni) Osobiście mam niemiłe doświadczenia z tą firmą. W marcu zeszłego roku zamówiłem kilka części i 3 z zamówionych elementów nie dojechały do dzisiaj :evil: także oby tak dalej panowie :evil:
  11. Witam. Kiedyś miałem VT600 i też przerabialem wydech. Proponuje ci rozwiercenie już istniejących otworów, bądż nawiercenie kolejnych. Odradzałbym przewiercanie tłumików na wylot (przez przegrody) bo mogą one sie poprostu oberwać podczas wiercenia i potem oprócz basowego dzwięku będziesz słyszał nieprzyjemne dzwonienie. Twoja ingerencja powinna sie ograniczyć tylko do nawierceń w okolicy wylotu wtedy dzwięk będzie przyjemny a nie za głośny. I jeszcze jedno wiercąc nowe otwory zacznij od małego wiertła i stopniowo rozwiercaj otwory i w międzyczasie odpalaj motocykl aby skontrolować dzwięk. Zycze powodzenia :)
×
×
  • Create New...