Skocz do zawartości

Shadow VT 600 - wrażenia i opinie


Bye
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

na pewno wymien sobie przewod na taki w oplocie, ja zaowilem z allegro (wpisz w wyszukiwarke HEL), jest on angielskiej produkcji, bardzo dobrej jakosci, mozna sobie wybrac kolory, po zalozeniu roznica jest odczuwalna. Wymien tez plyn na nowy i zainwestuj w klocki, ja mam takie przyzwyczajenie z samochodow i uzywam klockow EBC, niestety tarox nie robi do motocykli

na inne pytania nie odpowiem, bo nie wiem za wiele w tych tematach ;)

 

thx... wezme to pod uwage.

Belgu1.gif
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1. Przewód jak najbardziej, dobre klocki również. Używam i mogę polecić EBC ale w wydaniu "HH", w zwykłe się nie pakuj.

 

2. Obawiam się, że to chyba max zwykłego silnika w vt600... Oczywiście zostaje zawsze dynojet (dysze w gaźniku), filtr k&N i ew. tłumiki. Zawszę parę koników.

 

3. Np. ze starszym modeli Hondy Shadow 1100 lub 750. 500 niestety ma obrotomiesz "mechaniczny".

Można też np. wykonać obrotomierz samemu (wcale to nie jest takie trudne - z gotowych zwstawów) w postaci linijki LED i wkomponowanie gdzieś wg. uznania i fantazji.

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

obrotomierz przy tych silnikach jest zbędny /mikry zakres kilku tys obr/ - chodzi chyba tylko o Twój gust, bo moim zdaniem komplet zegarów na kierale i kontrolki to domena turystyków i nakedów. Przeróbka choppera kojarzy mi się z czym innym.

Zabierz się np. za siedzenie, kierownicę, wydech, aerograf - a nie kontroliki :P

pzdr i do dzieła bo zima się niedługo skończy :biggrin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

obrotomierz przy tych silnikach jest zbędny /mikry zakres kilku tys obr/ - chodzi chyba tylko o Twój gust, bo moim zdaniem komplet zegarów na kierale i kontrolki to domena turystyków i nakedów. Przeróbka choppera kojarzy mi się z czym innym.

Zabierz się np. za siedzenie, kierownicę, wydech, aerograf - a nie kontroliki :biggrin:

pzdr i do dzieła bo zima się niedługo skończy

 

Obrotomierz to kwestia estetyki... 2 puszki na kierownicy beda (IMHO) wygladaly lepiej.

 

Nie chce zmieniac kierownicy i siedzenia. Te mi pasuja. Pewne elementy ulegna drobnym poprawkom

przechodzac polerke i dodanie chromow. Kilka drobnych gadzetow tez dojdzie.

Oprocz tego bedzie nowy lakier. Dojdzie sissy bar, stelaze i sakwy. I na tym zakoncze najprawdopodobniej

poniewaz chce sie w przyszlosci przesiasc na cos wiekszego. Bedzie to albo Shadow 1100 albo VTX 1300.

A docelowo (w bardzo odleglej przyszlosci - chyba, ze wygram w Totka) ---> Valkiria!

Belgu1.gif
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 miesięcy temu...

Witam,

 

jestem na etapie przerabiania swojej shadowki i zastanawiam sie nad zrobieniem czegos z wydechem, zeby byl glosniejszy i ladniej brzmial. Napewno byl juz wiercony, (nie wiem w jakim stopniu) tylko dla mnie to malo. Jak przerobic obecny wydech? Czy moze lepiej zainwestowac w nowy? Mozecie polecic jakis konkretny produkt?

 

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

MOżesz je jeszcze bardziej wybebeszyć, możesz zmenić wydech - wszystko zalezy od kasy. Proste rozwiązanie to zdjęcie końcówek i założenie jakiś tajwańskich - dźwiek bedzie ładny (sprawdziwłem kiedys w Volusii), ale mogą się trochę zabarwić. NIe jest to jednak drastyczny wydatek w porównaniu do cen solidnych wydechów, a te też mogą nabrać barwy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

MOżesz je jeszcze bardziej wybebeszyć, możesz zmenić wydech - wszystko zalezy od kasy. Proste rozwiązanie to zdjęcie końcówek i założenie jakiś tajwańskich - dźwiek bedzie ładny (sprawdziwłem kiedys w Volusii), ale mogą się trochę zabarwić. NIe jest to jednak drastyczny wydatek w porównaniu do cen solidnych wydechów, a te też mogą nabrać barwy.

 

Popieram przedmowce...

a przy okazji... zmien swoj awatar bo ten jest wyjatkowo obrzydliwy...

taka mala sugestia.

Belgu1.gif
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mowa o solidnych wydechach, a znacie jakies konkretne modele, adresy sklepow w sieci?

 

Drugie pytanie, to w najblizszym czasie chce chromowac obudowe silnika, czy isniteja do tego jakies zastrzezenia typu za duza temperatura czy na polerowanej powierzchni nie bedzie sie trzymal?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mowa o solidnych wydechach, a znacie jakies konkretne modele, adresy sklepow w sieci?

 

Drugie pytanie, to w najblizszym czasie chce chromowac obudowe silnika, czy isniteja do tego jakies zastrzezenia typu za duza temperatura czy na polerowanej powierzchni nie bedzie sie trzymal?

Wygrałeś w LOTTO? :icon_rolleyes: Solidne wydechy pewnie poniżej 1500 nie zejdą, a chromowanie obudowy silnika również sporo Cię szarpnie, a jak już wszystko wykonasz, to na pierwszym lepszym zlocie usiądziesz na jakieś dowolne 1100 :banghead: i zaczniesz marzyć :clap: i marzyć :rolleyes: Potem przy rozwodzie okaże się, że "Cienista" wyczesała Cię z kasy, a nowego nabywcę wali, czy ma dekle alu czy tez chromo, stówkę Ci dorzuci, ale nic więcej. Także nie szalej :biggrin: Polerkę dekli mozesz zrobić, powinno wystarczyć. Kasę pakuj, a raczej lej do baku i zwiedzaj, jeździj, poznawaj ludzi, nabieraj doświadczenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dokladnie tak jak mowi Pralat

nie przypuszczam ze shadow 600 to twoj motocykl docelowy

a inwestowanie w niego wiekszej kasy to pewnosc ze przy sprzedazy i tak tego nie odzyskasz

co innego jezeli chcesz miec motor na 5 czy wiecej lat

wtedy jak najbardziej

ale shadow 600 to chyba nie motocykl na lata dla faceta tylko taki do nauki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

 

jestem na etapie przerabiania swojej shadowki i zastanawiam sie nad zrobieniem czegos z wydechem, zeby byl glosniejszy i ladniej brzmial. Napewno byl juz wiercony, (nie wiem w jakim stopniu) tylko dla mnie to malo. Jak przerobic obecny wydech? Czy moze lepiej zainwestowac w nowy? Mozecie polecic jakis konkretny produkt?

 

pozdrawiam

 

Witam. Kiedyś miałem VT600 i też przerabialem wydech. Proponuje ci rozwiercenie już istniejących otworów, bądż nawiercenie kolejnych. Odradzałbym przewiercanie tłumików na wylot (przez przegrody)

bo mogą one sie poprostu oberwać podczas wiercenia i potem oprócz basowego dzwięku będziesz słyszał nieprzyjemne dzwonienie. Twoja ingerencja powinna sie ograniczyć tylko do nawierceń w okolicy wylotu wtedy dzwięk będzie przyjemny a nie za głośny.

I jeszcze jedno wiercąc nowe otwory zacznij od małego wiertła i stopniowo rozwiercaj otwory i w międzyczasie odpalaj motocykl aby skontrolować dzwięk.

Zycze powodzenia :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wygrałeś w LOTTO? ;) Solidne wydechy pewnie poniżej 1500 nie zejdą, a chromowanie obudowy silnika również sporo Cię szarpnie, a jak już wszystko wykonasz, to na pierwszym lepszym zlocie usiądziesz na jakieś dowolne 1100 :banghead: i zaczniesz marzyć :flesje: i marzyć :D Potem przy rozwodzie okaże się, że "Cienista" wyczesała Cię z kasy, a nowego nabywcę wali, czy ma dekle alu czy tez chromo, stówkę Ci dorzuci, ale nic więcej. Także nie szalej :) Polerkę dekli mozesz zrobić, powinno wystarczyć. Kasę pakuj, a raczej lej do baku i zwiedzaj, jeździj, poznawaj ludzi, nabieraj doświadczenia.

 

 

Chromowanie mam za friko wszystkich elementow jakich chce wiec to problem nie jest. Co do wydechow to pewnie podjade do jakiegos speca co by to obejrzal i ew cos jeszcze przewiercil. Sam juz nawiercilem kilka otworow przy wylocie- efekt super, jest troche cichszy ale dzwiek przyjemniejszy. Tak jak mowiliscie, napewno nie jest to moj motor docelowy, ale na 100% zostanie w rodzinie, wiec jakis tam sens pakowania w niego kasy jest. Zreszta sami pewnie wiecie, ze jak juz sie zacznie cos zmieniac to sie nie da skonczyc, ciagle cos, a potem nowy sprzecik przychodzi i od poczatku... Motocyklami zaczalem sie interesowac przez ojca, bo on pierwszy zaczal jezdzic. W tej chwili rozgladamy sie za mozliwoscia sciagniecia motoru z USA badz Kanady. Jeszcze nie wiem co dokladnie, moze Dragy 1100...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Killarmy, słusznie jednak przedtem pytałeś o temperaturę - żeby ten chrom nie zaczął złazić płatami ;) Także przemyśl to. A jeżeli nawiercenie końcówek uznasz za mało zadowalające, to pomyśl na końcówkami "made in Tajwan" - relatywnie tanie, a dźwięk będzie ładny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Killarmy, słusznie jednak przedtem pytałeś o temperaturę - żeby ten chrom nie zaczął złazić płatami :banghead: Także przemyśl to. A jeżeli nawiercenie końcówek uznasz za mało zadowalające, to pomyśl na końcówkami "made in Tajwan" - relatywnie tanie, a dźwięk będzie ładny.

 

O własnie. Za 500 zł wybrniesz z problemu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jezeli chcesz pochromowac aluminiowe dekle to chrom ci zejdzie

bo inna jest rozszerzalnosc aluminium i jak sie nagrzeje to ci popeka i odpadnie

 

co do tych koncowek made in tajwan to gdzie takie ustrojstwa sprzedaja bo ja nie slyszalem nigdy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...