bread Opublikowano 26 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2006 Witam :) Niestety muszę zdjąć miskę olejową, żeby zrobić nowy gwint pod korek oleju.Przy ponownym montażu czym jest najlepiej uszczelnić?Opcja z nową uszczelką odpada - niestetyAle widziałem takie silikony w kolorze niebieskim albo czerwonym - czy coś takiego jest w miarę dobre?Proszę o jakieś rady Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiek8104 Opublikowano 26 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2006 Jeżeli już musisz składać na silikon to najlepiej kup przezroczysty lub czarny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebeq Opublikowano 26 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2006 Siema pod misą powinieneś mieć uszczelke z gumy która wchodzi w specjanly rowek ja u siebie po wyciągnięciu misy mialem spłaszczoną tą gume tak ze napewno by ciekło , włożyłem tą uszczelka na minutke do benzyny żeby lekko spuchła następnie przesmarowałem silnikonem takim do 200C założyłem i jak dotąd żadnego wycieku. nie dawaj za dużo tego silikonu ,maly nadmiar łatwo usuniesz po wyschnięciu. Pzdr seba Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lolek Opublikowano 26 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2006 silikon niestety nie jest tu wskazany, łatwo przesadzić z ilością i albo bedzie za mało i będzie ciekło albo dasz za dużo i wyjdzie po bokach...na zewnątrz pal licho ale wewnątrz miski olejowej kawałki silikonu pływające w misce olejowej nie wróżą niestety nic dobrego ... o konsekfencjach zapchania kanału olejowego chyba nie musze pisać... zastanów się czy taka uszczelka to taki duży koszt w stosunku do remontu sprzęta... :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pyzdra1 Opublikowano 26 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2006 Jeżeli silikon to polecam tylko niebeski. Jest odporny na temperature i nie reaguje z benzyną w przeciwieństwie do czerwonego Cytuj :crossy:https://www.bikepics.com/pictures/2720853/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomason2 Opublikowano 26 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2006 Ja propnuje kupić nową uszczelke i dokladnie wysmarować z obu stron najzwyklejszym mydłem. Mydło jak wiecie nie jest rozpuszczane przez olej i benzyne. Przy ponownym odkrecaniu misy uszczelka nie ulegnie zepsuciu i nie bedzie problemów z doczyszczeniem misy i przylgni z silikonu. Cytuj Honda CBR F4 99 http://www.cbrf4.blogspot.com - moja przygoda z motocyklem Honda CBR F4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 26 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2006 Dobry pomysl. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bread Opublikowano 27 Lipca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2006 A dlaczego opcja z uszczelką odpada?Jaką technologie wybrałeś do naprawy gwintu? Helicoil czy rozwiercanie na większy?1. bo uszczelka pod michę występuje tylko w komplecie za 750zł2. dam do zaspawania otworu i gwint pod istniejącą śrubę Jeszcze pytanko:Czy ten preszpan jest różnej grubości?Czy jak dotnę uszczelkę na wzór starej to czy koniczny jest silikon?Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pyzdra1 Opublikowano 27 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2006 Ja propnuje kupić nową uszczelke i dokladnie wysmarować z obu stron najzwyklejszym mydłem. Mydło jak wiecie nie jest rozpuszczane przez olej i benzyne. Przy ponownym odkrecaniu misy uszczelka nie ulegnie zepsuciu i nie bedzie problemów z doczyszczeniem misy i przylgni z silikonu.Nigdy nie słyszałem o sposobie z mydłem. Bede musiał kiedys spróbować tego sposobu. Wypróbuje go na samochodzie ojca:) Cytuj :crossy:https://www.bikepics.com/pictures/2720853/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomason2 Opublikowano 28 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2006 (edytowane) Z tym mydłem to stary patent.. ale też trza mieć umiar żeby później bąbelków moto nie puszczało.No widzisz... stary, ale jary i skuteczny. Mydło tanie i dostepne w żadym sklepie. Odrazu po robocie można mydłekiem rece umyć ;) Ogolnie mydlo znajduje wiele zastosowac w mechanice. Slyszalem rownież, ze jest to sposob na cieknącego Junaka. Edytowane 28 Lipca 2006 przez tomason2 Cytuj Honda CBR F4 99 http://www.cbrf4.blogspot.com - moja przygoda z motocyklem Honda CBR F4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pyzdra1 Opublikowano 28 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2006 Albo zatkanie pękniętego zbiornika paliwa. Paliwo nie rozpuszcza mydła. A musztarde daje sie do pękniętej chłodnicy, Podobno sprawdzony patent , nie próbowałem. Cytuj :crossy:https://www.bikepics.com/pictures/2720853/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 28 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2006 Dlaczego Ryzy uwazasz ze nie znalem tego "patentu" ?Po prostu nie pomyslalem zeby go zastosowac do tej konkretnej uszczelki. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
roger Opublikowano 29 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2006 bread jeżeli to do FZR-y, to u mnie gdzieś się wala taka uszczelka (nowa oczywiście :P ).Zgłoś się na gg, jeśeli Ci jeszcze potrzebna. Jeżeli chodzi o silikon, to pomysł raczej średni ;) Widziałem niedawno silnik Lanci z zapchanym smokiem.... Skutków nie muszę chyba opisywać :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.