Ario Opublikowano 25 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2006 (edytowane) Co więcej, przed złożeniem reklamacji, zatankowałam w kanister , przy tym samym dystrybutorze, te same paliwo. Jakby co, mam "próbkę. Jutro dzwonię do PIH'u z prośbą o kontrolę na tej stacji. Pozdrawiam, pa,Beata miałem zrobić to samo :icon_rolleyes: następnym razem......oby nie trzeba było, tfu, tfu! Edytowane 25 Lipca 2006 przez Ario Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stifler Opublikowano 25 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2006 Ja zawsze tankuje 95 na statoil i jest ok, kiedys zatankowalem w minimalu 98 bo bylo tansze od 95 na innych stacjach... Jezdzilo mi sie calkiem normalnie ale na pelnym baku zrobilem jakies 40 km mniej niz zwykle...jestem ciekaw jak sie jezdzi na v power 99 ale troche mi na to szkoda siana.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MaRP Opublikowano 25 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2006 W wiekszosci przypadkow wine ponosi posrednik pomiedzy producentem a stacja. Jak juz bylo wyzej napisane, tankujac lepsze paliwo dostajemy to samo tylko z dodatkiem, nie dotyczy to Racing99 (Shell), ktory jest sprowadzany bezposrednio z Niemiec (chyba ze sie pozmienialo). Shell kupuje paliwo gdzie sie da, nie wiedzac o tym jezdzimy na polskim i czeskim paliwie. Powiadom odpowiedni dzial w Orlenie, na stacjach bardziej sie ich boja niz PIH-u, potrafia niezle namieszac. MaRP Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pyzdra1 Opublikowano 25 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2006 JA zazwyczaj tankuje na orlenie i nigdy nie maiałem powodów do narzekań. Za to na JETcie nie zatankuje już nigdy. Po zalaniu paliwa moja Sevenka przerywała i nie paliła na wszystkie gary. Po zatankowaniu na orlenie wszystko wróciło do normy. NIe wiem dlaczego sie tak dzieje że jedni narzekają na Orlen a inni nie. Możliwe że jakaś partia paliwa była lipna, może co silnik to inne przyzwyczajenia? Co o tym myślicie? Cytuj :crossy:https://www.bikepics.com/pictures/2720853/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thefex Opublikowano 26 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2006 kumpel pracuje na stacji Lotos i poleca to paliwko, mowi ze po ostatnich badaniach wyszlo im, ze Pb95 ma 97 oktanow, a na Neste bylo 91 okt. orlen to kiszka, te ich paliwka verva to zwykla sciema, tak samo jak te V-powery szystkie :icon_rolleyes:kumpel twierdzi ze na paliwku z lotosa moto potrafia spalic 1 litr mniej na 100kmh.. zalalem pod korek i wyzerowalem dniowke, obaczym ile w tym prawdy.na baku zalanym na Neste wychodzilo mi rowno 200 km w cyklu mieszanym - trasa, teren, miasto Cytuj KTM LC4 400 SC '95Honda CB 1100 Bol D'or '83DKW KM 200 '35www.bikepics,com/members/thefex/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Zbycho Opublikowano 26 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2006 Nie należy tankować bezpośrednio po zalaniu zbiorników paliwem na stacji, i to niezależnie czy Orlen czy BP czy Shell. Po prostu cały syf zalegający dno cystern zostaje poruszony i przy tankowaniu trafia do do zbiornika pojazdu i skutek taki jaki opisujecie. Trzeba odczekać aż osiądzie na dnie i znowu mamy czyste paliwko. Takie cóś występuje szczególnie na starych stacjach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Domel Opublikowano 26 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2006 kumpel pracuje na stacji Lotos i poleca to paliwko, mowi ze po ostatnich badaniach wyszlo im, ze Pb95 ma 97 oktanow, a na Neste bylo 91 okt. orlen to kiszka, te ich paliwka verva to zwykla sciema, tak samo jak te V-powery szystkie :wink:kumpel twierdzi ze na paliwku z lotosa moto potrafia spalic 1 litr mniej na 100kmh.. zalalem pod korek i wyzerowalem dniowke, obaczym ile w tym prawdy.na baku zalanym na Neste wychodzilo mi rowno 200 km w cyklu mieszanym - trasa, teren, miastoTo bardzo ciekawe zwłaszcza że Neste ma paliwo z Lotosa :) a nawet jak gdzieś mialo mniej oktanów to nie kwestia marki stacji tylko tak jak ktoś wyżej napisał pośredników kantujących(ewentualnie właścicieli stacji) A co do paliw premium to czemu ściema?Po prostu paliwo z większą ilością dodatków...wiadomo że nie da nagle jaki.ś wielkich przyrostów mocy itp ale w to że utrzymuje zawory itp w większej czystości jestem w stanie uwierzyć.Spali litr mniej na 100km na paliwie z lotosu hmmm komarek(i będzie palił 1,5l/100km) czy TIR(i 32 zamiast 33 na 100km)? ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pepe Opublikowano 26 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2006 Dobra, jutro się biorę do roboty i spuszczanie paliwa! W godzinę po zatankowaniu , złożyłam pisemną reklamację na tej stacji Orlen. Podałam dokładny opis zachowania motocykla , numer paragonu, etc. Jakby awaria moto była poważniejsza ze względu na jakośc paliwa, będę dochodziła pokrycia kosztów naprawy. Co więcej, przed złożeniem reklamacji, zatankowałam w kanister , przy tym samym dystrybutorze, te same paliwo. Jakby co, mam "próbkę. Jutro dzwonię do PIH'u z prośbą o kontrolę na tej stacji. Pozdrawiam, pa,Beata 22-826-23-30 wew. 413 ale zdecydowanie lepiej jest wszystko ładnie opisać, tylko wtedy to coś da, mozna mailować: [email protected] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ona w Czerwonych Kozakach Opublikowano 26 Lipca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2006 Właśnie dzwoniłam do PIH' u . Dziękuję za namiary. Kierownik działu paliw zleci przeprowadzenie dokładnej kontroli. Zaznaczył, iż nie będzie to możliwe w ciągu 2 najbliższych dni. Sądzę, iż brak kontroli w trybie natychmiastowym , daje spokojnie możliwość personelowi stacji na „podreperowanie” parametrów takiego paliwa w zbiorniku, o ile było rasowane. Ta stacja to Konstancin-Jeziorna. Poinformują mnie pisemnie o wynikach kontroli. A zaraz też zadzwonię i napiszę do centrali Orlenu. Jak ktoś ma jeszcze pomysły , namiary, to śmiało! Idę na całość ! a co ! Pozdrawiam,pa,Beata Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pepe Opublikowano 26 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2006 Zajżyj tu http://www.uokik.gov.pl/pl/jakosc_paliw/zg...wa_zlej_jakosc/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lolek Opublikowano 26 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2006 ....kurna tak czytam te Wasze wywody na temat paliwa orle siki itp itp, zlewanei paliwa z gaźników i inne pierdoły i tak sobie myśle że ja mam sprzeta chyba odpornego na takie paliwa... w mojej okolicy tankowałem już chyba na wszystkich stacjach benzynowych nawet na takich co defakto tankują w większości tylko traktory i kombajny i powem szczerze że nigdy nie miałem takiego problemu :) zawsze tankuje 95oct :) ja nie wiem czemu niektórzy sa tak przewrażliwieni na tym punkcie nie mając nawet takiego przypadku żeby moto po zatankowaniu nie jechało... przecież są setki powodów dla których sprzęt kuleje a paliwo jest tylko gdzies statystycznie możliwym przypatkiem... może mieszkam w idealnej okolicy :wink: ale samochodem jadąc dalej te zbytnio się nie zastanawiam gdzie tankowac a smigam juz 10lat po Polsce... ciekawe to jest... ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aciddrinker Opublikowano 26 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2006 ostatnio zalałem na orlenie i w czternastolitrowy bak weszło 14,6 l a przecież na powietrzu nie przyjechałem (conajmniej pół litra było w baku) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hawk67 Opublikowano 26 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2006 Taką przygodę to tylko raz miałem, moto jakieś mulaste się zrobiło po zalaniu paliwa z Pertochemii. Dolałem 98 z BP i przeszło jak ręka odjął. Generalnie mój smok lekko ze mna nie ma więc ja sie odwdzięczam i zawsze leję 98, a co tam. Co do spalania to na VPower w długiej trasie rezerwa weszła 20km później. Czyli warto. Takie miałem wrażenie (może bardzo subiektywne) że słuchał sie manetki natychmiast. Na tym paliwku to taki rasowy brutal wyłazi z mojego smoka :) Ja myślę że do PIH to można sobie pisac a muzom, jeżeli już to do ORLENU do jakiegos nawiedzonego ścigacza odciągaczy oktanów. Pozdrawiam Marcin. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Domel Opublikowano 26 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2006 Co do Vpowera to nie wiem czy zbieg okoliczności że akurat spokojniej jeżdziłem ale normalnie tankując(nawet paliwa takie jak Suprema czy Ultimate) najczęsciej spalanie wychodzi mi ok 5,3-5,5l/100km a raz wlałem Vpowera 95 to spaliła mi tylko 4,9l/100km :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniek_7 Opublikowano 26 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2006 Ja tam nie jestem przekonany do tych Verv, V-powerów i innych. Na torze wszyscy na tym jeżdżą i jakoś nikt nie zauważył aby moto paliło poniżej 9 - 11 l/100 km.... :) A poważnie, dwa lata temu zatankowałem jakiś syf, i moto nie jechało w ogóle. Pomogło kupienie specyfiku )Orlen nomen omen) uszlachetniającego do paliwa - wlałem podwójną zalecaną dawkę i pomogło. I jak tylko zrobiło się miejsce w baku, dolałem V-powera a potem jak spaliłem to dziwne coś, jeszcze raz pełny bak V-powera - nie wiem, czy poprawia osiągi albo zmniejsza zużycie, ale świetnie czyści cały układ ;) Cytuj Mózg elektroniczny będzie za nas tak myślał, jak krzesło elektryczne za nas umiera... (S.J. Lec) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.