kwas Opublikowano 22 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2006 witam, chce dorobić uszczelki silnikowe miedzy kartery itd, co lepiej do tego sie nada: preszpan czy klingielit? jaka grubość materiału bedzie odpowiednia? pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JAQUB Opublikowano 30 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2006 Ja robie z cienkiego szarego papieru, można go kupić w papierniczym(używany również do wycinania krojów w krawiectwie), obie strony smaruje zawsze silikonem ale nie z grubo, tak aby po dakręceniu wyszedł z każdej strony. Nie ma potym zacieków a w razie czego można w łatwy sposób oddzielić sklejone części. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzykrzy Opublikowano 30 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2006 Jest kilka rodzajów Preszpanu-więc UWAGA!.Preszpan do elektrotechniki(też się stosuje-a właściwie-Przedewszystkim)-ma taką swoją wade-zaletę-że pod wpływem wilgoci-jakiejkolwiek-PUCHNIE!-Czyli jak nie posmarujemy tej uszczelki niczym-to będzie lepiej działało-niżli zapackana silikonem-wypróbowałem ten sposób na prawie wszystkich sprzętach jakie do tej pory posiadałem.Tylko nie popadajciw w skrajności-nie do wszystkiego się to Cudo nadaje!I wielkośc spuchnięcia tego materiału-zależy od jego wstępnej grubości.Więć uwaga na grube podkładki-bo może coś się rozsypać..............No i wiadomo-że nie ładować tego pod głowice-bo to tylko rodzaj" papieru"!!!!Acha najważniejsza cecha tego materiału-JEST IZOLATOREM ELEKTRYCZNYM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 30 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2006 Pierwszy krok to sprawdzenie, czy naprawde jakas podkladka idzie miedzy te kartery. W roznych motocyklach moze byc roznie, a czesto zalezy od tego dystansowanie walu. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Avalon Opublikowano 30 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2006 Pierwszy krok to sprawdzenie, czy naprawde jakas podkladka idzie miedzy te kartery. W roznych motocyklach moze byc roznie, a czesto zalezy od tego dystansowanie walu. Adam M.Dokładnie....Wał może mieć za duzy luz osiowy i bedzie nap ......niczał :icon_mrgreen:Ostrożnie więc z grubymi uszczelkami ! Nie wiem dlaczego ale baaardzo mało popularne sa wśród forumowiczów rozmaite pasty uszczelniające nie zawierające tak chwalonego ciagle SILIKONU http://www.wurth.pl/katalog/modules/base/pk.phpnp szczeliwo do płaszczyzn lub DP-300 Cytuj Czarny, ciężki, szybki... Olympus E-3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ANDY Opublikowano 30 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2006 Tak jak podałem adres w sprawie uszczelki pod głowicę, to możesz tam zamówić i taką. Z braku "laku" może być i preszpan. Dorabiałem uszczelkę pod dekiel alternatora do virago i przyznam że zrobili mi ją extra. Pasowała idealnie. I teraz o materiale. Mają różne w zależności od miejsca w którym ma być zamontowana. Będę potrzebować jeszcze do dywersji pod dekiel sprzęgła, też tam zamówię. Polecam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.