kirki Opublikowano 8 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2012 Szerszy laczek,na razie tylko takie zdjęcie mam.Coś koło soboty będzie więcej czasu,to zrobię fote. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Antos Opublikowano 9 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2012 Szerszy laczek,na razie tylko takie zdjęcie mam.Coś koło soboty będzie więcej czasu,to zrobię fote. Jesli mam byc szczery to wielkiej roznicy nie widze.. nie wiem czemu myslalem ze roznica bedzie bardziej widoczna ;) aczkolwiek moto ladnie zrobiony! Szacunek! :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kat1 Opublikowano 10 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2012 Potrzebuje pomocy posiadam honde magne super z 1988r. mam przedmuch do wody, musze zdjąć głowice. Potrzebuje danych na ten temat , jakieś schematy, porady itd. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
K132 Opublikowano 10 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2012 Potrzebuje pomocy posiadam honde magne super z 1988r. mam przedmuch do wody, musze zdjąć głowice. Potrzebuje danych na ten temat , jakieś schematy, porady itd.Hej!Nie przegrzałeś go?Czeka Cię wymiana uszczelki(lub uszczelek) pod głowicą - głowicami.Dla upewnienia się sprawdź czy w zimnym silniku masz płyn w cylindrach( w komorze spalania)- patyczek do czyszczenia uszu był mi w tym wielce pomocny.Potrzebujesz serwisówkę, ja Ci nie pomogę bo mam 82-87.NIe wiem czy masz doświadczenie z takimi naprawami,ale tak ogólnie to powem Ci ,że pośpiech jest niewskazany, a dokręcanie śrób odpowiednimi momentami jak najbardziej tak.Jeśli przegrzany ,to polecam wymianę o razu dwóch uszczelek.Jak będziesz miał zdjęte głowice ,to warto przyjrzeć się zaworom, ewentualnie dotrzeć gniazda,co poskutkuje wyrównaniem ciśnienia w cylindrach lub zmniejszy różnicę między nim - jeżeli taka różnica jesti.Można jeszcze splanować głowicę i trzonki zaworów (bardziej precyzyjne ustawianie luzu zaworowego). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kat1 Opublikowano 10 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2012 Chce wymienić uszczelki na obu głowicach lecz nie to jest problemem. Problem tkwi w ustawieniu wału względem zaworów, gdyż wałek rozrządu napędzany jest z wału za pomocą łańcuszka. Obawiam się że po zamontowaniu głowicy mogę żle ustawić wałek zaworów względem wału, i dla tego szukam porad. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 10 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2012 Chce wymienić uszczelki na obu głowicach lecz nie to jest problemem. Problem tkwi w ustawieniu wału względem zaworów, gdyż wałek rozrządu napędzany jest z wału za pomocą łańcuszka. Obawiam się że po zamontowaniu głowicy mogę żle ustawić wałek zaworów względem wału, i dla tego szukam porad. W tym silniku są cztery RÓŻNE wałki rozrządu. :biggrin:Słuszne obawy. Daruj sobie zaglądanie do tego silnika a żadne forum na świecie nie nauczy Cię jak poprawnie go poskładać.Osobiście nie znam mechanika samochodowego który by sobie poradził z tą konstrukcją za pierwszym razem.Myślę, że masz spory problem. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuczwelek Opublikowano 10 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2012 - jak wyżej- na twoim miejscu pytałbym kolesi ziomali, czy ktoś z okolic ma dobrego mechanika od motocykli, a później tego mechanika czy kiedyś robił v4 hondy.!!!!!!jeżeli jesteś z okolic bydgoszczy to zadzwoń do firmy 'świątek' bydgoszcz, jest tam koleś z v45, na pewno pomoże.- ja z polecenia byłem kiedyś u specjalisty który twierdził że zna ten silnik, a kazał mi kupić cztery uszczelki pod głowice??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ceiwarka Opublikowano 11 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2012 Potrzebuje pomocy posiadam honde magne super z 1988r. mam przedmuch do wody, musze zdjąć głowice. Potrzebuje danych na ten temat , jakieś schematy, porady itd. co do rozrządu, potwierdzam, nie ruszaj samemu.poza tym, mam serwisówkę do super magny gdybyś był zainteresowany daj znać wyślę na priv. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
K132 Opublikowano 11 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2012 Chce wymienić uszczelki na obu głowicach lecz nie to jest problemem. Problem tkwi w ustawieniu wału względem zaworów, gdyż wałek rozrządu napędzany jest z wału za pomocą łańcuszka. Obawiam się że po zamontowaniu głowicy mogę żle ustawić wałek zaworów względem wału, i dla tego szukam porad.Nie wiem co Ci odpowiedziedzieć, skoro bardziej doświadczeni koledzy radzą ,żebyś się do tego nie zabierał. Mogę się podzielić swoim doświadczeniem. Nie jestem żadnym mechanikiem i mam doświadczenie wyłącznie ze swoim silnikiem RC07 .W motocyklu Magna V45 z 82 roku, głowice ściągałem dwa razy. Jest to starsza konstrukcja i jak czytałem nie tak dopracowana jak super magna ale zasada działania – podejrzewam, że taka sama. Co do obaw o poprawne złożenie wałków: na kołach zębatych wałka są znaki do ustawiania .Jak rozbierasz tak składasz .Zabezpiecz otwory w silniku przed wpadnięciem śrub do komory wału. W moim silniku napinacze są dość trudne do założenia. Sposób podaje serwisówka. Nie rozbieraj od razu dwóch głowic ,tylko po kolei :Najpierw przód bo łatwiejszy, później tył. Podczas pracy rób notatki, zdjęcia i obowiązkowo postaraj się o serwisówkę bez której nawet klucza do ręki nie bierz.Jeżeli masz mechaniczne zacięcie, to masz szansę, że Ci się uda. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Inwesto_R Opublikowano 11 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2012 ad. 2: nie. ad. 1: producenci odradzają jazdę na gumach, które mają ponad 5 lat. polecam temat o leżakowanych w dziale co, jak kupićjsz Dzięki.Kupię nową Michelinkę ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kirki Opublikowano 11 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2012 Jesli mam byc szczery to wielkiej roznicy nie widze.. nie wiem czemu myslalem ze roznica bedzie bardziej widoczna ;) aczkolwiek moto ladnie zrobiony! Szacunek! :)Dlatego niech każdy sam oceni czy warto i czy wizualnie mu to pasuje :) jedno jest pewne,mieści się. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kirki Opublikowano 12 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2012 Witam posiadaczy Magdalenek, ja z moją spotkałem się rok temu i tak zostaliśmy razem. U mnie siedzi 190/50 RW17Witaj,nie bądz skąpiec i dorzuć jeszcze fotę z boku.Wszystko jest git,nic nie ociera i co to za wydechy?Ta oponka już robi wrażenie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kat1 Opublikowano 12 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2012 co do rozrządu, potwierdzam, nie ruszaj samemu.poza tym, mam serwisówkę do super magny gdybyś był zainteresowany daj znać wyślę na priv.Jestem zainteresowany serwisówką, jeśli możesz to prześlij. Napewno się przyda bo mam zamiar zacząć rozbieranie. Mam jeszcze jedno pytanie czy mogę splanować głowice. Chodzi o to czy po splanowaniu głowicy, zawory nie będa uderzać o tłok. Nowa uszczelka pod głowicę ma grubość 1,2 mm a przy mojej magnie chyba ktoś prędzej zaglądał do silnika i nie wiem czy już nie były splanowane głowice. Orientowałem się w temacie podobno do motorów nie występują grubsze uszczelki tak jak w samochodach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Antos Opublikowano 13 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2012 Jeśli chodzi o oponkę jest wszystko OK.Wydechy - nie wiem co to jest, nie ma na nich żadnego oznaczenia. Puste rury z osłonami chromowanymi tylko. :biggrin: Proszę bardzo tylko nie wiem czy o taki bok chodziło ... No ladnie ladnie :)widze ze nie o sama gume tu chodzi, a cala felga jest zamieniona jakby z jakiegos ZX'a :) jak sie prowadzi z takim kapciem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kirki Opublikowano 13 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2012 Jeśli chodzi o oponkę jest wszystko OK.Wydechy - nie wiem co to jest, nie ma na nich żadnego oznaczenia. Puste rury z osłonami chromowanymi tylko. :biggrin: Proszę bardzo tylko nie wiem czy o taki bok chodziło ...Podejrzewam że te rureczki dają po uszach dość ostro,nie miałeś z tym problemu chociażby przy przeglądzie wiosennym?Aha i nie trzymaj wszystkich w napięciu daj fotę całości! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.