Skocz do zawartości

Posiadacze Hondy Magna razem ( Honda VF 750 , VF750 )


Mr.DiPi
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

moim zdaniem szybę warto mieć przynajmniej taką średnią ale twoja wola, polatasz zobaczysz. kilka lat temu zrobiłem głowice i wałki i założyłem smarowanie od filtra oleju. bardzo dobry patent sprawdzony i prosty-polecam każdemu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zrobiłem odcinek około 20km prędkością 150-160km i nie było źle, szczelne gogle i bandana, kupię szybę jednak, zeszpecę motocykl, polatam trochę i zobaczę, jak nie będzie rewelacji to zdejmę :) dzięki Koledzy, Kto wybiera się do Częstochowy na otwarcie sezonu? z woj.Mazowieckiego

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mala szyba moze byc - zdejmie opor wiatru z tulowia, a nie bedzie zaglem utrudniajacym jazde.

Natomiast spojrzalem teraz dokladniej na twoj avatar i mam pytanie - kto tak skaleczyl ten motocykl przedluzajac przednie zawieszenie ?

Magna i tak jest chopperowata i dodatkowe "poprawienie" jej geometrii i rozkladu mas w tym kierunku spowoduje klopty w pokonywaniu zakretow.

Cos co ewentualnie ma troche sensu na amerykanskich preriach, niekoniecznie bedzie dobre w kraju o waskich i w miare kretych drogach, jak Polska.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Adam M. przerabiała ten motocykl niemiecka firma AME, czy skaleczyła go ? myślę, że nie można tak tego określić, fakt skręt jest trudniejszy, ale można się przyzwyczaić, nie ma tragedii a efekt wizualny jest fajny, lubię takie motocykle i cieszę się, że moja Madzia jest pod tym względem nietypowa :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Adam M. przerabiała ten motocykl niemiecka firma AME, czy skaleczyła go ? myślę, że nie można tak tego określić, fakt skręt jest trudniejszy, ale można się przyzwyczaić, nie ma tragedii a efekt wizualny jest fajny, lubię takie motocykle i cieszę się, że moja Madzia jest pod tym względem nietypowa :)

 

 

tak, wielce nietypowa,jedyna w swoim rodzaju. moim zdaniem magna jeszcze nadaje się na bobber-a, ale wszystko inne odpada.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chłopaki, jak sobie radzicie ze smarowaniem łańcucha?? Te dwie rury wydechowe z każdej strony to wyglada pieknie, ale ekstremalnie utrudnia tę czynność, czególnie że centralnej stopki brak.

Witam. Odnośnie smarowania łańcucha widziałem w necie patent polegający na tym, że podpiera się z tyłu z prawej strony wahacz na klocku. Robi się to w momencie gdy motor jest na stopce. Klocek musi idealnie wchodzić pod wahacz. Następnie trzeba motocykl przechyli w prawo tak aby oparł się na klocku i jednocześnie podkładamy coś pod stopkę. W ten sposób mamy tylne koło w powietrzu. Na luzie pokręcamy kołem i smarujemy łańcuch. Następnie odpalamy i na luzie koło powinno troszkę się obracać. W ten sposób smar się rozprowadzi. Potem nocka w garażu aby smar zastygł. No i potem w trasę. Idealnie jest miec do tego celu podnośnik taki jak mają "plastiki" (koszt ok 100 zł). Pozdrawiam

 

Witam. Jestem tu nowy. Mam Magnę 750 z 96 roku od dwóch lat. Ma przejechane 27 tys. Chcę zapytać jak oceniacie trwałość tych motocykli. Słyszałem wiele o awariach - szczególnie rozrządu. Rzekomo było to spowodowane złym smarowaniem na niskich obrotach. Podobno też były jakieś problemy z ramą w tylnej części oraz regulatorami, które siedząc w "cieple" pod akumulatorem potrafiły się spalić. Będę wdzięczny za informacje. Jeżdżę Magną dwa lata i żadnych takich problemów nie zauważyłem. Lepiej jednak być mądrym doświadczaniem innych.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Twoja Magna ma silnik oparty na silniku VFR i zadnych problemow z rozrzadem nie ma.

To dotyczy tylko modeli z lat 80 tych.

Mozesz miec klopot z reglerem, jako ze jest typowy dla wszystkich Hond z lat 90 tych, ale jesli wszystko gra to nie ma sie co martwic.

O klopotach z rama nie slyszalem, ogolnie ten model Hondy nalezy do trwalych i bezproblemowych - jak VFR.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

vito ja ja lecę jak mange ogarnę :icon_rolleyes:

 

ta tylko mogli zostawić wałek kardana i rozrząd na kółka mogły by być regulatory hydrauliczne na zaworach i było by pięknie . Poza tym rc 43 jest super i pali tyle co skuter przy rewelacyjnych osiągach .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Twoja Magna ma silnik oparty na silniku VFR i zadnych problemow z rozrzadem nie ma.

To dotyczy tylko modeli z lat 80 tych.

Mozesz miec klopot z reglerem, jako ze jest typowy dla wszystkich Hond z lat 90 tych, ale jesli wszystko gra to nie ma sie co martwic.

O klopotach z rama nie slyszalem, ogolnie ten model Hondy nalezy do trwalych i bezproblemowych - jak VFR.

 

no właśnie jak to było dokładnie? czy wkładali tam model na kołach zębatych czy normalny na łacuchy? bo różne były i w vfr tylko w jakich latach -czy po 86'czy po 90' możesz dokładnie opisać.dzięki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no właśnie jak to było dokładnie? czy wkładali tam model na kołach zębatych czy normalny na łacuchy? bo różne były i w vfr tylko w jakich latach -czy po 86'czy po 90' możesz dokładnie opisać.dzięki

 

Słyszałem, że silniki wkładane do Hondy Magna miały właśnie zmieniony napęd rozrządu. W VFR był moduł na kołach zębatych - praktycznie nie do zniszczenia. Wydawał podobno charakterystyczny gwizd, który nie "pasował" do chopera. Zrobili więc "ulepszenie" zmieniając to na łańcuszek. No i z wałem kardana też "oszczędzili" niestety.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokladnie tak bylo, silnik mial juz poprawiony rozrzad ( czytaj utwardzony walek i dzwigienki, oraz zmieniona instalacje olejowa ), ale zrezygnowano z napedu kolami zebatymi i kardana.

Po 86r nie bylo Magny w sprzedazy, zaczeli ja znowu robic w latach 90 tych juz jako zupelnie inny motocykl.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...