intruzvs Opublikowano 4 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2011 :crossy:Zależy jak latasz 120 czy 200 w trasie i czy masz mocny kark hehehehe . A szyba swoje daje każda . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuczwelek Opublikowano 4 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2011 moim zdaniem szybę warto mieć przynajmniej taką średnią ale twoja wola, polatasz zobaczysz. kilka lat temu zrobiłem głowice i wałki i założyłem smarowanie od filtra oleju. bardzo dobry patent sprawdzony i prosty-polecam każdemu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
intruzvs Opublikowano 4 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2011 O mam takie pytanie wiecie gdzie można kupić tylną kanapkę do rc43 ( tylko nie odsyłajcie do katalogów bo nie mam tyle pieniędzy na coś takiego ) albo samą podstawę siedzenia .? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NINDZA Opublikowano 4 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2011 Witam.Moja szyba była średnich rozmiarów i jazda do 120km/h było ok ale 160 to było max dodatkowo gdy był wiatr prowadzenie było koszmarem,więc szyba poszła w odstawkę a jazda nawet 200 nie stanowi problemu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vito192 Opublikowano 4 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2011 zrobiłem odcinek około 20km prędkością 150-160km i nie było źle, szczelne gogle i bandana, kupię szybę jednak, zeszpecę motocykl, polatam trochę i zobaczę, jak nie będzie rewelacji to zdejmę :) dzięki Koledzy, Kto wybiera się do Częstochowy na otwarcie sezonu? z woj.Mazowieckiego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 4 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2011 Mala szyba moze byc - zdejmie opor wiatru z tulowia, a nie bedzie zaglem utrudniajacym jazde.Natomiast spojrzalem teraz dokladniej na twoj avatar i mam pytanie - kto tak skaleczyl ten motocykl przedluzajac przednie zawieszenie ?Magna i tak jest chopperowata i dodatkowe "poprawienie" jej geometrii i rozkladu mas w tym kierunku spowoduje klopty w pokonywaniu zakretow.Cos co ewentualnie ma troche sensu na amerykanskich preriach, niekoniecznie bedzie dobre w kraju o waskich i w miare kretych drogach, jak Polska. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vito192 Opublikowano 5 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2011 Adam M. przerabiała ten motocykl niemiecka firma AME, czy skaleczyła go ? myślę, że nie można tak tego określić, fakt skręt jest trudniejszy, ale można się przyzwyczaić, nie ma tragedii a efekt wizualny jest fajny, lubię takie motocykle i cieszę się, że moja Madzia jest pod tym względem nietypowa :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuczwelek Opublikowano 5 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2011 Adam M. przerabiała ten motocykl niemiecka firma AME, czy skaleczyła go ? myślę, że nie można tak tego określić, fakt skręt jest trudniejszy, ale można się przyzwyczaić, nie ma tragedii a efekt wizualny jest fajny, lubię takie motocykle i cieszę się, że moja Madzia jest pod tym względem nietypowa :) tak, wielce nietypowa,jedyna w swoim rodzaju. moim zdaniem magna jeszcze nadaje się na bobber-a, ale wszystko inne odpada. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vito192 Opublikowano 5 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2011 jest jeszcze 5 sztuk takich na świecie :) 6 sztuk takich wyszło Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darek1 Opublikowano 5 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2011 Chłopaki, jak sobie radzicie ze smarowaniem łańcucha?? Te dwie rury wydechowe z każdej strony to wyglada pieknie, ale ekstremalnie utrudnia tę czynność, czególnie że centralnej stopki brak.Witam. Odnośnie smarowania łańcucha widziałem w necie patent polegający na tym, że podpiera się z tyłu z prawej strony wahacz na klocku. Robi się to w momencie gdy motor jest na stopce. Klocek musi idealnie wchodzić pod wahacz. Następnie trzeba motocykl przechyli w prawo tak aby oparł się na klocku i jednocześnie podkładamy coś pod stopkę. W ten sposób mamy tylne koło w powietrzu. Na luzie pokręcamy kołem i smarujemy łańcuch. Następnie odpalamy i na luzie koło powinno troszkę się obracać. W ten sposób smar się rozprowadzi. Potem nocka w garażu aby smar zastygł. No i potem w trasę. Idealnie jest miec do tego celu podnośnik taki jak mają "plastiki" (koszt ok 100 zł). Pozdrawiam Witam. Jestem tu nowy. Mam Magnę 750 z 96 roku od dwóch lat. Ma przejechane 27 tys. Chcę zapytać jak oceniacie trwałość tych motocykli. Słyszałem wiele o awariach - szczególnie rozrządu. Rzekomo było to spowodowane złym smarowaniem na niskich obrotach. Podobno też były jakieś problemy z ramą w tylnej części oraz regulatorami, które siedząc w "cieple" pod akumulatorem potrafiły się spalić. Będę wdzięczny za informacje. Jeżdżę Magną dwa lata i żadnych takich problemów nie zauważyłem. Lepiej jednak być mądrym doświadczaniem innych. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 5 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2011 Twoja Magna ma silnik oparty na silniku VFR i zadnych problemow z rozrzadem nie ma.To dotyczy tylko modeli z lat 80 tych.Mozesz miec klopot z reglerem, jako ze jest typowy dla wszystkich Hond z lat 90 tych, ale jesli wszystko gra to nie ma sie co martwic.O klopotach z rama nie slyszalem, ogolnie ten model Hondy nalezy do trwalych i bezproblemowych - jak VFR. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
intruzvs Opublikowano 6 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2011 vito ja ja lecę jak mange ogarnę :icon_rolleyes: ta tylko mogli zostawić wałek kardana i rozrząd na kółka mogły by być regulatory hydrauliczne na zaworach i było by pięknie . Poza tym rc 43 jest super i pali tyle co skuter przy rewelacyjnych osiągach . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuczwelek Opublikowano 6 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2011 Twoja Magna ma silnik oparty na silniku VFR i zadnych problemow z rozrzadem nie ma.To dotyczy tylko modeli z lat 80 tych.Mozesz miec klopot z reglerem, jako ze jest typowy dla wszystkich Hond z lat 90 tych, ale jesli wszystko gra to nie ma sie co martwic.O klopotach z rama nie slyszalem, ogolnie ten model Hondy nalezy do trwalych i bezproblemowych - jak VFR. no właśnie jak to było dokładnie? czy wkładali tam model na kołach zębatych czy normalny na łacuchy? bo różne były i w vfr tylko w jakich latach -czy po 86'czy po 90' możesz dokładnie opisać.dzięki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darek1 Opublikowano 6 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2011 no właśnie jak to było dokładnie? czy wkładali tam model na kołach zębatych czy normalny na łacuchy? bo różne były i w vfr tylko w jakich latach -czy po 86'czy po 90' możesz dokładnie opisać.dzięki Słyszałem, że silniki wkładane do Hondy Magna miały właśnie zmieniony napęd rozrządu. W VFR był moduł na kołach zębatych - praktycznie nie do zniszczenia. Wydawał podobno charakterystyczny gwizd, który nie "pasował" do chopera. Zrobili więc "ulepszenie" zmieniając to na łańcuszek. No i z wałem kardana też "oszczędzili" niestety. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 6 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2011 Dokladnie tak bylo, silnik mial juz poprawiony rozrzad ( czytaj utwardzony walek i dzwigienki, oraz zmieniona instalacje olejowa ), ale zrezygnowano z napedu kolami zebatymi i kardana.Po 86r nie bylo Magny w sprzedazy, zaczeli ja znowu robic w latach 90 tych juz jako zupelnie inny motocykl. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.