Dr@GuN Opublikowano 12 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2010 dobrze ale motul czy może być inny? zostało mi coś z accorda zdaje się że by wystarczyło. tylko pytanie czy się nada bo to jednak samochód...aczkolwiek dalej honda XD Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Peterek Opublikowano 12 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2010 (edytowane) dobrze ale motul czy może być inny? zostało mi coś z accorda zdaje się że by wystarczyło. tylko pytanie czy się nada bo to jednak samochód...aczkolwiek dalej honda XD Nie, nie lej. Mimo, że to Honta to jednak samochód :icon_biggrin: Kup olej do silników motocyklowych. Temat jest nawet wałkowany na bieżąco w temacie: Jaki olej? Może być Motul, ale do motocykli. pozdro Edytowane 12 Marca 2010 przez Peterek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dr@GuN Opublikowano 12 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2010 ile do nas wchodzi oleju ? ps. wielkie dzięki za odpowiedzi i cierpliwość :* Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Peterek Opublikowano 12 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2010 ile do nas wchodzi oleju ? ps. wielkie dzięki za odpowiedzi i cierpliwość :* Kurde, dokładnie nie pamiętam :icon_rolleyes: ale jak kupisz bańkę 4 l. to powinno być ok. Pamiętaj, że filtr oleju obowiązkowo nowy. pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lysy76 Opublikowano 12 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2010 3 l. Cytuj pis(s) off🦆 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darodarecki Opublikowano 14 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2010 Witam Szanownych Kolegów !!!!!! jestem mam nadzieję szczęśliwym posiadaczem vf 750 z 1982 roku, bo już ją kupiłem, a czytając co nich piszecie to się trochę wystraszyłem :eek: ale będzie co ma być. Wszystko chodzi bez zarzutu ale muszę wymienić łożyska w główce ramy i mam pytanie czy wystarczy odkręcić półkę razem z kierownicą i zegarami i czy przewody wystarczą na wyciągnięcie widelca, czy muszę to wszystko rozmontować. Jeżeli ktoś z was może to robił to bardzo proszę o pomoc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
magman Opublikowano 14 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2010 Jak zdemontujesz zaciski to o przewody nie musisz się martwic . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darodarecki Opublikowano 14 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2010 dzięki Magman, jutro biorę się za wymianę :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krystianelko Opublikowano 14 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2010 Witam szanownych kolegów prosze o pomoc jak wymienić olej w przednich amortyzatorach w MAGNIE VF700 rocznik 85 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Peterek Opublikowano 15 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2010 Witam szanownych kolegów prosze o pomoc jak wymienić olej w przednich amortyzatorach w MAGNIE VF700 rocznik 85 W skrócie: - na dole lag masz korki spustowe (śruba na klucz nr 10) - od góry są korki z wentylami, odkręcasz wentyl i wlewasz olej. Ile? Nie pamiętam, bo zróżnicowanie jest dość spore, praktycznie co rocznik to inne pojemności. pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lysy76 Opublikowano 15 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2010 VF 700 85-86r prawa 545 cm3 lewa 560 cm3 wg. manuala Cytuj pis(s) off🦆 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krystianelko Opublikowano 15 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2010 VF 700 85-86r prawa 545 cm3 lewa 560 cm3 wg. manuala Serdeczne dzięki kolego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dr@GuN Opublikowano 15 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2010 panowie, wymieniał ktoś uszczelniacze przedniego zawieszenia ? podobno do rozkręcenia tego strojstwa potrzeba specjalnego klucza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lysy76 Opublikowano 15 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2010 W sensie ? Najbardziej specjalistyczny to klucz ampułowy :cool: I ma być porządny... A nie jakieś g... z ciastoramy. Cytuj pis(s) off🦆 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dr@GuN Opublikowano 15 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2010 ojciec jest po simrze na pw wiec gownianych kluczy u mnie nie ma... podobno jest coś długiego sama końcówka jest typowa, ja muszę rozkręcić zawieszenie bo cieknie z uszczelniacza, trzeba bedzie simeringi wymieniać zapewne...jeszcze tego nei rozbierałem studia nie są lekką sprawą i czasu mam mało... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.