zdarecki Opublikowano 10 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2016 (edytowane) to jest kontaktron to coś powoduje że madzia wie kiedy wyłączyć kierunkowskaz. edit: to działa tak- magnes powoduje rozwieranie styków w tej rurce, po zliczeniu impulsów można obliczyć jaka drogę madzia przejechała.. a mierząc czas między impulsami prędkość Edytowane 10 Stycznia 2016 przez zdarecki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stolmark Opublikowano 10 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2016 Krótko przekonująco i na temat. Dziękuję. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin194 Opublikowano 15 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2016 Witam,jakie uszczelki kupić pod dekle zaworów do magny 700 85r,czy wszystkie trzy są takie same ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zdarecki Opublikowano 18 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2016 (edytowane) Tak,są jednakowe silnik 700 i 750 Edytowane 18 Stycznia 2016 przez zdarecki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin194 Opublikowano 18 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2016 Dziękuję :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
anavrin5 Opublikowano 7 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2016 (edytowane) Witam wszystkich mam prośbę o ewentualną pomoc przy regulacji zaworów w vf500 magna, może ktoś to już robił? Jestem mechanikiem ,ale samochodowym, a to trochę inna bajka, z cb750 k sobie poradziłem ale tam było o wiele łatwiej. Jeśli sam nie ogarnę moze jakieś namiary na warsztat w kuj-pom.Pozdrawiam Zapomniałem dodac ze motocykl pracuje prawidłowo"na moje ucho":) Edytowane 7 Lutego 2016 przez anavrin5 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bc30se Opublikowano 7 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2016 (edytowane) Zawory motocyklowe ustawia się idetnycznie jak samochodowe. W magnie są śrubki nie ma żadnej filozofii. Wał korbowy na znaki i jedziesz. Edytowane 7 Lutego 2016 przez bc30se Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
anavrin5 Opublikowano 7 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2016 czytałem nieco o jakims przyrządzie do blokowania wałków, ogarnę garazowymi gratami?W necie naprawdę za wiele nie ma, ktos to u nas w kraju zapewne robił moze ktos podpowie co i jak, zeby motocyklowi ała nie zrobic:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zdarecki Opublikowano 8 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2016 Jaki przyrząd, jakie znowu blokowanie wałków??Luzy zaworowe i procedura regulacji jest opisana w manualu, należy używać jednocześnie dwóch szczelinomierzy i tyle. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuczwelek Opublikowano 13 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2016 jak zdarecki powyżej, tak rób. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
anavrin5 Opublikowano 13 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2016 dziękuje za podpowiedzi , będę działał:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
scatmanpl Opublikowano 16 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2016 (edytowane) Jeżeli potrzebujesz "tipa" albo wizualizacji całego procesu to masz tu niezły filmik: Autor co prawda reguluje luzy w Sabre, ale jest to dokładnie ta sama sytuacja co VF500. Zawory zaczyna około 3:30. Edytowane 16 Lutego 2016 przez scatmanpl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bc30se Opublikowano 18 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2016 (edytowane) luz możesz też ustawić krzywką skierowaną do góry, na płaskiej części wałka rozrządu, nie muszą być to znaki, obyś nie ustawiał luzu zaworowego na wzniosie, wałek na całej powierzchni "poza wzniosem" ma taką samą wysokość.. Edytowane 18 Lutego 2016 przez bc30se Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
scatmanpl Opublikowano 19 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2016 luz możesz też ustawić krzywką skierowaną do góry, na płaskiej części wałka rozrządu, nie muszą być to znaki, obyś nie ustawiał luzu zaworowego na wzniosie, wałek na całej powierzchni "poza wzniosem" ma taką samą wysokość.. Mógłbyś to trochę rozjaśnić? O ile da się ominąć ustawianie zgodnie ze znakami to być może by mi to mocno pomogło, ponieważ nie mogę się uporać z zapieczonymi śrubami prawego dekielka, przez co nie mogę ustawić odpowiednio wału. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bc30se Opublikowano 19 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2016 (edytowane) luz zaworowy można ustawiać w każdej części wałka rozrządu oby nie był to początek wzniosu/wznios/koniec wzniosu... jeśli wałek rozrządu nie jest zużyty to po przeciwnej stronie krzywki powinien występować taki sam luz jak w każdej części wałka poza jego wzniosem. Edytowane 19 Lutego 2016 przez bc30se Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.