Skocz do zawartości

Posiadacze Hondy Magna razem ( Honda VF 750 , VF750 )


Mr.DiPi
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

to jest kontaktron to coś powoduje że madzia wie kiedy wyłączyć kierunkowskaz.

 

edit: to działa tak- magnes powoduje rozwieranie styków w tej rurce, po zliczeniu impulsów można obliczyć jaka drogę madzia przejechała.. a mierząc czas między impulsami prędkość

Edytowane przez zdarecki
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Witam wszystkich mam prośbę o ewentualną pomoc przy regulacji zaworów w vf500 magna, może ktoś to już robił? Jestem mechanikiem ,ale samochodowym, a to trochę inna bajka, z cb750 k sobie poradziłem ale tam było o wiele łatwiej. Jeśli sam nie ogarnę moze jakieś namiary na warsztat w kuj-pom.Pozdrawiam Zapomniałem dodac ze motocykl pracuje prawidłowo"na moje ucho":)

Edytowane przez anavrin5
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli potrzebujesz "tipa" albo wizualizacji całego procesu to masz tu niezły filmik:

 

 

Autor co prawda reguluje luzy w Sabre, ale jest to dokładnie ta sama sytuacja co VF500. Zawory zaczyna około 3:30.

Edytowane przez scatmanpl
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

luz możesz też ustawić krzywką skierowaną do góry, na płaskiej części wałka rozrządu, nie muszą być to znaki, obyś nie ustawiał luzu zaworowego na wzniosie, wałek na całej powierzchni "poza wzniosem" ma taką samą wysokość..

Edytowane przez bc30se
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

luz możesz też ustawić krzywką skierowaną do góry, na płaskiej części wałka rozrządu, nie muszą być to znaki, obyś nie ustawiał luzu zaworowego na wzniosie, wałek na całej powierzchni "poza wzniosem" ma taką samą wysokość..

Mógłbyś to trochę rozjaśnić? O ile da się ominąć ustawianie zgodnie ze znakami to być może by mi to mocno pomogło, ponieważ nie mogę się uporać z zapieczonymi śrubami prawego dekielka, przez co nie mogę ustawić odpowiednio wału.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

luz zaworowy można ustawiać w każdej części wałka rozrządu oby nie był to początek wzniosu/wznios/koniec wzniosu... jeśli wałek rozrządu nie jest zużyty to po przeciwnej stronie krzywki powinien występować taki sam luz jak w każdej części wałka poza jego wzniosem.

Edytowane przez bc30se
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...