Skocz do zawartości

Posiadacze Hondy Magna razem ( Honda VF 750 , VF750 )


Mr.DiPi
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Powitać wszystkich po raz kolejny

Chciałbym w swojej v45 odnowić amorki tylne , a do chromowania trzeba je jakoś rozebrać ,wyjąć sprężyny , wie ktoś jak się do tego zabrać ?

Dziki za pomoc.

A w sprawie zlotu jestem chętny jak najbardziej !

Z tego co mi wiadomo to musisz zaopatrzyć się w przyrząd do ściskania sprężyn (mają takie w warsztatach samochodowych)w miarę ściskania sprężyn będziesz widział co trzeba wykręcić i wyjąć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czy w tym temacie coś ktoś mi pomoże ?

 

:icon_rolleyes: ....kłania sie czytanie ze zrozumieniem, sorrki. pytasz o tylne myślałem o przednich. w sumie w serwisówce jest tylko odesłanie do ...... serwisu hondy i info o specjalistycznym ścisku do sprężyn ;)wiec za dużo nie pomoże. dlatego moja edycja posta.

Edytowane przez ceiwarka
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam Panów,

Posiadam od kilku sezonów Magnę rocznik 96. Chyba dopiero teraz dojrzałem do myśli aby coś zrobić z wydechami. Wydechy oryginalne, cichutkie. Moto wkręca się jak odkurzacz. Co zrobić żeby uzyskać basowy pomruk. Nie chodzi mi o uzyskanie huku na pół dzielnicy. Może ma ktoś doświadczenie w tym temacie i podpowie co zdemontować, ewentualnie nawiercić itp. tak żeby nie popsuć.

I jeszcze jedno, czy wg doświadczeń użytkowników istnieje jakiś średni przebieg przy którym wypada zrobić regulację gaźników w tym moto. Mój ma 23 tyś i kolega mechanik twierdzi żeby nie ruszać bo jest równo. Jak czytam to gdzieś w okolicach 20 tyś ludzie takie regulacje już robią. Wg mnie jest minimalny, ale to bardzo mała nierówność na jednym z gaźników, choć w codziennej jeździe nieodczuwalna. Motocykl wkręca się równo, nic nie szarpie itp.

Pozdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam Panów,

Posiadam od kilku sezonów Magnę rocznik 96. Chyba dopiero teraz dojrzałem do myśli aby coś zrobić z wydechami. Wydechy oryginalne, cichutkie. Moto wkręca się jak odkurzacz. Co zrobić żeby uzyskać basowy pomruk. Nie chodzi mi o uzyskanie huku na pół dzielnicy. Może ma ktoś doświadczenie w tym temacie i podpowie co zdemontować, ewentualnie nawiercić itp. tak żeby nie popsuć.

I jeszcze jedno, czy wg doświadczeń użytkowników istnieje jakiś średni przebieg przy którym wypada zrobić regulację gaźników w tym moto. Mój ma 23 tyś i kolega mechanik twierdzi żeby nie ruszać bo jest równo. Jak czytam to gdzieś w okolicach 20 tyś ludzie takie regulacje już robią. Wg mnie jest minimalny, ale to bardzo mała nierówność na jednym z gaźników, choć w codziennej jeździe nieodczuwalna. Motocykl wkręca się równo, nic nie szarpie itp.

Pozdr.

 

 

Jak chodzi to nie ruszaj. Jak w serwisie Hondy wymieniałem łańcuch to usłyszałem:" zapraszamy serdecznie do naszego serwisu ale nie na regulację gaźników" :icon_eek: :biggrin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak chodzi to nie ruszaj. Jak w serwisie Hondy wymieniałem łańcuch to usłyszałem:" zapraszamy serdecznie do naszego serwisu ale nie na regulację gaźników" :icon_eek: :biggrin:

 

Ok, dzięki za odpowiedź :) Czy w Twoim już robiłeś taką regulację albo inne (zawory) i przy jakim przebiegu mniej więcej? Ja się nie chce bez powodu w tym grzebać i chyba racja - narazie opuszczam regulację, może do następnego sezonu. Dojście żeby podpiąć się z króćcami (są śruby zaślepiające) niezbyt komfortowe... Jak to mówią, pół motocykla trzeba rozbierać. Nic to, zlecasz jak coś - niech robią. Choć wolałbym kumplowi dać, ale jak zobaczył gdzie to siedzi to mówił, żeby jeszcze się wstrzymać bo jest ok, ale będę nasłuchiwał :)

Mi też w Hondzie koleś powiedział, że jeden z gorszych silników to regulacji tego typu rzeczy (wszytko upchane palca nie włożysz) choć jeśli się odpowiednio pilnuję przeglądów to silnik jest niemal dożywotni.

A co do wydechów to kolega Marrio też ma cichutkie, czy może coś delikatnie zmienione?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok, dzięki za odpowiedź :) Czy w Twoim już robiłeś taką regulację albo inne (zawory) i przy jakim przebiegu mniej więcej? Ja się nie chce bez powodu w tym grzebać i chyba racja - narazie opuszczam regulację, może do następnego sezonu. Dojście żeby podpiąć się z króćcami (są śruby zaślepiające) niezbyt komfortowe... Jak to mówią, pół motocykla trzeba rozbierać. Nic to, zlecasz jak coś - niech robią. Choć wolałbym kumplowi dać, ale jak zobaczył gdzie to siedzi to mówił, żeby jeszcze się wstrzymać bo jest ok, ale będę nasłuchiwał :)

Mi też w Hondzie koleś powiedział, że jeden z gorszych silników to regulacji tego typu rzeczy (wszytko upchane palca nie włożysz) choć jeśli się odpowiednio pilnuję przeglądów to silnik jest niemal dożywotni.

A co do wydechów to kolega Marrio też ma cichutkie, czy może coś delikatnie zmienione?

 

 

Ja swoją (98 r.)kupiłem w 2008 r.jak miała 13 tys. przebiegu. Po kompletnym serwisie z półroczną gwarancją. Teraz mam prawie 29 tys. i wymieniłem jedynie napęd i opony. Z czynności serwisowych tylko wymiana płynów i filtrów. Kominy mam oryginalne ale jak się porządnie odwija to wcale tak cichutko nie jest. :icon_biggrin: To (dość) wysoko obrotowy silnik i raczej nie powinieneś sam grzebać w kominach. Mogą pojawić się problemy z mocą i zaworami a napewno trzeba będzie przeregulować silnik a nawet wymienić dysze w gaźnikach bo zmieni się charakterystyka pracy. Jest cały wątek na forum o "pruciu" wydechów. Zdania są oczywiście podzielone. Jak bardzo Ci zależy to załóż akcesoryjne. Niestety są bardzo drogie a dźwięk ze względu na wysokie obroty silnika reczej perdząco drażniący niż basowy. :icon_biggrin:

Edytowane przez marrio
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja swoją (98 r.)kupiłem w 2008 r.jak miała 13 tys. przebiegu. Po kompletnym serwisie z półroczną gwarancją. Teraz mam prawie 29 tys. i wymieniłem jedynie napęd i opony. Z czynności serwisowych tylko wymiana płynów i filtrów. Kominy mam oryginalne ale jak się porządnie odwija to wcale tak cichutko nie jest. :icon_biggrin: To (dość) wysoko obrotowy silnik i raczej nie powinieneś sam grzebać w kominach. Mogą pojawić się problemy z mocą i zaworami a napewno trzeba będzie przeregulować silnik a nawet wymienić dysze w gaźnikach bo zmieni się charakterystyka pracy. Jest cały wątek na forum o "pruciu" wydechów. Zdania są oczywiście podzielone. Jak bardzo Ci zależy to załóż akcesoryjne. Niestety są bardzo drogie a dźwięk ze względu na wysokie obroty silnika reczej perdząco drażniący niż basowy. :icon_biggrin:

Podobną opinię słyszałem już o przerabianiu w tym moto wydechów. Potwierdza się. Dzieki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam..jestem w posiadaniu hondy VF700c magna i za cholere nie moge dostac do niej uszczelki pod glowice a co za tym idzie uszczelke pod pokrywe zaworow..prosze o jakies namiary na sklep czy stronke gdzie mogbym dostac owe czesci...a gdzie mogbym ewentualnie dostac siedzenie dla pasazera bo obecnie mam zamontowana tylko solowke..bede wdzieczny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Siedemsetka to wynalazek.Nie będzie łatwo o uszczelki ,chyba ,że zza oceanu,albo dorabiane. Zawdzięczać należy to amerykańcom,którzy podnieśli jakieś podatkowe opłaty za moto powyżej pewnej granicy,aby chronić swojego producenta wyrabiającego toporne jednoślady.Ciekawe czy to też był powód z rezygnacji Hondy z V65.Chętnie był widział jakąś rozwojową wersję z lepszymi hamulcami,zawieszeniem i mocniejszym piecem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam...a czy mogbym dostac namiary na jakas firme specjalizujaca sie w dorabianiu uszczelek pod glowice do VF 700.

 

witam...a czy mogbym dostac namiary na jakas firme specjalizujaca sie w dorabianiu uszczelek pod glowice do VF 700.

a jakim preparatem najlepiej oczyscic silnik po plynie z chodnicy? strzelila mi uszczelka pod glowica i teraz w silniku mam wode z olejem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli silnik nie jest rozbierany to pozostaje Tobie ,po spuszczeniu tej zupy i wymianie uszczelek,zalać go olejem, odpalic na kilka minut w celu przepłukania.Potem znów spuszczasz olej i napełniasz ponownie nowym.Do przepłukania możesz kupić tani olej samochodowy.Na 100% nic się nie stanie.A jesli chodzi o uszczelka to poszukaj w necie ,a jesli nic nie znajdziesz to wtedy szukaj firmy która Ci dorobi uszczelkę na wzór.Pamietaj ,że ma być to materiał z blachą w środku ,a nie z siatką,bo wtedy uszczelką bardzo szybko szlag trafi.

 

Własnie znalazłem uszczelkę :icon_biggrin: część nr 5 http://www.cmsnl.com/honda-vf700c-magna-1986-usa_model7600/partslist/E++0202.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli silnik nie jest rozbierany to pozostaje Tobie ,po spuszczeniu tej zupy i wymianie uszczelek,zalać go olejem, odpalic na kilka minut w celu przepłukania.Potem znów spuszczasz olej i napełniasz ponownie nowym.Do przepłukania możesz kupić tani olej samochodowy.Na 100% nic się nie stanie.A jesli chodzi o uszczelka to poszukaj w necie ,a jesli nic nie znajdziesz to wtedy szukaj firmy która Ci dorobi uszczelkę na wzór.Pamietaj ,że ma być to materiał z blachą w środku ,a nie z siatką,bo wtedy uszczelką bardzo szybko szlag trafi.

 

Własnie znalazłem uszczelkę :icon_biggrin: część nr 5 http://www.cmsnl.com/honda-vf700c-magna-1986-usa_model7600/partslist/E++0202.html

 

jak pamiętam to oni mają niezłe koszty wysyłki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...