Junak40 Opublikowano 2 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2006 Cześć.Proszę o odzew na temat BMWF650,co myślicie o tym moto,jakie przypadłości go trapią.Będę wdzięczny za każde info.Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaroGS Opublikowano 2 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2006 Witam .Polecam stronę boxer-motor.com,tam na forum znajdziesz potrzebne info.Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JarekM Opublikowano 18 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2006 Mam małego GSa od pół roku. Motor bardzo przyjemny. Przypadłości żadnych w nim jeszcze nie odkryłem. Ładnie lata, oszczędny i łatwy w obejściu.Pozdrawiam. Jarek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hun996 Opublikowano 18 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2006 Opisywał Dziawer w ŚM. Coś tam mu odpadło, coś sie porozkręcało. Serwis horrendalnie drogi - GS był na gwarancji. Było też porównanie z XT660 i Aprilią Pegaso- ale nie pamiętam numerów. Ja się kiedyś przymierzałem, ale przy wzroście 194 kolana mi nie pasowały w wytłoczenia na baku , a jak się wpasowałem to siedziałem w pół siedzenia na wlewie paliwa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jannikiel Opublikowano 18 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2006 Jak sie ma 194 wzrostu to na "Wiadrze" wyglada sie jak na komarze :mrgreen: A BMW F 650- jest bardzo przyjaznym , latwym w prowadzeniu i szybkim(jak na 1 cyl) sprzetem.Spalaniem(wersje z wtryskiem) bije na glowe pozostale motocykle obojetnie czy 1 czy wielocylindrowe, no moze WSK 125 jedynie konkurowac- oprocz czystosci spalin.A p. Dziawerowi , zawsze cos mu sie odkreci lub urwie- taki typ. Mi sie nic nie urwalo ani odkrecilo.Jesli kto chce wiecej n/t prosze na priva.Janek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduro-bubbaa Opublikowano 18 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2006 ja powiem tak : kumpel mial gs i sprzedal bo chcial zaczac przygode z enduro !!!! teraz ma wr 450 i mowi ze to nie ma porownania. Mowi ze juz na zaden inny motor z wr sie nie przsiadzie. Jedyne co wchodzi w gre to wymiana na nowke !! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lobuz26 Opublikowano 18 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2006 GS do WR-ki nie ma co porównywać, po prostu inny sposób jazdy kumplowi pasuje, ale to dwa różne motory Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hun996 Opublikowano 19 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2006 Jak sie ma 194 wzrostu to na "Wiadrze" wyglada sie jak na komarze :mrgreen: A BMW F 650- jest bardzo przyjaznym ' date=' latwym w prowadzeniu i szybkim(jak na 1 cyl) sprzetem.Spalaniem(wersje z wtryskiem) bije na glowe pozostale motocykle obojetnie czy 1 czy wielocylindrowe, no moze WSK 125 jedynie konkurować- oprocz czystosci spalin.A p. Dziawerowi , zawsze cos mu sie odkreci lub urwie- taki typ. Mi sie nic nie urwalo ani odkrecilo.Jesli kto chce wiecej n/t prosze na priva.Janek.[/quote'] Może jak na komarze ale jeździ się b. wygodnie. Za to GS przy Varadero wygląda wręcz komicznie- tylko kółka boczne dokręcić. ;) Napisałem że Dziawer opisywał GS-a nie że był to test motocykla. U Dziawera to tylko guma lub stoppie i jak motocykl tego nie robi to się nie nadaje do niczego. Dobrze że teraz robi to Paweł , przynajmniej są konkrety a nie pierdoły. A co do spalania to pali pon. 4 l. przy 90km/h-tak piszą . Moja XTZ660 paliła w takiej spacerowej jeździe 3,8 l. Ale jak chcesz sie turlać "90" to kup sobie skuter i wtedy spalisz 2,5 l. :lol: Junak jak przymierzasz się do 1-cylindrowego enduro to spójrz na Aprilę Pegaso 650. Silnik Rotaxa jak w F650, a kosztuje o 1/4 mniej - przynajmniej tak stoją ceny nowych. Sądzę że podobnie będzie z używanymi. No i cała gama KTM-ów i japończyków. :( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 19 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2006 ale do rotaxa ciezko cokolwiek kupic kiedys mialem na oku mz 500 rotax i o tym silniku nikt nigdzie nie slyszalal ani jakis danych ani tymbardziej czesci ;) chyba ze sie pozmienialo :mrgreen: bo ja szukalem rok temu Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jannikiel Opublikowano 19 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2006 I tu zonk- jadac z szybkoscia 90 km/h moj sprzet spala- 3,4/100km, przy 120-4,5/100km, nigdy mi nie spalil wiecej niz 5,6l/100 km nawet jak jechalem z szybkosciami 95-115 mil /h, a wlasnie moj Dakar licznikowo osiaga 115mph.Hun masz awersje do GS-sa bo dla Ciebie moto za male i koniec.W porownaniu do Aprili BMW jest lepiej wyposazone(ABS itp).W trasie Monster 620 IE nie mogl mi uciec, a na swiatlach zostawal w tyle.Wiadomo ze BMW nie do wszystkiego sie nadaje, ale zawsze jest mozliwosc bezproblemowego zjechania z asfaltu na trawe bez wywrotki(chyba ze kierowca pierdola), czego nie mozna powiedziec o pseudoterenowych japonskich 2-cylindrowkach.A jak chce jeszcze szybciej jechac po asfalcie, biore GSXR 1000 i jade:-))) ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hun996 Opublikowano 19 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2006 Wiadomo ze BMW nie do wszystkiego sie nadaje' date=' ale zawsze jest mozliwosc bezproblemowego zjechania z asfaltu na trawe bez wywrotki(chyba ze kierowca pierdola), czego nie mozna powiedziec o pseudoterenowych japonskich 2-cylindrowkach.:buttrock:[/quote'] Ech, Jannikiel, będziesz zawsze dogryzał. GS jest lepiej wyposażony od Aprili i przez to dużo droższy. A GS też jest pseudoterenowy, nawet dwucylindrowy R1150 GS.A co do jazdy po trawie i inych nieasfaltach.. Jakbyś widział Huberta jak pomyka po lasach i łąkach w okolicy Mławy na swojej CB75 na szosowych oponach to bys pewnie oczy zamknął z wrażenia. Niepotrzebny Dakar ani inny Adventure, chyba że kierowca pierdoła. Moja Honda waży 240 kg i na oponach Metzeller Tourance ( takie same mają fabrycznie zakładane BMW GS) spokojnie daje sobie radę na żwirach i trawach, owszem bez uślizgów bo Dual nie pozwala. I jak najbardziej nie jest to enduro, raczej turystyk na polskie drogi. ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jannikiel Opublikowano 19 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2006 Ej nie chcialem nikomu dogryzc- uwazam jedynie ze nie ma zlych motocykli, jednak nie ma tez jednego idealnego sprzeta takiego zeby mozna i ostro po terenie smigac i na asfalcie jezdzic szybko i bezpiecznie(w miare). Najlepiej miec kontener kasy i kupic sobie z 10 motorkow - by posmakowac jak sie smiga i na ostrej terenowce i na scigaczu itp(marzenia). Ja akurat jestem w tej dobrej sytuacji ze jestem m.in. "kierowca testowym" w Motostodole(oczywiscie nieodplatnie:-))- po prostu lubie jezdzic ) i mam mozliwosc ujezdzania roznych,nawet calkiem dziwnych motocykli i jesli ktos chce czegos sie dowiedziec n/t jakiego jednoslada- moze smialo pytac- zawsze podziele sie swoimi wrazeniami i ewentualnie wiedza.Pozdr.Janek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hun996 Opublikowano 20 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2006 No to zostaje pozazdrościć takiej pracy. Też uważam że powinno sie mieć w garażu czopka, ściga i enduraka. Ale to spora lokata kapitału. Więc decydując się na zakup każdy patrzy na to co mu się podoba i na co go stać. Ja chciałem turystyk. Zapaliłem sie na FJR. Wał , wtrysk, 143 KM - to dla mnie full wypas. Ale zostały jakieś ciągoty do jazd po gorszych drogach i padło na Varadero. Był jeszcze do wzięcia R1150 Adventure, ten sam rocznik ale cena 2 x większa. Przymiarka do dużego sztormiaka od razu go zdyskwalifikowała. Jeździłem parę lat XTZ660 i uważam że to taki motocykl uniwersalny. Podobnie jak F650, Pegaso,TA. Ale w długie trasy męczące były wibracje jednocylindrowca które na asfalcie pojawiały sie przy prędkościach 120-160 km. Kończymy te dywagacje, niech piszą inni użytkowncy F650, bo Junak prosił o różne opinie. Ja tylko siedziałem ( na dniach otwartych BMW nie mieli kluczyków!!! ) i opisałem soje spostrzeżenia z racji "nadgabarytu wysokościowego". A propo, wersję Dakar widziałem tylko w katalogach, nigdy na żywo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jannikiel Opublikowano 20 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2006 No to zostaje pozazdrościć takiej pracy. To akurat nie jest moja praca- to hobby-robie to za friko- dla przyjemnosci, a pracuje niektorzy wiedza gdzie:-)).Dakar mimo wygladu terenowki w rzeczywistosci jest odrobine lepiej przygotowany do terenu niz "zwykly" GS, zeby nim smigac na "powaznie" w terenie trzeba wielu zmian(poczynajac od wyrzucenia w kat ABS i zalozenie porzadnych kostek), oraz zmiany techniki jazdy.Masa,gabaryty motorka przeszkadadzaja w wielu ewolucjach mozl;iwych do wykonania np. DRZ 400, tu podparcie noga moze kosztowac zwichniecie kostki, wiec inna jest dynamika jazdy- szybciej na prostych i wolniej w zakretach, caly czas balans cialem i to bardziej z przodu niz na tyl motorka, hamowanie (jesli nie wyrzucamy ABS) po wylaczeniu ABS-u przodem bo zawsze dziala na tyl i w rezultacie nie ma mozliwosci zblokowania tylu i zrobienie narzutki- tu hamujemy przodem(nawet ostro) i skladamy moto w zakret redukujac i ostro dodajac gazu w szczycie zakretu.Dobra rozpisalem sie. Pozdr. Janek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hodon Opublikowano 21 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2006 Witam, zastanawiam się właśnie nad wyborem motocykla i w oko wpadła BMKa. Najpierw chciałem kupić Transalpa, ale BMKa wyglada i podobno sprawuje się lepiej. Co sądzicie na ten temat? ps. Facet w sklepie z akcesoriami nie wiedział jakie ciuchy mi polecić. Na Crosówkę czy na szosówkę. Jaką dacie radę na to? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.