Tobik Opublikowano 21 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2006 Witam!Dziś odebrałem moto. Jade sobie kulturalnie, a tu po jakiś 10km mi siknęło ze zbiorniczka wyrównującego. Więc myśle , że przerąbane. Jade dalej, patrze na wskaźnik temp. a tu bardzo wysoka temperaura. Ale nie jeszcze nie czerwone. Pokonałem trase jakieś 20km zajeżdzam do domu. Poczekałem aż wystygł , potem zaczęłem troszke grzebać. Co się okazało, że to chyba jednak uszczelki na głowicy :biggrin: Jak przyjechałem to odkręciłem boczek i patrze na zbiornik wyównujący, a tam bardzo wysoki poziom, więc wydmuchuje mi płyn. Potem w miare czasu wrócił do normalnego poziomu. Przejechałem się jakies 3 km i popatrzyłem znowu, tym razem w normie. Wnioskuję więc , że na dystanse powyżej 10km nie ma co sie wybierać bo wywala płyn. Ale mysle , że to jest wina uszczelek, a nie że jest pęknięta głowica. Co o tym sądzicie? Do sklepu moge jechać. Ale nie dalej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mario1810 Opublikowano 21 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2006 Witam!Dziś odebrałem moto. Jade sobie kulturalnie, a tu po jakiś 10km mi siknęło ze zbiorniczka wyrównującego. Więc myśle , że przerąbane. Jade dalej, patrze na wskaźnik temp. a tu bardzo wysoka temperaura. Ale nie jeszcze nie czerwone. Pokonałem trase jakieś 20km zajeżdzam do domu. Poczekałem aż wystygł , potem zaczęłem troszke grzebać. Co się okazało, że to chyba jednak uszczelki na głowicy :biggrin: Jak przyjechałem to odkręciłem boczek i patrze na zbiornik wyównujący, a tam bardzo wysoki poziom, więc wydmuchuje mi płyn. Potem w miare czasu wrócił do normalnego poziomu. Przejechałem się jakies 3 km i popatrzyłem znowu, tym razem w normie. Wnioskuję więc , że na dystanse powyżej 10km nie ma co sie wybierać bo wywala płyn. Ale mysle , że to jest wina uszczelek, a nie że jest pęknięta głowica. Co o tym sądzicie? Do sklepu moge jechać. Ale nie dalej. zacznij od sprawdzenia czy ci sie wentylator wlancza.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebeq Opublikowano 21 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2006 tobik nie dobrze , nie dobrze :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemoo Opublikowano 21 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2006 Niechce siać fermetu ale sprawdz jeszcze drożność układu chłodnicego!! może coś się zatkało i niemoże tego przepchać pąpa i zamiast krązyć poprostu robi ciśnienie i wywala!!Mam nadzieje że głupoty nienapisałem ale jak niezgadzacie się ze mną to piszcie!(niemiałem takiego problemu).Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nowy Kubi Opublikowano 21 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2006 zacznij od sprawdzenia czy ci sie wentylator wlancza.. ...WŁĄCZA :biggrin: ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek1 Opublikowano 21 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2006 Może miałeś wlane za dużo płynu i pod wpływem temperatury wywaliło jego nadmiar. Zagrzej moto i obczaj. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tobik Opublikowano 21 Lipca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2006 Może miałeś wlane za dużo płynu i pod wpływem temperatury wywaliło jego nadmiar. Zagrzej moto i obczaj. Nie nie. To raczej odpada. Płyn jest nalany w dobrej ilości. Jak się zrobi dystans tak z 10-12 km to zaczyna wdmuchiwać do zbiorniczka. O zapowietrzaniu też chyba raczej można zapomnieć, mechnik sprawidził to raczej. Hmm ja bym tu właśnie obstawiał na uszczelki. Ktoś się może orientuje ile kosztują uszczelki pod głowice?? Sam nie zrobie wymiany, bo to czarna magia dla mnie :biggrin: więc wydaje mi sie że pewnie sama robocizna więcej bedzie kosztować niz same uszczelki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kiki Opublikowano 21 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2006 niestety w vfr takie zabiegi nie beda tanie Cytuj http://bikepics.com/members/kiki21/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tobik Opublikowano 21 Lipca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2006 niestety w vfr takie zabiegi nie beda tanie Racje prawisz, nie inaczej. Uszczelki to pewnie nie kosztują aż tak duzo, ale ta robocizna. Cholera wie jak to będzie. Pojade w poniedziałek i się popytam tu i ówdzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hz10 Opublikowano 22 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2006 a może ci sie termostat blokuje :icon_exclaim: wywal go i dopiero zobacz i pamiętaj rozbieranie silnika to ostateczność :biggrin: a najlepiej podjedź do mechanika który dysponuje płynem reagującym ze spalinami w chłodziwie wtedy bedziesz miał 100% pewności co do stanu silnika Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lolek Opublikowano 22 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2006 ....spokojnie ostatnio kolega miał podobny przypadek , wycharatało z pół litra płynu w mieście , tez się wystarszył, po dolaniu płynu objawy ustąpiły i nic się nie dzieje od tamtego momentu kilkaset km zrobione , kilkadziesiąt w ekstremalnych warunkach... co sie stało nie wiadomo do tej pory.. ja podejrzewam że to właśnie termostat się przyblokował i nie otwarł się... :icon_exclaim: nie ma się co łamać , może nie jest tak źle... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tobik Opublikowano 22 Lipca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2006 (edytowane) ....spokojnie ostatnio kolega miał podobny przypadek , wycharatało z pół litra płynu w mieście , tez się wystarszył, po dolaniu płynu objawy ustąpiły i nic się nie dzieje od tamtego momentu kilkaset km zrobione , kilkadziesiąt w ekstremalnych warunkach... co sie stało nie wiadomo do tej pory.. ja podejrzewam że to właśnie termostat się przyblokował i nie otwarł się... :icon_exclaim: nie ma się co łamać , może nie jest tak źle... Dzięki za wsparcie. Hmm dziś coś pośmigałem troszeczke i zauważyłem następujące rzeczy. Od strony korka od chłodnicy widac na plastiku i na przewodach małe kropki zielonego płynu chłodniczego. A jak zgasłem moto to było od strony tego korka słychać lekkie syczenie. Czy możliwe ,że po prostu puszcza powietrze ten korek i układ się zapowietrza? Całkiem możliwe. Ale czy jakby takie coś miało miejsce to myślicie że to właśnie powoduje wdmuchiwanie mi płynu do zbiornika wyrównującego??Aha dodam , że temperatura przez jakieś 10km była mniej jak połowa, tak połowa z połowy :biggrin: A potem jak przyjechałem , zostawiłem moto na 10 minut, potem znowu pojechałem jakies 2-3 km i skoczyła do połowy. Edytowane 22 Lipca 2006 przez Tobik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
IG x] Opublikowano 22 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2006 HHmm.1.Czy w zbiorniczku dostrzegasz jakies brazowe plamy?? Albo piane, cokolwiek. Wszystko co sie rozni kolorem od plynu chlodniczego. Jesli tak, to oznacza ze wydmuchalo ci uszczelke spod glowicy co nie bedzie tanim zabiegiem.2. Tak jak wczesniej koledzy pisali, moze byc to termostat(z tym ze napisales ze wetylator sie wlacza to znaczy ze termostat pewnie jest dobry)3.Sprawdz przy odpalonym silniku czy przewod wylotowy z chlodnicy nagrzewa sie tak samo jak ten wlotowy.4.Jak bedzie cieply przygazuj troszke i sprawdz czy przypadkiem wskazowka temperatury nie opadla troszeczke. 5* Jak juz to sprawdzisz to przyjdz i powiedz jak ma sie cala sprawa. Bedziemy myslec dalej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hz10 Opublikowano 22 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2006 zapomniałem dodać że możesz mieć jeszcze uszkodzony korek od chłodnicy :icon_exclaim: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
IG x] Opublikowano 22 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2006 zapomniałem dodać że możesz mieć jeszcze uszkodzony korek od chłodnicy :icon_exclaim:Korek w tym przypadku chyba nie zawinil, poniewaz koledze plyn sie stale zagrzewa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.