Skocz do zawartości

Tuning Honda CRM 125


Rekomendowane odpowiedzi

Witam! Prośba do użytkowników CRM 125. Jeśli ktoś z was posiada wiedzę na temat tuningu tego modelu to bardzo proszę o podpowiedz. Konkretnie to interesuje mnie w jaki sposób można poprawić jej osiągi. Gdzie i czy w ogóle są jakieś blokady? O ile zmieni się charakterystyka pracy silnika po wymianie układu wydechowego? Dodam, że na seryjnym wydechu motocykl chodzi bardzo cicho, prawie jak motorower i przy tym ma słabą reakcje na gaz! Ile koni można uzyskać po pełnym odblokowaniu, a ile ma seryjnie? Rok produkcji motocykla 96. Z góry wielkie dzięki!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Crm po pełnym odblokowaniu ma niby 34km.Crm są wogule jakies mulaste np. dt125 w h*j lepiej idzie.Więcej mocy możesz uzyskać przez wstawienie zestawu polini 160cm.I dobrze jezdzic na jakims zajebistym tłoku bo te tanie po 150zł troche zmulają motor.Ile ci idzie ten crm??Ustawić zawór wydechowy żeby sie całkiem otwierał na wysokich.Jak nie jezdzisz w terenie to załóż stożek jak bedziesz jezdził to zdejmij boczek i wyjmij filtr powietrza i nie zakładaj boczka i zobaczysz o wiele lepiej idzie.

Edytowane przez na koło
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak czytam takie rady jak daje uzytkowink "na kolo" to mnie k*rwa trzesie. Moze jeszcze zdejmij gaznik i wsadz tam rurke bezposrednio z kranika, wywal wydech wytnij pol ramy (tak zeby zejsc z masy) lub lej sam metanol zamiast etyliny... ehhhh czlowieku jezeli producent motocykla zalozyl tam filtr to tylko poto by poprawic jego funkcjonalnosc a nie zeby zajechal sie po 15 km. Nie znam sie na tuningu CRM ale pewnie tak jak do kazdego prawie moto produkuja cylindry, tloki, dyfuzory, dysze, iglice, koncowki wydechu, filtry (K&N, TwinAir), swiece, korbowody spacjalnie do tuningu.

Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Crm po pełnym odblokowaniu ma niby 34km.Crm są wogule jakies mulaste np. dt125 w h*j lepiej idzie.Więcej mocy możesz uzyskać przez wstawienie zestawu polini 160cm.I dobrze jezdzic na jakims zajebistym tłoku bo te tanie po 150zł troche zmulają motor.Ile ci idzie ten crm??Ustawić zawór wydechowy żeby sie całkiem otwierał na wysokich.Jak nie jezdzisz w terenie to załóż stożek jak bedziesz jezdził to zdejmij boczek i wyjmij filtr powietrza i nie zakładaj boczka i zobaczysz o wiele lepiej idzie.

:clap: DT ledwo pierdzi przy CRM :biggrin: nie widziałem nigdy na zawodach enduro DT a CRM to nieraz (nie mówie ze DT jest złe i nikogo nie chce urazic :lalag: ) :clap: Nie wiem czy mozliwe jest aby moto zamulało na nowym tłoku jak rozmiar jest dobrze dobrany. Swoja drogą to jeden kolega z forum kupił tłoka do dt 80 za 150zł i sie rozleciał!! :lalag: ale to jzu było dawno.

Końcowy tłumi k zrób całkiem przelotowy i to wiele zmieni bo ten go dławi. Ja jak w MTX zmieniłem wydech na wolny od 80ccm ARROW i moto dostało takiego ognia ze dramat :biggrin: mozesz pokombinowac z DELIKATNYM przyspieszeniem zapłonu ale z tym ostroznie.

Edytowane przez Gawron
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

crm po pelnym odblokowaniu ma 27km, pewnie autor tematu ma zablokowana, wiec proponuje rozciąć dyfuzor i wyciagnac smieci, potem przerobic koncowke na przelotowa, z tego co pamietam to jest jeszcze blokada w krućcu ssącym i w filtrze powietrza. A to ze dt zbiera sie lepiej od crm to gówno prawda, bo dt dostaje w dupe od kazdej dobrej crm.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja wyciągałem filtr i o wiele lepiej sie motor zbierał ale zakładałem go z powrotem wiadomo.Kolega ma sachsa czyli ma silnik od dt to lepiej sie zbiera może go postawic z gazu na 3 biegu na koło a crm ni hu*a nie da rady nawet ciężko na 2 trzeba nap**dalać sprzęgłem.W crmie z zapłonem nie pokombinujesz nic.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A wie ktos moze cos o tuningu Crm 80, czy pusty, calkowicie przelotowy wydech podniesie moc??(chodzi mi o przelotowy tlumik, oraz dyfuzor)???

Tak. Do tego wiekszy gaźnik np 21mm troche żmudnej regulacji. Ja tak miałem w MTX 80 a tam jest ten sam silnik.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W crmie z zapłonem nie pokombinujesz nic.

:icon_exclaim: a czemu?? Przeciez w kazdym moto mozna dolikatnie motoplat przestawic wzgledem magneta tak zeby sie punkty rozjechały. Trzeba zrobic przesuniecie w kierunku obrotu magneta czyli tez wału. To musi byc bardzo niewielkie przyspieszenie zapłonu bo jak sie to zbyt bardzo zrobi to iskra bedzie wczewsniej niz tłok w martwym zerowym punkcie :bigrazz: ja to robiłem zawsze w kazdym moim 125 i to wiele zminiało. :biggrin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, jestem posiadaczem Hondy crm 125r z 1997 r. ,mam crmke w pelni odblokowana(28km) ,mam rowniez wieksza dysze w gazniku i caly sportowy wydech arrow.Wydech podobno(tak mowi producent)podnosi moc o 3-5 km.powiedz mi do ilu kreci sie twoja crm? jaki masz v-max ,przelozenia? pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Crma jeszcze nie jest moja, jest do sprzedania. Motocykl był sprowadzony ze Szwajcarji rok temu i wygląda jak nowy, nie widać śladów eksploataji. I do tego jego cena wydaje się bardzo atrakcyjna 3,800 PLN. I wszystko było by zaje****** gdyby motocykl jeszcze jechał jak trzeba. Jest on w pełni seryny, nic nie było w nim dłubane. I teraz mam dylemat czy go kupić i zrobić tuning. Bo taką mocą jak dysponuje teraz to nie ma frajdy z jazdy, a dzwięk który wydaje jest załosny! Jakie jest wasze zdanie na ten temat????

Jeśli ktoś ma komin arrow do sprzedania to niech koniecznie piszę!

 

Moto kręci się ok 10 tyś. v-max ok 120.

Konrad_pol powiedz czy miełeś okazje jeździć też seryjnym egzemplażem, jeśli tak to powiedz jak duża jest różnica?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Crma jeszcze nie jest moja, jest do sprzedania. Motocykl był sprowadzony ze Szwajcarji rok temu i wygląda jak nowy, nie widać śladów eksploataji. I do tego jego cena wydaje się bardzo atrakcyjna 3,800 PLN. I wszystko było by zaje****** gdyby motocykl jeszcze jechał jak trzeba. Jest on w pełni seryny, nic nie było w nim dłubane. I teraz mam dylemat czy go kupić i zrobić tuning. Bo taką mocą jak dysponuje teraz to nie ma frajdy z jazdy, a dzwięk który wydaje jest załosny! Jakie jest wasze zdanie na ten temat????

Jeśli ktoś ma komin arrow do sprzedania to niech koniecznie piszę!

 

Moto kręci się ok 10 tyś. v-max ok 120.

Konrad_pol powiedz czy miełeś okazje jeździć też seryjnym egzemplażem, jeśli tak to powiedz jak duża jest różnica?

Nie no nad czym Ty sie chłopie zastanawiasz :biggrin: taki motor to skarb!! Jak ktos delikatnie jezdził na fabrycznie osłabionym sprzecie to znaczy ze moto jest niezajec hane no i dodatku za mała kase on jest. Taka koncówke wydechu to nawet samjestes w stanie zrobic wolnoprzelotową bo ja najpierw w MTX zanim załozyłem ARROW to miałem zrobiony przez siebie i to tez baaardzo duzo dało. Ja bym sie nawet chwili nie zastanawiał. A jezeli cos jest faktycznie za słaby to moze tylko tłoczka wystarczy zmienic i bedzie jak nowy :icon_exclaim:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pomyliłem się co do rocznika, motocykl jest z 1993 roku! A jeśli chodzi o cenę to jeszcze by opuścił. Co to za blokada jest w cylindrze przy wylocie, jakiś zawór, powiedzcie jak się jej pozbyć.

Gdzie można zamówić wydech do CRM, może ktoś z was ma jakieś namiary??? Było by dobrze jak by jakiś używany wyrwał, bo nówka (arrow) to 100 eurosów kosztuje i w ogóle problem z zamówieniem jest!!!

Mówisz Gawron żeby brać sprzęta?! :icon_exclaim:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...