Skocz do zawartości

Analiza spalin (ustawianie składu mieszanki)


Leon84
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Mam małe pytanie do forumowiczów ze śląska!!!

W mojej XV 750 juz wielokrotnie prubowałem dokładnie ustawić skład mieszanki w gaźnikach. Odwiedziłem kilka serwisów. Efekt był taki , że w czasie jazdy moto zachowuje sie prawidłowo ale jak wykręce świecę to jest strasznie okopcona. Goście w serwisach mówia , że trzeba jeździć i ustawiać do skutku. Oni jednak robia top na oko. Moja Virago nie chce chodzic na przewidzianych przez producenta ustawieniach.

 

Chciałbym sie dowiedzieć czy jest na śląsku serwis , który uzywa analizatora spalin ( czy coś w tym stylu) Można wtedy ponoć po temp spalin , kolorze płomienia spalania mieszanki ustawić dobrze skład mieszanki.

POZDRAWIAM

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam małe pytanie do forumowiczów ze śląska!!!

W mojej XV 750 juz wielokrotnie prubowałem dokładnie ustawić skład mieszanki w gaźnikach. Odwiedziłem kilka serwisów. Efekt był taki , że w czasie jazdy moto zachowuje sie prawidłowo ale jak wykręce świecę to jest strasznie okopcona. Goście w serwisach mówia , że trzeba jeździć i ustawiać do skutku. Oni jednak robia top na oko. Moja Virago nie chce chodzic na przewidzianych przez producenta ustawieniach.

 

Chciałbym sie dowiedzieć czy jest na śląsku serwis , który uzywa analizatora spalin ( czy coś w tym stylu) Można wtedy ponoć po temp spalin , kolorze płomienia spalania mieszanki ustawić dobrze skład mieszanki.

POZDRAWIAM

 

jezeli szukasz szerokopasmowej sondy afr, to proponuje podzwonic po lokalnych tunerach.

w wwie na 100% VTG ewentualnie ex promotor.

 

pozdro !

Edytowane przez bartekl
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gaźniki są zsynchronizowane. Byłem na ustawieniach i regulacjach jakis miesiąc temu. Moto jeździ bardzo ładnie, ma moc!! na wolnych chodzi równo bez jakis tam parsknięc i zadławień. Synchro jest na 100 % OK

Świeca jest okopcona ale nie jakos tragicznie. zapala przez to gorzej. Na pierwszym garku mam ładna czysta elektrodę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Starsze moto bardzo często nie chca chodzic na ustawieniach fabrycznych( moto nie chce schodzic z obrotow a jak juz zejdzie to odrazu gasnie) zazwyczaj jest to wina zuzytych osi przepustnic gaznikow daltego wzbogaca sie mieszankę jezeli ja za bardzo wzbogacimy mozemy miec problem z zawalonymi swiecami. Postaraj sie zdziebko:) wkręcic sruby regulacyjne w gaznikach tak aby ilosc obrotów byla większa niz podaje serwisówka a jednoczesnie mniejsza niz masz teraz ,powinno pomóc. Napisz jeszcze jaką masz w tej chwili roznicę miedzy ustawieniem fabrycznym a faktycznym.

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Już jest OK!

Pobawiłem sie wczoraj wieczorem ze śrubkami składu mieszanki.

Przykręciłem minimalnie tylni gar. Silnik chodzi teraz pewniej. Zchodzi lepiej z obrotów. Zrobiłm dzisiaj traskę ok 50 KM. Świeca wygląda wreszcie tak jak powinna.

 

POZDRAWIAM

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...