Ramzes17 Opublikowano 21 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2006 Witam, mam pewnien problem z silnikem WSK 125, a mianowicie nie chce mi odpalic, gaznik ma dobry, paliwo siebie ciagnie bo widac przez wezyk a pozniej jak sie odkreci swiece to tlok jest mokry.NIe ma iskry, aparat zaplonowy.... hmmmm raczej jest dobry, cewke sprawdzalem w innym silniku i odpalil, kupilem nowy kondensator a przerywacz wyglada na dobry ( jak krece kolem magnesowym to sie odchyla :clap: )Silnik siedzi w gokardzie i sie go odpala na popych, nie ma kopajki, ale jak go pcham i przykladam swiece do cylindra to nie ma iskry, bo raczej zeby cilninder nie mial masy to chyba nie mozliwe, ale aparat zaplonowy jest caly dobry, 2/3 czesci na 100% sa dobre a trzecia czesc (przerywacz ) tez jest raczej dobra.Jeszcze jest jedem maly szczegol, ostatnio zauwazylem ze kolo magnesowe ( 1 magnes ) jak sie kreci to ociera o cewke? MOze w tym tki problem??? P.S. Silnik tydzien temu mi odpalil, tylko go zgasilem bo gokard jeszcze nia mial hamulcow :clap: i balem sie rozpedzac ;]Po tym jak odpalil no to juz wiecej nie chce :/ Prosze pomozcie :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomason2 Opublikowano 21 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2006 Jeszcze jest jedem maly szczegol, ostatnio zauwazylem ze kolo magnesowe ( 1 magnes ) jak sie kreci to ociera o cewke? MOze w tym tki problem???Tak. Najprawdopodobniej jest to przyczyna. Sprawdz także przerywacz... czy przypadkiem nie jest za bardzo wypalony. Najlepiej lekko wyrównac go drobnym pilniczkiem a potem ustawić przerwe na przerywaczu (0,2 - 0,3 mm) P.S. Sprawdz świece zaplonową, przewod WN i fajke swiecy. Cytuj Honda CBR F4 99 http://www.cbrf4.blogspot.com - moja przygoda z motocyklem Honda CBR F4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawik Opublikowano 21 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2006 Moze przetarl ci sie kabelek od cewki przez to kolo magnesowe... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ramzes17 Opublikowano 21 Lipca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2006 (edytowane) Hmmm.....Cewka na pewno jest dobra, bo dalem znajomemu i wlozyl ja do swojej wsk-i i zapalila za pierwszym razem, Kabel WN jest dobry, swieca... Na niej kiedys odpalil, to powinna byc dobra ale zalatwilem sobie drugo i tesh nic,Aha co do przerywacza, To on ma sie odchylic tylko na 0,2-0,3 mm?? Bo u mnie to sie wychyla z 3mm :biggrin: I kolo magnesowe juz nie ociera.Dzis dalem calego Gokarta do znajmego zeby popatrzyl o co biega,Jutro moze zobaczy, jak nie da rady to znow napisze.Powiem mu tylko zeby sprawdzil jeszcze ten przerywacz. Wielkie dziekiPozdroRamzes Edytowane 21 Lipca 2006 przez Ramzes17 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pimpek Opublikowano 21 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2006 To on ma sie odchylic tylko na 0,2-0,3 mm?? Bo u mnie to sie wychyla z 3mm No to w tym moze byc odpowiedź jak masz ogromną przerwe na przerywczu to jak moze byc iskra na swiecy. Mozesz mieć go tez nadmiernie nadpalonego to pozostaje ci go spiłować lub zakupic nowy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartos_SzPaQ Opublikowano 21 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2006 moze poprostu przewody Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomason2 Opublikowano 21 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2006 (edytowane) To on ma sie odchylic tylko na 0,2-0,3 mm?? Bo u mnie to sie wychyla z 3mm :biggrin: Tak. Maksymalne rozwarcie przerywacza ma być ustawione na 0,2 - 0,3 mm. Ustaw przerwe za pomoca szczeliomierza i przy okazji sprawdz wyprzedzenie zaplonu. Jestem na 99% pewny, ze to wina złej przerwy na przerywaczu. Edytowane 21 Lipca 2006 przez tomason2 Cytuj Honda CBR F4 99 http://www.cbrf4.blogspot.com - moja przygoda z motocyklem Honda CBR F4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ramzes17 Opublikowano 22 Lipca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2006 Okey, tzn teraz silnik wzial znajomy go troche pomeczyc, ale powiem mu zeby to zrobil i sie niepotrzebnie nie meczyl ;] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
włochatyDR Opublikowano 19 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2009 Witam. Przepraszam za odswiezenie tematu z przed 3 lat, ale niechce zakładac nowego tematu. No wiec moja wsk zaczeła przerywac, chciałem ustawić przerywacz ale był juz tak strasznie skatowny, ze niedało się go ustawić, był cały wypalony!! No to znalazłem w czesciach zapasowych uzywany ale w bardzo dobrym stanie, no wiec go załozyłem, ustawiłem, ale iskry dalej niema, sprawdziłem czy nieprzetarły się gdzieś kable, no i wszystko niby jest ok, cewka dobra bo godzine wcześniej chodziła do czasu kiedy niezmieniłem przerywacza. Co to moze być, doradzcie mi coś bo mam juz dość:( ps. A czy jak klin jest juz troche zjechany to będzie miał wpływ na iskre? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pypek9 Opublikowano 19 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2009 Jeżeli jest tylko przytarty to nic nie szkodzi jeżeli jest ścięty no to trzeba wymienić, ale odradzam kupować nowego klina, ponieważ jest mało wytrzymały lepiej uciąć kawałek klucza 8 i założyć go, a co do tego przerywacza to sprawdz czy jest suchy, czy ma dobrą izolacje na bolczyku podtrzymującym go,no i sprawdź czy dobrze zizolowałeś kable wychodzące od przerywacza Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
włochatyDR Opublikowano 20 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2009 już zrobiłem. źle dałem te plastikowe podkładki które są na sróbce mocującej przerywacz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.