Paganini Opublikowano 11 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2012 Witam ponownie. Dzisiaj zmieniłem olej w swojej maszynce. Nie jest to takie skomplikowane jak myślałem. Choć miałem cykora, że przekręciłem gwint na jednej z śrub, więc delikatnie ją wykręciłem posmarowałem klejem do gwintów i jest ok :biggrin: . Z tego co czytałem wcześniej to niektórym wchodziło prawie 4litry oleju, a mi weszło niecałe 3litry i wizjerek jest już cały zakryty. Zobaczę jutro rano czy się może trochę ustał w silniku i delikatnie opadł poziom. Zaobserwowałem, że po dłuższym czasie postoju (kilka dni) wizjerek zaczyna się opróżniać, a po odpaleniu znów jest dużo. Więc zobaczymy co noc przyniesie!Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ziela Opublikowano 12 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2012 Witam ponownie. Dzisiaj zmieniłem olej w swojej maszynce. Nie jest to takie skomplikowane jak myślałem. Choć miałem cykora, że przekręciłem gwint na jednej z śrub, więc delikatnie ją wykręciłem posmarowałem klejem do gwintów i jest ok :biggrin: . Z tego co czytałem wcześniej to niektórym wchodziło prawie 4litry oleju, a mi weszło niecałe 3litry i wizjerek jest już cały zakryty. Zobaczę jutro rano czy się może trochę ustał w silniku i delikatnie opadł poziom. Zaobserwowałem, że po dłuższym czasie postoju (kilka dni) wizjerek zaczyna się opróżniać, a po odpaleniu znów jest dużo. Więc zobaczymy co noc przyniesie!Pozdrawiam U mnie po odpaleniu wizjerek poprostu caly zachodzi olejem, i zasadniczo nie da sie sprawdzic jaki jest poziom, dopiero po zgaszeniu i jak troche postoi, a olej "osiadzie" to widac stan. Wiec moze to jest fakt wywolany ruchem oleju podczas pracy silnika. Cytuj West Burning BikersNie jedź szybciej, niż Twój anioł stróż potrafi latać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
śliwka Opublikowano 18 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2012 Moj pierwszy post, wiec sie przywitam. Witam wszystkich posiadaczy ZZRow !!! :) Posiadam ZZR1100 `99 i jestem po pierwszym sezonie na tej maszynie. Jest lepiej niz dobrze :) swietny, mocny motocykl tak na daleki wypad jak i polatanie w kolo komina. Machnalem 6,5k w tym sezonie i prawie nie ma sie do czego przyczepic.Moj ZZR: Teraz pozwole sobie na pare pytan :)1. Ile pala wam wasze maszyny ? Ja przyznam, ze bylem zaszokowany niskim spalaniem. Srednie spalanie wyszlo mi w sezonie 5,75. A raz jadac spokojnie do 140km/h na autostradzie dobilem do 4l/100 ?! Nawet przy ostrej jezdzie powyzej 200km/h nie przekroczylem 8l. Ponizej screen z arkusza kalk z calego sezonu. 2. Łańcuch i uklad napedowy - od jakis 2k km, mam chrobotanie w okolicy lewej stopy jak ruszam, rownomierne, zwieksza czestotliwosc wraz z predkoscia, po nasmarowaniu lancucha na dluzszy czas mija, po kilku set km wraca. Czy to czas na wymiane napedu ? czy za dlugo czekam ze smarowaniem lancucha ? Lancuch nie wyglada na nierowno rozciagniety, naciag w calym zakresie jest bardzo zblizony. 3. Ostatnia sprawa to kierownica. Czy ktos widzial jakies rozwiazanie turystyczne dedykowane do modelu, jestem sredniego wzrostu (177) i przy rozmiarze maszyny pozycja na dlugie trasy moglaby byc bardziej wygodna :)Dorobilem sobie raisery na wzor ponizszy, ale to pozwala na uniesienie o 3cm bez przerabiania linek itd.Jest lepiej, ale to jeszcze nie to. Raz w przelocie widzialem ZZRa z akcesoryjna kierownica, gdzie kierowca siedzial se wygodnie prawie wyprostowany i czegos takiego bym szukal. Moze ktos cos wie. Moje risery to zasadniczo identyczne jak zdjecie ponizej.By zielapl at 2012-01-09 A tak pozatym to uwazam, ze rewelacyjny kompromis pomiedzy sportem i full turystykiem. W miare wygodne, ekonomiczne a i jest duuuuzy zapas pod manetka. SzerokosciZiela witam mam zamontowaną u siebie kierownicę turystyczną jest naprawdę fajnie i wygodnie i nie przeszkadza w szybkiej jeździe ja przekroczyłem 280km ale przy naszych drogach to największy + to hamowanie przez opór po wyprostowaniu się.W sobotę wstawię foto rozwiązania u mnie jak by interesowało jeszcze.Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ziela Opublikowano 19 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2012 witam mam zamontowaną u siebie kierownicę turystyczną jest naprawdę fajnie i wygodnie i nie przeszkadza w szybkiej jeździe ja przekroczyłem 280km ale przy naszych drogach to największy + to hamowanie przez opór po wyprostowaniu się.W sobotę wstawię foto rozwiązania u mnie jak by interesowało jeszcze.Pozdrawiam.interesuje jak najbardzej. Bylbym zobowiazany za wszelkie zaprezentowane rozwiazania. Cytuj West Burning BikersNie jedź szybciej, niż Twój anioł stróż potrafi latać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paganini Opublikowano 20 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2012 (edytowane) Witam. Jeśli ktoś szuka białych kierunkowskazów to z tego co zaobserwowałem to w każdym zzr 1200 są takie i najprawdopodobniej będą pasować. Więc myślę, że to powinno trochę pomóc w poszukiwaniach. Pozdrawiam Edytowane 20 Stycznia 2012 przez Paganini Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hajabuza_ Opublikowano 30 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2012 Jaką oponę na tył kupić.Dunlop Sportmax Qualifier przelatał 4000 km i jest do wymiany.Nie stawiam na koło nie palę jazda jak Pan Bóg przykazał i co? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ziela Opublikowano 30 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2012 (edytowane) Jaką oponę na tył kupić.Dunlop Sportmax Qualifier przelatał 4000 km i jest do wymiany.Nie stawiam na koło nie palę jazda jak Pan Bóg przykazał i co?Na dniach zerkne co ja kupilem, bo nie pamietam, ale jezdzi sie dobrze. Zrobilem na niej 5,5k i jest nadal w dobrym stanie, jednoczesnie fajnie sie klei na bokach i mozna spokojnie sie zlozyc. Śliwka. Jak tam zdjecia kiery turystycznej ? :D Edytowane 30 Stycznia 2012 przez Ziela Cytuj West Burning BikersNie jedź szybciej, niż Twój anioł stróż potrafi latać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ireneusz74-74 Opublikowano 1 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2012 Witam,muszę wymienić żarówkę z przodu odkręciłę ta klapę od spodu i co dalej ściąga się tom gume na żarówce a potem co?wyciągnąć,odkręcić? Prosze o pomoc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hajabuza_ Opublikowano 1 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2012 Najlepsze dojście do żarówki to odkręć szybę.6 śrubek i wszystko masz na wierzchu 5 minut roboty Zapomniałem.Musisz jeszcze odkręcić wypełnienie zegarów,wtedy jest dostęp do żarówki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paganini Opublikowano 2 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2012 Jeśli wcześniej nie robiłeś tego i nikt Ci nie pokazał to możesz mieć trudności z tą żarówką. Ja osobiście żeby zaznajomić się z tym jak się wyjmuje żarówkę i reguluje wysokość i kąt światła zdjąłem czasze w motocyklu. Tą dolną klapką jest trochę ciasno cokolwiek robić, chyba że masz bardzo szczupłe dłonie. Można też i górą tak jak pisał kolega wyżej. W każdym razie po zdjęciu tej gumy musisz odpiąć kostkę i zabezpieczenie żarówki. Wyjąć starą, delikatnie włożyć nową, poskładać wszystko z powrotem i koniec. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ireneusz74-74 Opublikowano 3 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2012 Pogrzebie z tym wypełnieniem, muszę zmienić bo poprzedni właściciek wstawił żarówkę z niebieską bańką i mam problemy z drogówką już 2 razy chcieli mi zabrać dowód. Bo to jest paranoja zwykła H4 certyfikat unijny na niej jest ale w Polsce nie obowiązuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ziela Opublikowano 4 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2012 Jaką oponę na tył kupić.Dunlop Sportmax Qualifier przelatał 4000 km i jest do wymiany.Nie stawiam na koło nie palę jazda jak Pan Bóg przykazał i co?Jak sie okazalo ja mam Qualifier II i jak narazie miodzio. Zrobilem jak pisalem 5,5 i opona jeszcze pojedzie, do tego szybko sie rozgrzewa i ladnie klei na bokach. Cytuj West Burning BikersNie jedź szybciej, niż Twój anioł stróż potrafi latać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hajabuza_ Opublikowano 4 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2012 Czy to jest może 2 składnikowa opona? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ziela Opublikowano 4 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2012 (edytowane) Czy to jest może 2 składnikowa opona?tak. srodek jest twardszy, boki miekkie dla zapewnienia przyczepnosci w zakretach. Zreszta wystarczy wpisac w google i jest pelno artykulow o niej. Wywodzi sie z typowo supersportowej opoyny wyczynowej ale z poprawionymi wlasciwosciami do jazdy codziennej.Zdarza mi sie polatac po winkach, ale nie bardzo czesto, ale opona wyglada na zuzyta rownomiernie, nie jest kwadratowa, a zdecydowanie 80% czasu pracowala na srodku, ale gdy juz boki musialy pracowac to jest zamknieta w 100% i nie moglem narzekac na brak pewnosci w prowadzeniu sie motocykla w pelnym zlozeniu, pomimo jego gabarytow i wagi. Ogolnie jestem sklonny ja polecic takdo typowej turystyki jak i do bardziej zaawansowanej jazdy w zakretach. Edytowane 4 Lutego 2012 przez Ziela Cytuj West Burning BikersNie jedź szybciej, niż Twój anioł stróż potrafi latać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SamotnyWilk Opublikowano 4 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2012 To ja też wrzuce swoje 2 grosze :)O Kawasaki ZZR 1100 wiem tyle,że w latach 90 był to najszybszy seryjnie produkowany motocykl na świecie.Oprocz tego ,że był bardzo mocny i cięzki to miał rewelacyjne właściwości jezdne,bardzo dobry hebel i zawieszenie W wyscigu zbrojen Kawasaki zawsze chciało mieć najszybszego ściganta na świecie,w odwecie Suzuki wypuściło GSX-R 1100W,jednak nie zdołał on pobić prędkości maksymalnej Kawasaki,zresztą te dwie firmy od zawsze prowadziły ze sobą zacięty bój o miano najszybszego przrecinaka. Pożniej gdy wyszła Hayabusa,to konkurencja nie miała równie mocnego i szybkiego motocykla,w odwecie Kawasaki wypusciło ZX12 i to już był prawdziwy konkurent dla Hayabusy i jest nim do dziś. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.