Skocz do zawartości

Kawasaki ZZR 1100


Rekomendowane odpowiedzi

Witam ponownie. Dzisiaj zmieniłem olej w swojej maszynce. Nie jest to takie skomplikowane jak myślałem. Choć miałem cykora, że przekręciłem gwint na jednej z śrub, więc delikatnie ją wykręciłem posmarowałem klejem do gwintów i jest ok :biggrin: . Z tego co czytałem wcześniej to niektórym wchodziło prawie 4litry oleju, a mi weszło niecałe 3litry i wizjerek jest już cały zakryty. Zobaczę jutro rano czy się może trochę ustał w silniku i delikatnie opadł poziom. Zaobserwowałem, że po dłuższym czasie postoju (kilka dni) wizjerek zaczyna się opróżniać, a po odpaleniu znów jest dużo. Więc zobaczymy co noc przyniesie!

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam ponownie. Dzisiaj zmieniłem olej w swojej maszynce. Nie jest to takie skomplikowane jak myślałem. Choć miałem cykora, że przekręciłem gwint na jednej z śrub, więc delikatnie ją wykręciłem posmarowałem klejem do gwintów i jest ok :biggrin: . Z tego co czytałem wcześniej to niektórym wchodziło prawie 4litry oleju, a mi weszło niecałe 3litry i wizjerek jest już cały zakryty. Zobaczę jutro rano czy się może trochę ustał w silniku i delikatnie opadł poziom. Zaobserwowałem, że po dłuższym czasie postoju (kilka dni) wizjerek zaczyna się opróżniać, a po odpaleniu znów jest dużo. Więc zobaczymy co noc przyniesie!

Pozdrawiam

 

U mnie po odpaleniu wizjerek poprostu caly zachodzi olejem, i zasadniczo nie da sie sprawdzic jaki jest poziom, dopiero po zgaszeniu i jak troche postoi, a olej "osiadzie" to widac stan. Wiec moze to jest fakt wywolany ruchem oleju podczas pracy silnika.

wbblogomale.jpgWest Burning Bikers

Nie jedź szybciej, niż Twój anioł stróż potrafi latać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moj pierwszy post, wiec sie przywitam.

 

Witam wszystkich posiadaczy ZZRow !!! :) Posiadam ZZR1100 `99 i jestem po pierwszym sezonie na tej maszynie. Jest lepiej niz dobrze :) swietny, mocny motocykl tak na daleki wypad jak i polatanie w kolo komina. Machnalem 6,5k w tym sezonie i prawie nie ma sie do czego przyczepic.

Moj ZZR:

25032011027.th.jpg zzr1.th.jpg

 

Teraz pozwole sobie na pare pytan :)

1. Ile pala wam wasze maszyny ? Ja przyznam, ze bylem zaszokowany niskim spalaniem. Srednie spalanie wyszlo mi w sezonie 5,75. A raz jadac spokojnie do 140km/h na autostradzie dobilem do 4l/100 ?! Nawet przy ostrej jezdzie powyzej 200km/h nie przekroczylem 8l. Ponizej screen z arkusza kalk z calego sezonu.

spalanie.th.jpg

 

2. Łańcuch i uklad napedowy - od jakis 2k km, mam chrobotanie w okolicy lewej stopy jak ruszam, rownomierne, zwieksza czestotliwosc wraz z predkoscia, po nasmarowaniu lancucha na dluzszy czas mija, po kilku set km wraca. Czy to czas na wymiane napedu ? czy za dlugo czekam ze smarowaniem lancucha ? Lancuch nie wyglada na nierowno rozciagniety, naciag w calym zakresie jest bardzo zblizony.

 

3. Ostatnia sprawa to kierownica. Czy ktos widzial jakies rozwiazanie turystyczne dedykowane do modelu, jestem sredniego wzrostu (177) i przy rozmiarze maszyny pozycja na dlugie trasy moglaby byc bardziej wygodna :)

Dorobilem sobie raisery na wzor ponizszy, ale to pozwala na uniesienie o 3cm bez przerabiania linek itd.

Jest lepiej, ale to jeszcze nie to. Raz w przelocie widzialem ZZRa z akcesoryjna kierownica, gdzie kierowca siedzial se wygodnie prawie wyprostowany i czegos takiego bym szukal. Moze ktos cos wie. Moje risery to zasadniczo identyczne jak zdjecie ponizej.

genmar2.jpg

By zielapl at 2012-01-09

 

A tak pozatym to uwazam, ze rewelacyjny kompromis pomiedzy sportem i full turystykiem. W miare wygodne, ekonomiczne a i jest duuuuzy zapas pod manetka.

 

Szerokosci

Ziela

 

witam

mam zamontowaną u siebie kierownicę turystyczną jest naprawdę fajnie i wygodnie i nie przeszkadza w szybkiej jeździe ja przekroczyłem 280km ale przy naszych drogach to największy + to hamowanie przez opór po wyprostowaniu się.

W sobotę wstawię foto rozwiązania u mnie jak by interesowało jeszcze.

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam

mam zamontowaną u siebie kierownicę turystyczną jest naprawdę fajnie i wygodnie i nie przeszkadza w szybkiej jeździe ja przekroczyłem 280km ale przy naszych drogach to największy + to hamowanie przez opór po wyprostowaniu się.

W sobotę wstawię foto rozwiązania u mnie jak by interesowało jeszcze.

Pozdrawiam.

interesuje jak najbardzej. Bylbym zobowiazany za wszelkie zaprezentowane rozwiazania.

wbblogomale.jpgWest Burning Bikers

Nie jedź szybciej, niż Twój anioł stróż potrafi latać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Jeśli ktoś szuka białych kierunkowskazów to z tego co zaobserwowałem to w każdym zzr 1200 są takie i najprawdopodobniej będą pasować. Więc myślę, że to powinno trochę pomóc w poszukiwaniach. Pozdrawiam

Edytowane przez Paganini
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Jaką oponę na tył kupić.Dunlop Sportmax Qualifier przelatał 4000 km i jest do wymiany.Nie stawiam na koło nie palę jazda jak Pan Bóg przykazał i co?

Na dniach zerkne co ja kupilem, bo nie pamietam, ale jezdzi sie dobrze. Zrobilem na niej 5,5k i jest nadal w dobrym stanie, jednoczesnie fajnie sie klei na bokach i mozna spokojnie sie zlozyc.

 

Śliwka. Jak tam zdjecia kiery turystycznej ? :D

Edytowane przez Ziela

wbblogomale.jpgWest Burning Bikers

Nie jedź szybciej, niż Twój anioł stróż potrafi latać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli wcześniej nie robiłeś tego i nikt Ci nie pokazał to możesz mieć trudności z tą żarówką. Ja osobiście żeby zaznajomić się z tym jak się wyjmuje żarówkę i reguluje wysokość i kąt światła zdjąłem czasze w motocyklu. Tą dolną klapką jest trochę ciasno cokolwiek robić, chyba że masz bardzo szczupłe dłonie. Można też i górą tak jak pisał kolega wyżej. W każdym razie po zdjęciu tej gumy musisz odpiąć kostkę i zabezpieczenie żarówki. Wyjąć starą, delikatnie włożyć nową, poskładać wszystko z powrotem i koniec.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pogrzebie z tym wypełnieniem, muszę zmienić bo poprzedni właściciek wstawił żarówkę z niebieską bańką i mam problemy z drogówką już 2 razy chcieli mi zabrać dowód. Bo to jest paranoja zwykła H4 certyfikat unijny na niej jest ale w Polsce nie obowiązuje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jaką oponę na tył kupić.Dunlop Sportmax Qualifier przelatał 4000 km i jest do wymiany.Nie stawiam na koło nie palę jazda jak Pan Bóg przykazał i co?

Jak sie okazalo ja mam Qualifier II i jak narazie miodzio. Zrobilem jak pisalem 5,5 i opona jeszcze pojedzie, do tego szybko sie rozgrzewa i ladnie klei na bokach.

wbblogomale.jpgWest Burning Bikers

Nie jedź szybciej, niż Twój anioł stróż potrafi latać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy to jest może 2 składnikowa opona?

tak. srodek jest twardszy, boki miekkie dla zapewnienia przyczepnosci w zakretach. Zreszta wystarczy wpisac w google i jest pelno artykulow o niej. Wywodzi sie z typowo supersportowej opoyny wyczynowej ale z poprawionymi wlasciwosciami do jazdy codziennej.

Zdarza mi sie polatac po winkach, ale nie bardzo czesto, ale opona wyglada na zuzyta rownomiernie, nie jest kwadratowa, a zdecydowanie 80% czasu pracowala na srodku, ale gdy juz boki musialy pracowac to jest zamknieta w 100% i nie moglem narzekac na brak pewnosci w prowadzeniu sie motocykla w pelnym zlozeniu, pomimo jego gabarytow i wagi. Ogolnie jestem sklonny ja polecic tak

do typowej turystyki jak i do bardziej zaawansowanej jazdy w zakretach.

Edytowane przez Ziela

wbblogomale.jpgWest Burning Bikers

Nie jedź szybciej, niż Twój anioł stróż potrafi latać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To ja też wrzuce swoje 2 grosze :)

O Kawasaki ZZR 1100 wiem tyle,że w latach 90 był to najszybszy seryjnie produkowany motocykl na świecie.Oprocz tego ,że był bardzo mocny i cięzki to miał rewelacyjne właściwości jezdne,bardzo dobry hebel i zawieszenie W wyscigu zbrojen Kawasaki zawsze chciało mieć najszybszego ściganta na świecie,w odwecie Suzuki wypuściło GSX-R 1100W,jednak nie zdołał on pobić prędkości maksymalnej Kawasaki,zresztą te dwie firmy od zawsze prowadziły ze sobą zacięty bój o miano najszybszego przrecinaka. Pożniej gdy wyszła Hayabusa,to konkurencja nie miała równie mocnego i szybkiego motocykla,w odwecie Kawasaki wypusciło ZX12 i to już był prawdziwy konkurent dla Hayabusy i jest nim do dziś.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...