tomprz Opublikowano 1 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2011 (edytowane) Z czego dorabialiście/przerabialiście tłumik drgań piasty tylnego koła (gumy zabieraka)? Oryginał podobno 280zł. A może będzie pasował od GPZ 1100 96r bo taki moge kupić Edytowane 1 Lipca 2011 przez tomprz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kalikawa Opublikowano 2 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2011 W GPZ też są 2 liczniki kasowane i jeden kasuje się wciskając, a drugi przekręcając wystający przycisk. Może to będzie jakaś wskazówka :bigrazz:Dokładnie prawdę piszesz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LisuKostrzyn Opublikowano 3 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2011 Witam. jak w temacie mam problem z światłem stopu. Światło cały czas świeci tak jak by był wciśnięty hamulec. Jak mogę to szybko i łatwo naprawić jaka może być przyczyna. Proszę o szybką pomoc jutro muszę zrobić przegląd. Z góry wielkie dzięki i przepraszam jeśli post był już na forum. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzywer Opublikowano 3 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2011 Wyreguluj czujniki swiateł stopu. Podejrzewam, że chodzi o tylny hamulec, bo z przodu nie bardzo jest chyba co regulować. Cytuj Na pohybel wszystkim zdradliwym sukom! <== kliknij i polub :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 3 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2011 Z przodu można przyciąć bolec opierający się o klamkę :) Ale to tylko w przypadku gdy się wymieni czujnik na jakiś "średnio pasujący" :icon_mrgreen: Jeśli regulacja tyłu nie pomoże to trzeba szukać zwarcia przez rdzę lub inny osad. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomprz Opublikowano 4 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2011 Ma ktoś pomysł co z tymi gumami zabieraka? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kalikawa Opublikowano 5 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2011 Ma ktoś pomysł co z tymi gumami zabieraka? A może popytaj ,na allegro jest sporo tyle ,że nie widziałem do 1100 tylko 600 ,ale ci co sprzedają nieraz mają i to w niezłych cenach,ja się z nimi trochę targuję bo ogólnie kupuję sporo części np. do auta.Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LisuKostrzyn Opublikowano 5 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2011 Wielkie dzięki wystarczyła regulacja hamulca nożnego. :) Może ktoś wie jak odblokować zawieszony wskaźnik poziomu paliwa? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomprz Opublikowano 5 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2011 A może popytaj ,na allegro jest sporo tyle ,że nie widziałem do 1100 tylko 600 ,ale ci co sprzedają nieraz mają i to w niezłych cenach,ja się z nimi trochę targuję bo ogólnie kupuję sporo części np. do auta.Pozdrawiam. Do 1100 jest inna niz do 600 - sprawdzałem na fiszkach na stronie ronayers. Na allegro nie mają a dla mnie kwota prawie 300 zł za oryginalne gumki, które nie powinny kosztować więcej niż 20-30 zł jest nie do przyjęcia. To złodziejstwo w biały dzień. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kalikawa Opublikowano 5 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2011 Do 1100 jest inna niz do 600 - sprawdzałem na fiszkach na stronie ronayers. Na allegro nie mają a dla mnie kwota prawie 300 zł za oryginalne gumki, które nie powinny kosztować więcej niż 20-30 zł jest nie do przyjęcia. To złodziejstwo w biały dzień. Zgadzam się chodziło mi raczej o tych co mają całą kawę na części , może używane a w dobrym stanie , choć to raczej ryzyko. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomprz Opublikowano 19 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2011 Banalne pytanie ZZR1100 1992r.: Jaki rozmiar kluczy imbusowych do demontażu tylnego koła i chyba jeden torx od strony tarczy hamulcowej. Na oko trudno mi ocenić a chce je kupić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hajabuza_ Opublikowano 20 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2011 W modelu D do tylnego koła potrzebne są dwa imbusy 8mm i 12mm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomprz Opublikowano 20 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2011 (edytowane) Kupiłem "12" imbusa i na osi od strony tarczy hamulcowej jest lużny,przyjrzałem się dokładnie i jest tam napewno torx. Torx to też "12" czy oznacza się je inaczej? I jeszcze jedno, nie demontowłem nigdy tylnego koła w zzr1100. Jaka jest kolejność demontażu. Chcę się tym jutro lub pojutrze zająć, bo kupiłem "nową" gumę oraz ten gumowy amortyzator piasty i zawiozę koło na przekładkę i wyważenie. Edytowane 21 Lipca 2011 przez tomprz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hajabuza_ Opublikowano 22 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2011 Nie wiem jak jest w modelu C.Ja mam model D. Potrzebny jest tylko imbus 8 i 12 mm. Najpierw zdejmujesz zabezpieczenia i odkręcasz tylną oś. Potem odkręcasz mimośrody i wyjmujesz je i wszystko wylatuje na ziemię i koło wyjęte POWODZENIA!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomprz Opublikowano 23 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2011 Nie wiem jak jest w modelu C.Ja mam model D. Potrzebny jest tylko imbus 8 i 12 mm. Najpierw zdejmujesz zabezpieczenia i odkręcasz tylną oś. Potem odkręcasz mimośrody i wyjmujesz je i wszystko wylatuje na ziemię i koło wyjęte POWODZENIA!!! Już po zabiegu. Na marginesie to do demontażu koła nie trzeba odkręcać mimośrodów. Wystarczy zdjąć zabezpieczenia i odkręcić tylną oś - wszystko pięknie wychodzi i nie trzeba potem regulować naciągu łańcucha. Dodam jeszcze,że po zmianie na nowe gumy w piaście tylnego koła,zdecydowanie poprawił się komfort jazdy - nie ma szarpnięć - stare gumy , które usunąłem dosłownie rozpadły mi sie w rękach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.