Skocz do zawartości

Zgasł w czasie jazdy. Dziwne zachowanie...


Dario.G
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Mam problem z suzuki. Kilka razy zdarzyło sie , ze w czasie jazdy zgasł tak jakby kończyło mu sie paliwo. Zaczynał przerywać i strzelał w tłumik.Zawsze po kilku kilometrach jazdy, gdy był już rozgrzany.I dodatkowo zawsze poprzedzało to zgaśniecie moto na sprzęgle- np dojazd do krzyżówki- moto gaśnie po chwili z trudem odpala , jedzie jeszcze kilka kilometrów, po czym gasnie. Gdy odstał ok pół godz. dawał sie uruchomic i jechał dalej.Po zdjęcu zbiornika odpaliłem go na butelce i było ok. Zdjałem zbiornik paliwa i wyczysciłem go , dodatkowo oba kraniki.

Nastąpił tydzień spokoju... choć nie do końca...Czasem w czasie jazdy zaczynał lekko przerywać, a przy odpalaniu potrafił strzelić we wydech.Stracił ducha, gorzej sie rozpedzał i reagował na szybkie odkręcenie. I nagle dzisiaj znowu to samo. Przerywa, strzela z wydechu i gaśnie, nie daje sie już uruchomić.

Proszę o pomoc. Z góry dzięki!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zobacz moze odpowietrzenie zbiornika

Sprawdzałem, to nie to.

Może masz syfff (kawałki, grudy rdzy) w baku i on spływa i blokuje przepływ w kraniku.

Zbiornik czyszczony.

Dzięki za pomoc, szkoda jednak, że to nie to :wink:

Edytowane przez Dario.G
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jezeli masz sruby spustowe do paliwa w komorach plywakowych gaznikow to jezdzij ze srubokretem i jak ci moto zgasnie odkrec je i zobacz czy masz tam jakies paliwo.

Jesli nie, lub bedzie tego b.malo to mozliwe ze blokuje ci sie ktorys z zaworkow iglicowych zamykajac calkowicie lub czesciowo przeplyw benzyny. Warto rowniez sprawdzic czystosc filtrow w ktorych zamontowane sa te zaworki w gaznikach motocykla.

Druga prosta metoda sprawdzenia tej blokady jest stukniecie mlotkiem przez kawalek drzewa w jeden z gaznikow.

Jezeli moto odpali po kilku minutach tzn ze ruszyles zablokowany zaworek.

 

Adam M.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja ci poradze jeszcze zmienic swiece. Mialem dokladnie w mojej DT to samo. Moto jezdzil normalnie az tu nagle nie wiadomo skad BUUUU i gasnie. Odczekam chwile kopne i znow albo pojedzie i jest przez jakis czas spokoj albo zamuli. Nieraz potrafil jezdzic dobrze caly dzien. POZDRO

Edytowane przez Soku11

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja ci poradze jeszcze zmienic swiece. Mialem dokladnie w mojej DT to samo. Moto jezdzil normalnie az tu nagle nie wiadomo skad BUUUU i gasnie. Odczekam chwile kopne i znow albo pojedzie i jest przez jakis czas spokoj albo zamuli. Nieraz potrafil jezdzic dobrze caly dzien. POZDRO

Też o tym myslałem, lecz na drugim komplecie jest tak samo.

 

Zdjąłem zbiornik paliwa i odpaliłem (paliwo znajdowało sie w pojemniku).Chodził bez problemu, wkręcał sie na obroty. Więc w czym problem? Odpowietrzenie na pewno sprawne , filtr przy kraniku czysty- sprawdzałem.

Jezeli masz sruby spustowe do paliwa w komorach plywakowych gaznikow to jezdzij ze srubokretem i jak ci moto zgasnie odkrec je i zobacz czy masz tam jakies paliwo.

Zrobiłem tak jak mówiłeś i okazało się, że paliwo jest- choć w prawym troszke jakby mniej.

 

Kręciłem bardzo długo i nic, wykręciłem świece i były suche; wydaje mi się , że powinny być zalane?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sprawdz wezyk moze to być to załamany mój kumpel miał tez taki problem w motorze motor podawał paliwo ale gdzy przyspieszył gwałtownie jak spalanie było większe to brakowało paliwa przerywał i strzelał .:icon_razz:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nadal sprawdzam co to jest.

Mam jednak dwa nowe pytania:

1) Czysciłem gaźniki. Teraz trzeba by je zesynchronizować, jednak nie mam do niego dostepu a mechanik mnie przyjmie za kilka dni. Mogę przez ten czas jeździc?

1)Jak to jest z tym odblokowaniem? Przepustnice unoszą sie całowicie odsłaniajac przelot, spreżyna ma 10,5 cm dł. Jednak z tego co wiem, to dysze powinny być 115 a tymczasem są 130. Powinienem je wymienić?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na niezsynchronizowanych gaznikach mozesz jezdzic, tyle ze moze ci nierowno pracowac na wolnych i nierowno wchodzic na obroty. W synchronizacji chodzi o to aby obie przepustnice podnosily sie jednoczesnie.

Jesli chodzi o blokade to sie nie znam - u mnie blokad nie ma.

 

Adam M.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...