haryb Opublikowano 19 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2006 Za tą kasę zeby bylo w jakimś normlanym roczniku - młodym i nadawalo sie do turystyki to poleciłbym xj600 no ale masz takie warunki same jak ja czyli 189cm wzrostu no i ja troszke wiecej waze bo ok 95kg i xj600 jest za mała dla nas wiec ja wybtalem starsza siostre czyli xj900 diversion - i trafilem super- masywny motocykl, super do turystyki, malo awaryjny, ekonomiczny no i wygladam na nim normalnie a nei jakbym na motorynce jechal. Tyko ze za taka kase to bedzie bardzo ciezko cos znales jedynie starsza wersje xj900 nie diversion. pozdroharyb Cytuj www.haryb.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MarianKa Opublikowano 19 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2006 (edytowane) Panowie, realnie! VFR, XJ900 - to fajne maszyny, ale trudno bedzie złapac do 7 tys! TDM jest nieznacznie, ale jednak troszke tańsza i 6,5-7 tys. to dolna granica. TDM produkowane są od 1991 i 91-92 mozna wyrwać, a coraz wiecej się tago na aukcjach pokazuje. Idealny motocykl na polskie asfalty. Osito, dźwiek V-ki (przestawione czopy wału) to dopiero w modelu 4TX - od 1996 r (cena - pow. 10 tys.)W modelu 3VD (1991-95) wał jest wykorbiony jednakowo. jak w małym fiacie. Ale też przyjemnie brzmi.No i spalanie 6,5 to przy mocnym kręceniu, albo z pasażerem?W jeździe turystycznej, grupą, moja pali ok. 5-5,7. I oleju chyba jednak też mniej. Edytowane 19 Lipca 2006 przez MarianKa Cytuj Nie ma co płakać nad rozlanym szambem. Wsiąknie i smród minie [michoa] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tobik Opublikowano 19 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2006 Panowie, realnie! VFR, XJ900 - to fajne maszyny, ale trudno bedzie złapac do 7 tys! TDM jest nieznacznie, ale jednak troszke tańsza i 6,5-7 tys. to dolna granica. TDM produkowane są od 1991 i 91-92 mozna wyrwać, a coraz wiecej się tago na aukcjach pokazuje. Idealny motocykl na polskie asfalty. Osito, dźwiek V-ki (przestawione czopy wału) to dopiero w modelu 4TX - od 1996 r (cena - pow. 10 tys.)W modelu 3VD (1991-95) wał jest wykorbiony jednakowo. jak w małym fiacie. Ale też przyjemnie brzmi.No i spalanie 6,5 to przy mocnym kręceniu, albo z pasażerem?W jeździe turystycznej, grupą, moja pali ok. 5-5,7. I oleju chyba jednak też mniej. Zależy jaka VFR. Roczniki koło 90' spokojnie można dorwać bezproblemowo.Co do TDM, to jest naprawde super sprzęt do turystyki. Wygodna i nie ma na nią bata :banghead: 2 cylindry to mniejszy koszt serwisu. Jednak ten motocykl troszke mi się nie podoba z wyglądu.Ale wiadomo, to moje subiektywe odczucie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kermadec Opublikowano 19 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2006 A może NTV650? Ja za swoją z rocznika '91 dałem 5900.Spokojnie 130 na trasie do utrzymania,bardzo niskie spalanie (u mnie 4,5-4,7) no i wal kardana .... jak dla mnie najwiekszy plus tego motocykla.Spytaj tych co mają łańcuchy co ile trzeba smarować łańcuch i czyścić felge.W turystyku kardan poprostu jak znalazł :banghead: Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
IrekS Opublikowano 20 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2006 Cześć, ja mam ZZR 1100 i bardzo dobrze się nią jeździ. Dodam, że mam 188 cm wzrostu i ok. 100 kg wagi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
osito Opublikowano 20 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2006 Osito, dźwiek V-ki (przestawione czopy wału) to dopiero w modelu 4TX - od 1996 r (cena - pow. 10 tys.)W modelu 3VD (1991-95) wał jest wykorbiony jednakowo. jak w małym fiacie. Ale też przyjemnie brzmi.No i spalanie 6,5 to przy mocnym kręceniu, albo z pasażerem?W jeździe turystycznej, grupą, moja pali ok. 5-5,7. I oleju chyba jednak też mniej. Dźwięk - no tak, znowu się potwierdza, że całe życie się człowiek uczy :D Spalanie - po górach głównie i po mieścia jeździłem, to może to, albo...Olej - ... jakiś nienajlepszy egzemplarz mi się trafił :banghead: Pozdrawiam, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sofik Opublikowano 20 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2006 ...no tak, znowu się potwierdza, że całe życie się człowiek uczy :D ...i jak wiadomo głupi umiera. NTV 650 super na początek, ale do turystyki to chyba w owiewkach - bo jak nakedem po asfalcie od początku będzie robił 500 km pod rząd to szybko sprzada i kupi auto :banghead: pzdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
asersan Opublikowano 20 Lipca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2006 dziekuję wszystkim za pomoc, w przyszłym tygodniu będę miał okazję siąść i przejechać się xj 600n. kupił ja kolega który jest podobnych gabarytów no może 5cm niższy. zobaczymy co z tego wyjdzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Conqueror Opublikowano 21 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2006 Też o tym myślę :biggrin: Super na pierwsze moto, no i oczywiście cena. Tylko lepiej moim zdaniem wziąć wersję S (Diversion; z owiewką). Planuję kupić Yamahę XJ 600 S Diversion i później przesiąść się na TDM 850 96r lub nowszy (następnie 900 jeśli kiedyś będą na to pieniądze). Myśle żę to bardzo dobry plan :clap: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
asersan Opublikowano 22 Lipca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2006 :icon_exclaim: niestety XJ 600 n jest dla mnie za mały Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.