Skocz do zawartości

motor do turystyki


Rekomendowane odpowiedzi

Za tą kasę zeby bylo w jakimś normlanym roczniku - młodym i nadawalo sie do turystyki to poleciłbym xj600 no ale masz takie warunki same jak ja czyli 189cm wzrostu no i ja troszke wiecej waze bo ok 95kg i xj600 jest za mała dla nas wiec ja wybtalem starsza siostre czyli xj900 diversion - i trafilem super- masywny motocykl, super do turystyki, malo awaryjny, ekonomiczny no i wygladam na nim normalnie a nei jakbym na motorynce jechal. Tyko ze za taka kase to bedzie bardzo ciezko cos znales jedynie starsza wersje xj900 nie diversion.

 

 

pozdro

haryb

www.haryb.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie, realnie!

 

VFR, XJ900 - to fajne maszyny, ale trudno bedzie złapac do 7 tys!

 

TDM jest nieznacznie, ale jednak troszke tańsza i 6,5-7 tys. to dolna granica. TDM produkowane są od 1991 i 91-92 mozna wyrwać, a coraz wiecej się tago na aukcjach pokazuje. Idealny motocykl na polskie asfalty.

 

Osito, dźwiek V-ki (przestawione czopy wału) to dopiero w modelu 4TX - od 1996 r (cena - pow. 10 tys.)

W modelu 3VD (1991-95) wał jest wykorbiony jednakowo. jak w małym fiacie. Ale też przyjemnie brzmi.

No i spalanie 6,5 to przy mocnym kręceniu, albo z pasażerem?

W jeździe turystycznej, grupą, moja pali ok. 5-5,7. I oleju chyba jednak też mniej.

Edytowane przez MarianKa

Nie ma co płakać nad rozlanym szambem. Wsiąknie i smród minie [michoa]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie, realnie!

 

VFR, XJ900 - to fajne maszyny, ale trudno bedzie złapac do 7 tys!

 

TDM jest nieznacznie, ale jednak troszke tańsza i 6,5-7 tys. to dolna granica. TDM produkowane są od 1991 i 91-92 mozna wyrwać, a coraz wiecej się tago na aukcjach pokazuje. Idealny motocykl na polskie asfalty.

 

Osito, dźwiek V-ki (przestawione czopy wału) to dopiero w modelu 4TX - od 1996 r (cena - pow. 10 tys.)

W modelu 3VD (1991-95) wał jest wykorbiony jednakowo. jak w małym fiacie. Ale też przyjemnie brzmi.

No i spalanie 6,5 to przy mocnym kręceniu, albo z pasażerem?

W jeździe turystycznej, grupą, moja pali ok. 5-5,7. I oleju chyba jednak też mniej.

 

Zależy jaka VFR. Roczniki koło 90' spokojnie można dorwać bezproblemowo.

Co do TDM, to jest naprawde super sprzęt do turystyki. Wygodna i nie ma na nią bata :banghead: 2 cylindry to mniejszy koszt serwisu. Jednak ten motocykl troszke mi się nie podoba z wyglądu.Ale wiadomo, to moje subiektywe odczucie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A może NTV650? Ja za swoją z rocznika '91 dałem 5900.Spokojnie 130 na trasie do utrzymania,bardzo niskie spalanie (u mnie 4,5-4,7) no i wal kardana .... jak dla mnie najwiekszy plus tego motocykla.Spytaj tych co mają łańcuchy co ile trzeba smarować łańcuch i czyścić felge.W turystyku kardan poprostu jak znalazł :banghead:

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Osito, dźwiek V-ki (przestawione czopy wału) to dopiero w modelu 4TX - od 1996 r (cena - pow. 10 tys.)

W modelu 3VD (1991-95) wał jest wykorbiony jednakowo. jak w małym fiacie. Ale też przyjemnie brzmi.

No i spalanie 6,5 to przy mocnym kręceniu, albo z pasażerem?

W jeździe turystycznej, grupą, moja pali ok. 5-5,7. I oleju chyba jednak też mniej.

 

Dźwięk - no tak, znowu się potwierdza, że całe życie się człowiek uczy :D

Spalanie - po górach głównie i po mieścia jeździłem, to może to, albo...

Olej - ... jakiś nienajlepszy egzemplarz mi się trafił :banghead:

 

Pozdrawiam,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

...no tak, znowu się potwierdza, że całe życie się człowiek uczy :D

 

 

...i jak wiadomo głupi umiera.

 

NTV 650 super na początek, ale do turystyki to chyba w owiewkach - bo jak nakedem po asfalcie od początku będzie robił 500 km pod rząd to szybko sprzada i kupi auto :banghead:

 

pzdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też o tym myślę :biggrin: Super na pierwsze moto, no i oczywiście cena. Tylko lepiej moim zdaniem wziąć wersję S (Diversion; z owiewką). Planuję kupić Yamahę XJ 600 S Diversion i później przesiąść się na TDM 850 96r lub nowszy (następnie 900 jeśli kiedyś będą na to pieniądze). Myśle żę to bardzo dobry plan :clap:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...