Skocz do zawartości

Bandit1200 Tłukący przód,co to może być ?


ANGLIK
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

anglik. mam mala prosbe .jak znajdziesz tarcze do zumy to daj mi znac -ile kosztuja.

u mnie napier....ja jak nie wiem co i na pewno czeka mnie wymiana ,a moze w anglii beda tansze

PZDR

dr750big ,hd evo 1340 ratrost ,gsxr 1100 91' , ram hemi 5.7

http://www.bikepics.com/members/kulka/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

anglik. mam mala prosbe .jak znajdziesz tarcze do zumy to daj mi znac -ile kosztuja.

u mnie napier....ja jak nie wiem co i na pewno czeka mnie wymiana ,a moze w anglii beda tansze

PZDR

Biesz bandita to wszystko to samo, ja założyłem i żyje .... ( jeszcze )

 

I daje głowe że masz u siebie więcej jak 98 koni, zawsze jest więcej...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jezeli masz sruby spustowe to spusc troche oleju i zobacz jaki ma kolor i konsystencje miedzy palcami - jesli ma kolor blota a konsystencje blisko wody to wiadomo ze jego zywot sie skonczyl.

Ja bym go po prostu wymienil jezeli kupiles uzywany motocykl, a jesli kupiles nowy to ile zrobiles km od zakupu ?

Cala sprawa to pewnie ponizej 10 funciakow za pol litra oleju i tyle.

 

Adam M.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jezeli masz sruby spustowe to spusc troche oleju i zobacz jaki ma kolor i konsystencje miedzy palcami - jesli ma kolor blota a konsystencje blisko wody to wiadomo ze jego zywot sie skonczyl.

Ja bym go po prostu wymienil jezeli kupiles uzywany motocykl, a jesli kupiles nowy to ile zrobiles km od zakupu ?

Adam M.

Ja po kupieniu motocykla z przebiegiem 9500km miałem dylemat czy rozbierac lagi czy dac sobie spokój. Serwis Kawasaki na ul. Bema (teraz al.Prymasa) a właściwie mechanik stwierdził że nie ma sensu wymieniac po przebieg jest mały a moto ma tylko dwa lata/ Jednak z okazji nadchodzącej zimy rozebrałem i się przeraziłem !

Olej wygladał tak jak opisuje Adam

Czarny, ciężki, szybki... Olympus E-3

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zgadza się, dwa lata (12-20 kkm) to wszystko co jest w stanie wytrzymać olej w lagach. Koszt wymiany jest niewielki więc nie ma co się szczypać, zwłaszcza jeżeli kupiliśmy motocykl używany i nie wiadomo kiedy olej był zminiany. Niektóre motocykle często zmieniają właściciela, i jeżeli nie zagrzał w jednych rękach dłużej niż powiedzmy rok to o wiele rzeczy trzeba zadbać bo poprzedni właściciele odsuwali od siebie ten problem po prostu sprzedając maszynę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...