Bartus Opublikowano 19 Maja 2003 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2003 ftp://ftp.cecm.sfu.ca/pub/RMR/Kawasaki/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dyzio Opublikowano 1 Czerwca 2004 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2004 Bardzo fajne, co prawda w większości opinie właścicieli i pochlebne, ale wybór prawie pełny 8) PozdroDyzio Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yuzzek Opublikowano 2 Czerwca 2004 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2004 wybór prawie pełnyale zdaje się że do rocznika 97, a potem głucho... :) ; w każdym razie swojego nie znalazłem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Klapek Opublikowano 3 Czerwca 2004 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2004 wybór prawie pełnyale zdaje się że do rocznika 97, a potem głucho... :D ; w każdym razie swojego nie znalazłem :D Ja też nie :) Cytuj Chcesz porozmawiać z fachowcami, zamiast mitomanami..? www.kolyaska.fora.plObecnie: K-750, Ural M-67, ZX-9R C2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
IG?A Opublikowano 5 Czerwca 2004 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2004 :D wystąpił błąd podczas dostępu do folderu.... bla bla bla.... Nie mogę otworzyć.... jak jest tam opis do ZXR 400 model H i L to proszę sciągnijcie mi i podeślijcie na maila [email protected] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nowak Opublikowano 5 Czerwca 2004 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2004 Igla, masz zxr400? napisz cos o tym moto :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
IG?A Opublikowano 6 Czerwca 2004 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2004 A wiec jest to model H rok 1991 wersja japońska (licznik do 180km/h....)silnik z modelu L pełne 65 koników które ciągną równo ale dają znać o sobie powyżej 10000 rpm wtedy trzeba się dobrze trzymać kierki.... zabawa kończy się na 14500 rpm gdzie zaczyna się czerwone pole.... o odcięciu jeszcze nic niewiem bo trochę boję sie wkręcać w czerwone (bywały nawet nie żadko przypadki ze zawory spotykały się z tłokiem i co dalej wiadomo...i wiem że to dolegliwośc wielu 400ccm myslę że to przez obroty...)... Co do prowadzenia to powiem niewiele ponieważ przejechałem nim dopiero 100 km bo prawka nie mam :) jeszcze nie usunąłem usterki związanej z przednim zawiasem czyli cieknących simmeringów ale wezme się za nie... i licze na jeszcze lepsze prowadzenie które jak do tej pory było nienaganne moto prowadzi się łatwo i w porównaniu z moim poprzednim mooto (Aprilia 125 Futura) okazuje stoicki spokój spowodowane jest to jak mi się zdaje wagą wyższą od aprili o prawie 30 kg... a ogólnie rownej 163 kg... Co zauważyłem jeszcze to fakt iż w zakręty gnie się ciężej niż aprilka ale to pewnie ta zła strona wyższej wagi. Moto powyżej 10k rpm ma na tyle mocy że do czwartego biegu dość konkretnie prostuje ręce w łokciach... Ostatnio goniąc RGV 250 zdażya mi się shimma ale z winy nawieżchni która była ch*jowa (przy prędkości 120km/h i na lekkim łuku) szybko ją stłumiło(em). Ja po doświadczeniach ze 125ccm(dość dobrze opanowałem aprilke) powiem szczerze że ZXR czasem mnie przeraża, mimo iż ma "tylko" 65KM naprawdę odlatuje Ja jak narazie jestem w stanie wykożystać ze 30% potencjału drzemiącego w tym moto... Jak najbardziej polecam ZXR i całą klasę 400ccm ponieważ są to rasowe supersporty za nie wielkie pienądze idealne może nie na perwsze ale na 2 moto... A muzyka wydobywająca sie z tłumika przy 14000rpm... tego się nie da opisać Macie linka i LOOknijcie sobie na maszynkę... http://www.bikepics.com/members/iglos/91zxr400/ niedługo zrobie nowe fotki to zamieszcze teraz wygląda jeszcze lepiej.... :D:D POZDRO!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PGR Opublikowano 8 Czerwca 2004 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2004 Tylko z częściami do czterysetek jest kiepsko w naszym kraju tez kiedys cchialem kupic japonskie 400 i jest klopot... trza nie raz z japonii byle gowno sciagac... czas i pieniadze jak wiadomo sie z tym wiążą... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szramer Opublikowano 10 Czerwca 2004 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2004 Tylko z częściami do czterysetek jest kiepsko w naszym kraju tez kiedys cchialem kupic japonskie 400 i jest klopot... trza nie raz z japonii byle gowno sciagac... czas i pieniadze jak wiadomo sie z tym wiążą...akurat w angli jest strasznie popularna klasa 400 i jest b. duzo czesci do tych wynalazkow ;) Cytuj WERA#111 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maestro76 Opublikowano 12 Czerwca 2004 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2004 witam,mam pytanie do Yuzzka-od kilkunastu dni jestem szczesliwym posiadaczem kawy zr7s z 2001-postanowilem wymienic olej-zakupilem tez filtr oleju w ktorym byly dwie uszczelki mala i duza-no i tu mam problem bo po wykreceniu starego nigdzie nie moglem zauwazyc tej malej uszczelki-duza poszla pod dekielek potem puszka tam podkladka ze sprezyna,filtr a mala mi zostala-moze tak ma byc-mam nadzieje ze mi pomozesz ewentualnie ktos kto ma rowniez kawe zr7 lub zephira z tym silnikiempozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yuzzek Opublikowano 15 Czerwca 2004 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2004 yuzzek odpowiedział w temacie "filtr oleju w kawie zr-7" :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PGR Opublikowano 15 Czerwca 2004 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2004 akurat w angli jest strasznie popularna klasa 400 i jest b. duzo czesci do tych wynalazkow Czy my jestesmy w Anglii :?: :buttrock: 8) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.