Majak Opublikowano 8 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2006 Witam. Tym razem mam nastepujący problem: W moim Derbi GPR konczy sie juz powoli kompresja... Cylinder mam aluminiowy z nicasilem, i teraz mam pytanie : Czy wymienic teraz sam tłok i latac dalej ? Czy ten nicasil juz sie zuzyl ( 10 000 km ) ?? W jednym serwisie mówią zeby caly kit kupowac ( 1000 zł ) , w drugim tuleje, w trzecim sam tłok, w czwartym ze trzeba nalozyc nowy nicasil bo to sie bardziej oplaca. Jak z tym jest w koncu ? Nie dysponuje duzymi funduszami, a chce pojezdzic przynajmniej do zimy. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
trajka66 Opublikowano 8 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2006 Jesli na nikasilu nie ma zadnych rys ani zadziorów to musisz tylko pomierzyc cylinder i wstawic odpowiedni nadwymiarowy tłok. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kwas Opublikowano 8 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2006 po 10tys km nicasil sie napewno nie zużył, taka powłoka wytrzymuje kilkakrotnie większe przebiegi, po prostu musisz wsadzić tłok o odpowiednio wiekszym rozmiarze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gawron Opublikowano 8 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2006 po 10tys km nicasil sie napewno nie zużył, taka powłoka wytrzymuje kilkakrotnie większe przebiegi, po prostu musisz wsadzić tłok o odpowiednio wiekszym rozmiarze.dokładnie tak :biggrin: nicasil (przynajkniej w crossie) starcza na około 8 tłoków ale to zalezy bo moze byc nawet na 12. Napewno musisz zmienic samego tłoka a jak Ci radza inaczej to znaczy ze chca Cie naciagnąc na koszta. O tuleji nawet nie mysl juz lepiej jak by co nakładac nowy nicasil ale to i tak Cie na bank nie dotyczy :icon_biggrin: Cytuj http://www.DywanSzop.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Majak Opublikowano 8 Lipca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2006 Ufff, to wlasnie chciałem uslyszec, dzieki :icon_biggrin: Na olek motocykle Vertex 140 PLN + uszczelki to jakies 200 PLN i smigam bez obaw do konca sezonu. :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cypek41 Opublikowano 8 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2006 A wie ktos moze na ile ten nikasyl starcza w nsr125?? przebieg u mnie to 27tys. czy ten nikasyl jeszcze moze byc czy trzeba nakladac nowy albo nowy cylinder? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DiboS60 Opublikowano 8 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2006 27 tys to nietragedia.Rozbierz i zobacz jak sie trzyma i bedziesz wiedzial :Dczy nie ma rys i uskoku na koncu tulei od strony glowicy.pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lechu Opublikowano 8 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2006 Po pierwsze: wyjmij stary tlok i zobacz jaka to selekcja. Po drugie: sprawdz stan cylindra. Jesli sa drobne ryski to oddajesz do honowania (koszt 30zl). Jak rysy bede glebokie to niestety nowy nicasil trzeba nakladac :/. (O nakladaniu nowego nicasulu mozesz poszukac tematu, jest napewno bo ja go zakladalem i tam wszystko dokladnie jest opisane) Jesli cylinder bedzie dobry, albo oddasz go do honowania to pozniej radze dokladnie zmierzyc srednice cylindra i zamowic odpowiedni tlok. Najlepiej jak bys poszedl z cylindrem do sklepu, ale jesli nie masz takiej mozliwosci to mikrometr w reke i do dziela ......:)Po trzecie: jesli ktos proponuje Ci kit to mu powiedz zeby sobie sam go w du*e wcisnal, tak samo tuleja. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.