Skocz do zawartości

ZEPSUTE GAZNIKI ZZR600


Rekomendowane odpowiedzi

Przy okazji regulacji zaworów postanowiłem przeglądnąć gazniki. Rozebrałem je, wyczyściłem, przedmuchałem i na koniec udało sie je złożyć.

Po odpaleniu moto chodzi ładnie, na biegu jałowym wkręca sie na obroty.

Podczas jazdy ciągnie tak do 4 tys. obr. a potem to już tylko buczy. Po prostej pujdzie max tak ze 140.

Sciągnołem na zapalonym silniku filtr powietrza i okazało sie że te przepustnice którymi sterują membrany nie podnosza sie po dodaniu gazu, tak chyba nie ma być :icon_biggrin: .

Jaka może być tego przyczyna :biggrin: .

Pomocy jutro zlot w Lesku a ja w domu bede siedział :icon_biggrin: :icon_mrgreen: :icon_razz: :wink: :wink:

 

 

 

Pokrywy są na 100% dobrze założone.

Edytowane przez Konował
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przed czyszczeniem ciągnął normalnie, membrany i pokrywy zakładałem dwa razy, membrany sa nieuszkodzone.

Niestety po górkach z takim mocnym silnikiem to żadna przyjemność jechać, pozatym musiałbym szukać jakichś mztek lub jaw żeby z tyłu nie zostawać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gdy silnik jest wyłączony to przepustnice się nie podnoszą po dodaniu gazu, przynajmniej tak jest u mnie jak ostatnio ściągnełem filtr powietrza. Wina leży gdzieś w podciśnieniu. Może kolektory ssące gdzieś dobrze nie naszły, albo jakiś przewód podciśnienia nie jest założony.

 

Tu znajdziesz schemat gaźnika to powinno CI pomóc pozbierać moto do kupy

 

http://www.blackbears.ru/manual/files/Kawa...l_(Spanish).zip

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Konowal sprawdzal to na zapalonym silniku, wiec teraz jest ciekawe pytanie co mozna popitolic skladajac gazniki zeby zablokowac wszystkie 4 przepustnice podcisnieniowe ? Nawet przy dziurawych kolektorach gaznikow dzialaja one w miare normalnie. Nie wiem jak w Kawie, ale w Suzuki membrana ma taki maly polksiezyc na obwodzie ( gazniki Mikuni ) ktory wchodzi w wyciecie w korpusie gaznika i ustawia przepustnice we wlasciwym polozeniu. Trudno tez sobie wyobrazic wlozenie sprezyny w jakis taki sposob zeby blokowala przepustnice.

Tak ze ciezka sprawa, zeby cos poradzic przez internet.

 

Adam M.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na zgaszonym silniku przepustnice można unieść bez problemu i słychać dzwięk przepompowywanego powietrza, membrany są dobrze założone(sprawdzał kolega na wszelki wypadek).

 

nitroMCZ napisał:

a może to zbieg okoliczności... ja bym się skłonił do spr. zasilania w paliwo baterii gażników. Pompka,kranik,filterek itp.

 

Dzięki za rade ale radziłbym czytac ze zrozumieniem.

Edytowane przez Konował
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Prawie z niego nie schodze, do sklepu moto, do pracy moto, do łazienki moto, tylko do mechanika dzwonie i sie pytam co to było.

 

Dziwne te objawy. Jedyne co mi przychodzi do głowy, to że nie podłączyłeś, lub źle podłączyłeś któreś z węży od dolotów powietrza Ram-Air, chodzi o ten cieńszy, idący od tych rurek, które siedzą w środku wlotów w owiewce. No chyba, że masz starszy model zygzaka, bez wlotów - w takim wypadku powyższe Cię nie dotyczy, i w takim wypadku - nie mam pomysłu, co zrobiłeś nie tak. Tam bez użycia młotka ciężko jest coś źle złożyć ;-)

No w każdym razie obstawiam że nie tyle źle coś złożyłeś - co że czegoś nie podłączyłeś, lub podłączyłeś źle.

 

Daj znać jak coś się wyjaśni - jestem bardzo ciekaw :)

 

--

pzdr

yahoo & 636 RT '02

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...