RudyXJ Opublikowano 13 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2006 a ile koszuje sprzęt , tzn aerograf , dysze , kompresor i co polecacie dla początkujących , z tego co wiem , to chyba nie ma zadnej literatury fachowej opisującej tworzenie obrazów w technice aerografu. Prosze o jakąś odp. Pozdrawiam Cytuj http://www.bikepics.com/members/rudyfws/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Beti Opublikowano 13 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2006 Jeszcze raz adres stronki bo zrobilem literowke i niektorzy nie moga sobie poradzic :flesje:)), http://www.aerografia.pl Ojejku....oczoplasow po pracy dostalam ;) ;) Dziekuje Rudy....jakis czas temu kumpel kupowal sobie sprzecik, jak nie zapomne to sie go wypytam doklandie. Pozdrawiam Cytuj http://bikepics.com/members/beti/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam Opublikowano 14 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2006 a ile koszuje sprzęt , tzn aerograf , dysze , kompresor i co polecacie dla początkujących , z tego co wiem , to chyba nie ma zadnej literatury fachowej opisującej tworzenie obrazów w technice aerografu. Prosze o jakąś odp. Pozdrawiam Hmmm... kumpel ostatnio kupował, to pistolecik do aerografu w formie długopisu ok. 150 zł. Kompresor to już sprawa umowna, bo możesz kupić od 400 do 4000 zł (kompresor od STARa też daje rade :biggrin: sprawdzone). Farbka ok 8 zł za setkę czym pomalujesz duuuuużą powierzchnię. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wild Opublikowano 16 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2006 ojro a jaka farbke masz na mysli za 8zl ?:biggrin: chyba tylko renolak, gdzie sie do aero nie nadaje. a jezeli miales na mysli baze to nie za 8zl tylko 80zl :biggrin: (a dokladnie -150setek plus robota za dobranie farby) rudy, jezeli pojsc po najtanszych kosztach- w miare profesjonalny aero (z napisem mande in china..;-) ) zaczyna sie od 130zl. kompresor- wazne zeby uzyskiwal 4-5 atmosfer w aero wystarcza 3,5. ale do tego trzeba sie zaopatrzec filtr bo jak zacznie zasysac wilgosc, wode to pozniej bedzie niemilosiernie plul nia co zniszczy efekt pracy... (niestety przechodzilam przez to :/) no i farby- tutaj nie jest latwo, bo i tak musisz zaplacic kase za wymieszanie i tak. ja mam o tyle dobrze ze znajomy pracuje w takiej mieszalni. nie biore teraz zadnej roboty- bo ugrzezne. http://img453.imageshack.us/img453/7118/pict36550pw.jpghttp://img99.imageshack.us/my.php?image=megxo6.jpg farbe jaka tutaj uzylam z moim facetem to baza, ktora pod roznym katem ma inny odcien- od czarnego do jasnego niebieskiego. tutaj tego nie widac a szkoda. motyw weza na reno meganie. Goska Cytuj Dzika, tak jak natura chciała Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RudyXJ Opublikowano 20 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2006 ok , dzieki Łild , napisz jeszcze jak wygląda sprawa z tym filtrem ? on jest w komplecie? i jeszcze jedno ... na renault użyliście tylko bazy?? ale na to chyba poszedł lak. bezbarwny , mam racje? i jeszcze mam pytania : czy przed malowaniem trzeba powierzchnie dokładnie zmatowić , nakładać jakiś podkład , czy wystarczy lekko znatowić i odtłuścić tylko ? W komplecie jest zawsze kilka dysz , jaka dysza np. nadaje sie do malowania cienkich lini ? w ogole jak sie tym maluje ? czesto robią sie zacieki i w ogóle, sory ze tak wypytuje ale nie mam za bardzo pojecia o tym , a chciałbym jakieś miec :banghead: Cytuj http://www.bikepics.com/members/rudyfws/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piasektt Opublikowano 20 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2006 chyba będę musiał odkurzyć mój aerograf sobie pomaluje kask lub bak. Dawno tego nie robiłem, powiedźcie mi jeżeli komuś dajecie bak to za ile tygodni wam go oddaje ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wild Opublikowano 20 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2006 ok , dzieki Łild , napisz jeszcze jak wygląda sprawa z tym filtrem ? on jest w komplecie? i jeszcze jedno ... na renault użyliście tylko bazy?? ale na to chyba poszedł lak. bezbarwny , mam racje? i jeszcze mam pytania : czy przed malowaniem trzeba powierzchnie dokładnie zmatowić , nakładać jakiś podkład , czy wystarczy lekko znatowić i odtłuścić tylko ? W komplecie jest zawsze kilka dysz , jaka dysza np. nadaje sie do malowania cienkich lini ? w ogole jak sie tym maluje ? czesto robią sie zacieki i w ogóle, sory ze tak wypytuje ale nie mam za bardzo pojecia o tym , a chciałbym jakieś miec mrugacz.gif -filtr kupujesz osobno (chyba ze dodaja wraz ze sprezarka)-uzylismy bazy i lakieru bezbarwnego.( inaczej wszystko byloby matowe)-tak trzeba zmatowac i otluscic-nie, nie ma dysz w komplecie. jest jedna w pistolecie. -jak sie maluje? - dobrze :clap: tak powaznie to zalezy od regulaci powietrza i ilosci farby ile chcesz wypuscic( wszystko w pistolecie) -jak robia ci sie zacieki to znaczy, ze farba jest zle rozrobiona. wiesz co rudzielcu? :clap: odezwij sie na gg. łild :biggrin: Cytuj Dzika, tak jak natura chciała Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartt Opublikowano 21 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2006 ojro a jaka farbke masz na mysli za 8zl ?:clap: chyba tylko renolak, gdzie sie do aero nie nadaje. a jezeli miales na mysli baze to nie za 8zl tylko 80zl :biggrin: (a dokladnie -150setek plus robota za dobranie farby) *** setka kosztuje do 20 złotych. Do tego rozcienczalnik i masz minimum 200 mililitrow rudy, jezeli pojsc po najtanszych kosztach- w miare profesjonalny aero (z napisem mande in china..;-) ) zaczyna sie od 130zl. kompresor- wazne zeby uzyskiwal 4-5 atmosfer w aero wystarcza 3,5. *** Jakie 3,5 atm??? max do 1,5 robocze. Inaczej pistolet może wysiąść... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vivacee Opublikowano 24 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2006 Rudy jesli nigdy wcześniej tego nie robiłeś, to może lepiej zdaj się na profesjonalistę, bo pójdziesz w koszta, coś zniszczysz, coś zgubisz, a koniec konców i tak komuś zapłacisz... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stan Opublikowano 25 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2006 albo bedzie wygladalo jak pol dupy zza krzaka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maverik Opublikowano 2 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2006 -filtr kupujesz osobno (chyba ze dodaja wraz ze sprezarka)-uzylismy bazy i lakieru bezbarwnego.( inaczej wszystko byloby matowe)-tak trzeba zmatowac i otluscic-nie, nie ma dysz w komplecie. jest jedna w pistolecie. -jak sie maluje? - dobrze :icon_rolleyes: tak powaznie to zalezy od regulaci powietrza i ilosci farby ile chcesz wypuscic( wszystko w pistolecie) witam, widze ze kolezanka ma doswiadczenie wiec pozdrawiam...:) a jesli chodzi o koszt zrobienia baku to u mnie jest to ok 300 zl w prostym wzorze, tu sa moje przykladowe prace, malowalem dla ludzi z forum, http://www.allegro.pl/item118913078_aerogr...motocykli_.html pozdrawiam -- Arkadiusz Tarnowski 694 150 895Lakierowanie/AerografADM Motocykle w budowie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartic Opublikowano 11 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2006 a ja mam takie pytanie. przemalowanie virago 535 z zielonego na caly czarny i w dwoch miejscach mini napis?da rade? forumowicze?pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.