hbr Opublikowano 5 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2006 No wiec wszystko bylo pieknie, jeszcze jakis 1000km temu (okolo miesiaca temu), lałem regularnie olej Mobil1 pol syntetyk no i pozniej tata kupil mi Orlen - tez pol synetetyk (nie wiem zy to wina oleju), na tym orlenie przejechalem jakies 400 km i zaczely sie te dziwne stuki puki.. Poprostu przy ruszaniu, na 1 biegu moto ne chcialo wejsc wyzej niz 4-5 tys obrotow i przerywalo - stukalo , tak smao bylo przy 2 i 3 biegu, tak wiec przy predkosci okolo 30km/h musialem ruszac z 4 biegu i pozniej bylo dobrze. Czasem, nawet na zimnym silniku, a czasem juz na rozgrzanym nic sie nie dzieje - jest moment ze zaczyna pukac stukac, lub jade na trasie, wszystko jest pieknie, musze sie zatrzymac i gdy ruszam znowu te stukanie, przerywanie... tydzien temu wykrecilem swiece z kumplem, no byla troche zuzyta ale ze wzgledu ze nie mialem nowej to ja przeczyscilem, motor odpalil, ladnie chodzil. Bylo elegancko ale po okolo 60km zaczelo sie to samo.. Wiec kupilem swiece nową i myslalem ze bedzie juz bez problemu, ale jednak znowu sie zaczelo...:biggrin: Na trasie jak na trasie - da sie to zniesc, ale na miescie poruszajac sie na niskich biegach to jest czasem nie do wytrzymania... Co to moze byc ?? czy to wina oleju... ? :/ ..a moze to obajwy, ze mi sie silnik konczy ;((( Dodam ze moja Ns1 ma przebieg ponad 29 tys, ale nie wiem czy kiedykolwiek byl zmieniany tlok. Gdy ją kupilem to miala 22 tys i bez awaryjnie do tej pory jezdzilem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pikus91 Opublikowano 6 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2006 hmm rozgrzej ja i wbij na luz dodaj ostro gazu i odejmij i posluchaj czy cos dzwoni jak bedzie dzwonilo tzn ze pierscienie dzwonia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DiboS60 Opublikowano 6 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2006 Pierscienie dzwonic nie mogą. bo ns ma na 2 sprzezynko to po 1;] a po 2 są zacienkie.najprawdopodobniej ktores lozysko igielkowe korbowodu luz ma :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 6 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2006 to wina oleju, orlen prawdopodobnie wypłukał mobila Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sewy Opublikowano 6 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2006 Sprawdz swiece, ja mialem to samo i wlasnie okazalo sie ze swieca do wymiany, gorzej jak bys dolał do polsyntetyka minerał, ale tak nie powinno nic sie takiego dziac, ale Orlen jaki ??? Bo wiem ze jest czerwony i Mixol o innnym nie slyszalem ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hbr Opublikowano 6 Lipca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2006 No wlasnie swiece sprawdzilem, i ta oryginalna BR8ES byla zuzyta to ja wyczyscilem i bylo wporzadku na jakies 60 km... pozniej to samo. A nie moge znalezc nigdzie nowej BR8ES, tylko mam teraz BR9ES...Mialby moze ktos dostep do takiej swiecy nowej, albo jak? bylbym zainteresowany... A co do oleju to jezdze na czerwonym Orlenie, mixola to lałem do jawki :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 6 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2006 każdy sklep motoryzacyjny ze świecami powinien taką świecę sprowadzić, co do orlena... do motorynki bałem się wlać mixolu czy tego czerwonego Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
V12 Opublikowano 8 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2006 Przebieg prawie 30 tys na wysilonego 2T to sporo pewnie wymaga juz remontu sworzeń i tłok i dlatego stuka nie wydaje mi sie że to wina świecy Cytuj RG 80>>GPZ 500>>CBR 600 F3>>CBR 900RR Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hbr Opublikowano 9 Lipca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2006 Ostatnio zrobilo sie trocche chlodniej, i moto pali idealnie, nic nie przerywa, a gdy sie zrobi upal cholerny to wtedy zaczynaja sie znowu te problemy... <- to kolejna rzecz ktora zauwazylem..:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Soku11 Opublikowano 9 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2006 U mnie stukalo jak sie pierscienie posypaly i tlok mial luzy na sworzniu i tlok sie obijal :-/ Zdejmij glowice i sprawdz czy tlok sie czasami jakos nie kreci na boki albo gora dol :] POZDRO Cytuj Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.