stesiu Opublikowano 4 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2006 witam,mam nadzieje ze tutaj mi ktoś pomoże lub udzieli rady:)mam problem z nie dopływającą benzyna do gażnika we WSK 125,kiedy do gaznika dopompuje benzyny moto odpala odrazu i jezdzi dopóki jej z gaznika nie spali,kiedy juz spali to nie pobiera benzyny z baku,dodam ze kranik jest nowy (czyt. czysty)pływak sie nie zacina,gażnik równiez jest czysciutki!nie wiem co moze byc powodem takiej sytuacji,moje pomysly na rozwiazanie tego problemu sie skończyly:(pytajcie jesli cos nie tak wyjasnilem,zalezy mi na rozwiazaniu tego problemu!!! pozdrawiam StesiU Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aker6 Opublikowano 4 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2006 może to odpowietrzenie baku, ta mała dziurka w korku baku moze jest zapchana... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojt@s Opublikowano 4 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2006 Kolego na 100% odpowietrzacz baku. Przedmuchaj tą dziurke albo przekluj igłą. Ona ma byc czysta!! Jak to nie pomoże to wymień wężyk na solidny gruby i wtedy zobaczymy:P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pimpek Opublikowano 4 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2006 panowie tez mialem problem ten sam tu nie chodzi o bak poprostu nasz kolega moze miec uszkodzony ten zaworek ktorym paliwo leci z baku do komory plywakowej tzn moze sie zacinac Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nufry Opublikowano 4 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2006 u mnie byly to simmeringi :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
crossowiec Opublikowano 4 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2006 skoro leci podczas pompowania a samo juz nie to jest to odpowietrznik w korku baku.przeczyscic go natychmiast :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stesiu Opublikowano 5 Lipca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2006 ta mala dziurka w korku wlewu jest na bank czysta,jezdzilem nawet z odkreconym bakiem i dzieje sie to samo!sprobuje dzis z tym wężykiem choc wydaje mi sie ze ten co mam zalozony powinien byc odpowiedni!a moze to rzeczywiscie simmeringi? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ural_zgora Opublikowano 5 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2006 Wyciagnij plywak z gaznika. Nastepnie odkrec kranik. Jezeli paliwo bedzie sie przelewac, tzn ze masz cos zrabane z plywakiem (poziom paliwa jest za niski w komorze gaznika). Jezeli paliwo nie bedzie sie przelewac tzn ze cos jest "nie tak" wyzej. W baku ile paliwa masz ? (rurki z kranika sa zakryte). Ja kiedys mialem w wsk zalozony kranik od mz (potrzebny jest reduktor). Paliwo o wiele szybciej leci. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pimpek Opublikowano 5 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2006 Mowie ci stesiu ze masz wieszajacy sie zaworek w komorze pływakowej mialem te same obiawy wymienilem zaworek i moto chodzi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marianek_spox Opublikowano 7 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2006 (edytowane) Dokładnie jak pisze pimpek . Sprawdź odcięcie paliwa w komorze pływakowej (najlepiej jest dmuchnąć przy wciśniętej końcówce zaworka , jeśli czujesz że powietrze ucieka to zaworek jest zrąbany ,a w drugą strone ,gdy zaworek będzie luźny musi przez niego płynąć benzyna) . Może zdażyło się tak że zaworek jest sprawny ,ale benzyna eolno przez niego przepływa. Spróbuj go wymienić ,i opisz nam skutki ;-) Aha ,jeśli jak pisze pimpek zaworek się wiesza to gaźnik powinien się przelewać . hmm ,sprawdź to na pewno a przy okazji zobacz czy z kranikiem jest ok (przedmuchaj najlepiej otwarty kranik sprężonym powietrzem) Edytowane 7 Lipca 2006 przez marianek_spox Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pimpek Opublikowano 8 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2006 stesiu poradzileś se z tym?? Jakie rezultaty z twojej pracy?? co bylo przyczyną?? Jak bedzie ok to napisz bo jestem ciekaw :icon_biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stesiu Opublikowano 9 Lipca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2006 napisze napisze jak tylko bede mial czas zeby przy tym pogrzebac i dokladnie sprawdzic wszystko tak jak mi radzicie:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yool Opublikowano 10 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2006 A jaki masz gaźnik ? Ten z iglicą na pływaku czy ten z zaworkiem kulkowym ?? Ja podejżewam to co napisał ural_zgora czyli zaniski pozim paliwa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stesiu Opublikowano 11 Lipca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2006 gażnik orginalny,nie wymieniany od nowości (37lat) czyli ten z iglicą na pływaku! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marianek_spox Opublikowano 11 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2006 Czyli w tym typie gażnika da się regulować poziom paliwa w komorze pływakowej. Masz tam na iglicy 3 rowki ,ja u siebie ustawiłem na ten śrdkowy i jest dobrze. Aha w takim razie sprawdż też czy górna (mosiężna część na którą zakłada się wężyk ) nie jest zatkana. Dobrze jest też dotrzeć zaworek np. automaxem ,wtedy trzyma paliwo jak cholera ;P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.