Skocz do zawartości

problem z benzyną WSK 125


stesiu
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

witam,

mam nadzieje ze tutaj mi ktoś pomoże lub udzieli rady:)mam problem z nie dopływającą benzyna do gażnika we WSK 125,kiedy do gaznika dopompuje benzyny moto odpala odrazu i jezdzi dopóki jej z gaznika nie spali,kiedy juz spali to nie pobiera benzyny z baku,dodam ze kranik jest nowy (czyt. czysty)pływak sie nie zacina,gażnik równiez jest czysciutki!nie wiem co moze byc powodem takiej sytuacji,moje pomysly na rozwiazanie tego problemu sie skończyly:(pytajcie jesli cos nie tak wyjasnilem,zalezy mi na rozwiazaniu tego problemu!!!

 

pozdrawiam

 

StesiU

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ta mala dziurka w korku wlewu jest na bank czysta,jezdzilem nawet z odkreconym bakiem i dzieje sie to samo!sprobuje dzis z tym wężykiem choc wydaje mi sie ze ten co mam zalozony powinien byc odpowiedni!a moze to rzeczywiscie simmeringi?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wyciagnij plywak z gaznika. Nastepnie odkrec kranik. Jezeli paliwo bedzie sie przelewac, tzn ze masz cos zrabane z plywakiem (poziom paliwa jest za niski w komorze gaznika). Jezeli paliwo nie bedzie sie przelewac tzn ze cos jest "nie tak" wyzej. W baku ile paliwa masz ? (rurki z kranika sa zakryte). Ja kiedys mialem w wsk zalozony kranik od mz (potrzebny jest reduktor). Paliwo o wiele szybciej leci.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie jak pisze pimpek . Sprawdź odcięcie paliwa w komorze pływakowej (najlepiej jest dmuchnąć przy wciśniętej końcówce zaworka , jeśli czujesz że powietrze ucieka to zaworek jest zrąbany ,a w drugą strone ,gdy zaworek będzie luźny musi przez niego płynąć benzyna) . Może zdażyło się tak że zaworek jest sprawny ,ale benzyna eolno przez niego przepływa. Spróbuj go wymienić ,i opisz nam skutki ;-)

 

Aha ,jeśli jak pisze pimpek zaworek się wiesza to gaźnik powinien się przelewać . hmm ,sprawdź to na pewno a przy okazji zobacz czy z kranikiem jest ok (przedmuchaj najlepiej otwarty kranik sprężonym powietrzem)

Edytowane przez marianek_spox
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli w tym typie gażnika da się regulować poziom paliwa w komorze pływakowej. Masz tam na iglicy 3 rowki ,ja u siebie ustawiłem na ten śrdkowy i jest dobrze. Aha w takim razie sprawdż też czy górna (mosiężna część na którą zakłada się wężyk ) nie jest zatkana. Dobrze jest też dotrzeć zaworek np. automaxem ,wtedy trzyma paliwo jak cholera ;P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...