Skocz do zawartości

simson czy chart


parabolic
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

W simsonie padaja cewki. :D i to często. a zapłon w charcie? powiem tgak. od poczatku jak go wyremontowałem, to padły tylko świece. ;) A już napewno mi nie powiesz, że ogar jawka jest lepsza od charta. BUEHEHHEHEHE

 

chart jest lepszy w teren itd. tydzien temu jak tak u nas lało, to wjechałem w kałuże do lasu, zalało charta az po akumulator, ale spokojnie przejechał przez kałuże i polecialem dalej, nie wiem co zrobił by w takim wypadku simel. :/

 

Nie mam zdania co jest lepsze chart, czy simel, poprostu zalezy jak sie o nie dba... jezeli sie wszystko naprawi, to jeżdza podobnie, z tymze simla lepiej wybrac jak jeździsz dużo po drodze, a charta lepiej na wiejskie drogi itd.

 

 

tutaj bede sie z toba klucil i co zrobil simson jak wjechal po silnik do blocka? zalalo go po same magneto i nie ze przejechalem kaluze, kaluze to pestka tylko wjechalem w blocko bo bylem z kumplem na rajdzie i bez problemu jakos chodzil i nie zgasl tylko ze musialem go trzymac na obrotach bo wydech nie jest w gorze :icon_mrgreen: i simson wyrzymal bez problemu okolo 80km przez bagna wody itp bardzo bylem z tego dumny ze przywiozl mnie do domu bez zadnego kaprysu a nie zalowalem go az szkoda sie z nim rozstawac

 

mam juz simsona 4 latka i zadna cewka mi nie padla 0 problemow z zaplonem prucz wymiany przerywacza]

 

zalezy jak kto dostanie ja np dostalem super simsona i 1 raz mi sie popsul na 4 lata wiec simsony sa super polecam

Edytowane przez pikus91
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No cóż, ja charta przez dwa lata pchałem do domu tylko raz, jak padła świeca... (pomijam pchanie moto na stacje, bo to zdaża sie dośc czesto, z reguły jakies 500metrów przed stacją konczy mi sie benzyna. :D ) Wiec moge powiedzieć to samo, chart super moto i równiez jak simson sie nie psuje. :icon_mrgreen: No i chyba nie ma sensu dyskutowac co lepsze, bo w sumie bardzo podobne... Jak juz mam sie wypowiedziec, to: simel wygrywa moze troche pod wzgledem silnika, ale za to chart ma lepsze zawieszenie...

 

"Zalało go po magneto"

Czyli, ze co?? do połowy silnika?? No, a mi charta zalała woda po akumulator, czyli silnik cały pod woda i wiekszosc instalacji tez...

Edytowane przez markos16
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A czemuz to simsona ? Chart jest motorem nie tylko na poziomie simka ale przerasta go w wygladzie (wrazenie wizualne jest tez bardzo wazne ) :icon_biggrin: Chyba ze woli sie cos malego to juz inna sprawa

A tak wogule to co ci by bardziej pasowalo masz moze jakiegos faworyta ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ej pikus91 nie pomyliłeś tematu???

pozdro!

 

a co do tematu to ja wolałbym simsona.po pierwsze simek jest niemiecki a co niemieckie to trwałe i niezawodne i precyzyjnie wykonane!lepiej dostępne części(nawet dobrej jakosci) no i duże mozliwości tuningu.... a co do charta to chyba większość z was wie jak solidne i niezawodne były komarki...podobnie jest z chartem.a co do wygladu to tylko kwestia gustu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a co do tematu to ja wolałbym simsona.po pierwsze simek jest niemiecki a co niemieckie to trwałe i niezawodne i precyzyjnie wykonane!lepiej dostępne części(nawet dobrej jakosci) no i duże mozliwości tuningu.... a co do charta to chyba większość z was wie jak solidne i niezawodne były komarki...podobnie jest z chartem.a co do wygladu to tylko kwestia gustu

Wszyscy uważają, że każdy polski sprzęt to szajs i cokolwiek by ludzie nie mówili, i tak stoją twardo przy swoim. Nie porównuj Charta do Komara, bo z tego, co piszesz, można wywnioskować, że Charta na oczy nie widziałeś. Chyba, że widziałeś - ale jeden przypadek nie może świadczyć za całą serię. Uważam, że gdyby porównywać stosunek możliwości do ceny Simsona i Charta, nasz rodzimy Romet wypada znacznie lepiej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

markos16 to by zgasl poniewaz by powietrza nie dostawal a napewno nie masz uszczelnionego za dobrze filtra powietrza:D??

 

Oj, żebyś sie nie pomylił. :biggrin: OD gaźnika idzie ten gumowy wezyk, ktory na gaźniku masz opaska uszczelniony, a filtr jest dosc wysoko, mniej wiecej w 3/4 wysokosci jak jest akumulator o ile pamietam..., wiec spoko, nie zalało go... Bo w simlu chyba jest inaczej, bo chart ma filtr pod boczną pokrywą tam, a simel ma jakos zaraz przy gaźniku nie?? bo nie pamietam... pozatym chart jest zdecydowanie wyższy od simla, wiec i filtr tez dużo wyrzej...

 

Wszyscy uważają, że każdy polski sprzęt to szajs i cokolwiek by ludzie nie mówili, i tak stoją twardo przy swoim. Nie porównuj Charta do Komara, bo z tego, co piszesz, można wywnioskować, że Charta na oczy nie widziałeś. Chyba, że widziałeś - ale jeden przypadek nie może świadczyć za całą serię. Uważam, że gdyby porównywać stosunek możliwości do ceny Simsona i Charta, nasz rodzimy Romet wypada znacznie lepiej.

 

No popieram... MYsle, ze masz całkowitą racje. :icon_biggrin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przeprawszam ale wkurwiaja mnie tacy ludzie co na oczy niewidzieli chata a pierdoloą o nim głupoty.

Jeźdze chartem od dawna.Wybrałałem sie nim w trase 100km od domu i sie niebałem że coś sie zepsuje.A simsonem boje sie wybrac 10 km od domu bo pewnie cos sie zaraz spierdoli, mam 2 simsony jeden po full remoncie i wymianie wszystkiego on narazie mnie niezawiódł bo ma elektroniczny zapłon ale i tak boje sie nim gdzieś dalej jeździć.Drugi simek tez jest po remoncie ale cały czas coś sie w nim pierdoli.A chart nigdy ale to nigdy mnie niezawiódł najpoważniejsza awaria jaką nim miałem to zapchany gaźnik który wyczyściłem dokładnie w 1 min i wystarczył sam śrubokręta.Chart jest duzo lepszy i wygodniejszy od simsona.A możliwości tuningu jest prawie tyle samo co w simsonie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przeprawszam ale wkurwiaja mnie tacy ludzie co na oczy niewidzieli chata a pierdoloą o nim głupoty.

Jeźdze chartem od dawna.Wybrałałem sie nim w trase 100km od domu i sie niebałem że coś sie zepsuje.A simsonem boje sie wybrac 10 km od domu bo pewnie cos sie zaraz spierdoli, mam 2 simsony jeden po full remoncie i wymianie wszystkiego on narazie mnie niezawiódł bo ma elektroniczny zapłon ale i tak boje sie nim gdzieś dalej jeździć.Drugi simek tez jest po remoncie ale cały czas coś sie w nim pierdoli.A chart nigdy ale to nigdy mnie niezawiódł najpoważniejsza awaria jaką nim miałem to zapchany gaźnik który wyczyściłem dokładnie w 1 min i wystarczył sam śrubokręta.Chart jest duzo lepszy i wygodniejszy od simsona.A możliwości tuningu jest prawie tyle samo co w simsonie.

 

Co do gaźnika, to jawka 50 ma świetny patent z dyszami, to mi sie spodobało, zeby wyczyścic dysze nie trzeba rozkręcać gaźnika, tylko z boku sie wykręca dysze...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...