bOreK Opublikowano 17 Maja 2003 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2003 sluchajcie wyciaglem dzisiaj silnik, wydaje mi sie ze cylinder jest wpozatku wal niechce sie krecic 8O 8O Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Turbo Opublikowano 18 Maja 2003 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2003 Lepiej żeby wal się krecił bo jak nie no to do 200 zł dodaj jeszcze jakieś 100 zł a to że cylinder dobrze wygląda o niczym nie świadczy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Borys Opublikowano 19 Maja 2003 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2003 Moze sie lozyska zapiekly. Pozdrawiam(Sorki Borek za tamte dresiki-kazdemu sie moze zdarzyc) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bOreK Opublikowano 19 Maja 2003 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2003 borys spokooooo wiesz kazdy uczy sie na wlasnych bledach. borys tez mi sie wydaje ze lozyska sie spiekly Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bOreK Opublikowano 19 Maja 2003 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2003 SLUCHAJCIE ROZKRECILEM JUSH SILNIK, I TERAZ JEST TAK TLOK POPROSTU NIECHCE SIE KRECIC NA WALE CO TO MAM ZROBIC??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zbyhoo Opublikowano 19 Maja 2003 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2003 Cześć! Rozkręciłeś silnik zupełnie, tzn. rozpołowiłeś go czy tylko zdjąłeś cylinder? "tłok nie chce się kręcić na wale" - masz na myśli łożysko korbowodu? Korbowód to ramię, które łączy tłok (za pośrednictwem sworznia) z wałem. Jeśłi łożysko korbowodowe jest zatarte to nic sam nie zrobisz, trzeba wyjąć wał i go przynajmniej zregenerować, tzn. wycisnąć przeciwciężary na prasie i wymienić łożysko. Tylko warsztat, który robi wały do dwusuwów, może Cię uratować. Możesz też zapytać o nowy wał - cena coś ok.200 ~ 300 zł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bOreK Opublikowano 21 Maja 2003 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2003 oki dziekowa wam wszystkimmmm!!!!!!!!!!!! :lol: :lol: :lol: :lol: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kiwigips Opublikowano 23 Maja 2003 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2003 a bo ja wim, wal niemiecki to chyba jakies 600pln. tlok kupuj tylko niemiecki. pozatym to kurna ci ktorzy chca robic takie rzeczy niech jezdza wskami, taniej i bez obawy ze cie nazwa pierdolcem, bo wsk to wiadomo. (Popieram Polska motoratyzacje i wsk sie staje zabytkiem, ale trzeba przyznac ze nie byla najlepszym sprzetem.) pozatym to kurna kazdy musi lapy w dobry sprzet wsadzic i zrobic wiejski remont, do cholery jak sie nie znacie nie wsadzac lap i nie piepszyc dobrych silnikow. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
losiu Opublikowano 25 Czerwca 2003 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2003 Koszta wyniosą około 300 zł jeżeli masz do wymiany tłok cylinder do szlifu i wał do regeneracji :( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qler Opublikowano 26 Czerwca 2003 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2003 ...zalalismy za 25zl :wink: i zapomnielismy wlac oleju... a ja zawsze biegi przerzucam bez sprzegla :lol: ... I z czego ty sie tak cieszysz :lol: :lol:Mahahahahahahahhhh... A w wiekszosci JAw i CZ tylo przy ruszaniu uzywasz sprzegla, bo sie wlacza samo. :D A tak w zasadzie jak masz dobre wyczucie w nodze to mozesz nawet ruszac bez sprzegla. No ale BOrek ma MZ wiec ma gorzej. Tamten drugi pewnie zmienia bez wysprzeglenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Krzysztof Opublikowano 26 Czerwca 2003 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2003 Cześć.Jeżeli komuś przytrafi sie podobny problem czyli pchać 10 km czy jechać bez oleju to z dwojga zlego poprostu wlejcie jakikolwiek olej do paliwa. Oczywiście nie znaczy to że jakiś tam superol czy hiopol dziala tak samo jak olej do 2 suwu ale napewno te lepiej jechać na takim niż na żadnym. Ważne żeby go było więcej niż 1:50 i jechać raczej ostrożnie.Niech powyższy przyapadek będzie przestrogą.Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Leonsio Opublikowano 30 Czerwca 2003 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2003 Ja mialem podobny przypadek. Ale....olej byl, orlenowski Mixol ! I to nawet ciut wiecej niz 1:50.Przejechalem kilkadziesiat kilometrow i wszystko ok. A tu nagle bum i ....te same objawy, silnik zgasl i koniec. Nie ruszy go.Juz uporalem sie z remontem, ale nie wiem do dzis co moglo byc przyczyna.Czy jest to mozliwe, zeby paliwo bylo takie podle, ze zawiera jakies rozpuszczalniki ktore w jakis dziwny sposob zneutralizowaly olej ?Druga mysl to dodatkowy filtr paliwa - jako ze zbiornik zaczela lapac korozja, poprzedni wlasciciel zalozyl dodatkowy filtr - czy moze on byc powodem zlego smarowania ?Gdyby ktos z Was mial jakies pomysly o co tu moglo chodzic, bede bardzo wdzieczny, bo na razie to boje sie nim gdziekolwiek w dalsza trase ruszac. Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PeterS Opublikowano 30 Czerwca 2003 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2003 Możliwe, że benzyna nie ta. Na różnych stacja różnie się nazywa, a za granicą to już kosmos 8O Z resztą spytajcie Mariana (sorry Marianku, ale trzeba uświadamiać...). Ja jak nie znam, pytam obsługi co lać do 2T tak długo, aż mają mnie dość :twisted: . To znak, że wybór będzie dobry :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PeterS Opublikowano 30 Czerwca 2003 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2003 Możliwe, że benzyna nie ta. Na różnych stacja różnie się nazywa, a za granicą to już kosmos 8O Z resztą spytajcie Mariana (sorry Marianku, ale trzeba uświadamiać...). Ja jak nie znam, pytam obsługi co lać do 2T tak długo, aż mają mnie dość :twisted: . To znak, że wybór będzie dobry :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Sylwek Opublikowano 30 Czerwca 2003 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2003 Zostawiam to bez komentarza :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.