VALDI Opublikowano 1 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2006 Witam wszystkich użytkowników.Chciałbym rozpocząć przygode z motocyklem enduro. Od razu mowie ze nie mam wiekszego doswiadczenia. Do tej pory korzystalem jedeynie z moto szosowych. Obecnie mam FJR 1300 ale chciałbym kupic jakies enduro jako dodatkowe moto. Jestem dosc sporej postury (186 cm, 110 kg) a motocyk mialby byc wykorzystywany do miasta, krotkich wyjazdow szosowych no i w teren (na poczatek niezbyt trodny) - ale z czasem nie wykluczam ze bedzie to cos poważniejszego:) - ogolnie ma dac sporo frajdy z jazdy po mazurskich okolicach:) Chciałbym tez zaznaczyć ze jest nie chcialbym zmieniac tego motocykla po jednym sezonie, gdyż musialbym wtedy toczyc boje z żonka a tego wolalbym uniknąć: :icon_mrgreen: A teraz moje typy (w kolejności moich typów): - KTM LC4 640 - Kawasaki KLR 650 - Yamaha XT 600 - Suzuki DR 650Prosilbym o jakies sugestie co do ww moto ktore pomoglyby dokonac wyboru. Jak z usterkowoscią, trwaloscią, kosztami serwisu i czesci tych sprzetów. Aha najważniesza sprawa, chce na to przeznaczyc (sam motocykl) ok 10-12 tys. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ptasiorr Opublikowano 1 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2006 Ja bym polecił YAMAHE XT 600 (tu masz zajebisty egzemplarz(tylko cena troszkę wyższa)) -- yamaha jak juz zrobi moto to dopracowywuje go w kazdym najmniejszym szczegole!Ale KTM,Suzuki,Kawasaki tez niezłe moto!Ja bym brał yamaszke :cool: Wybór należy do Ciebie :lapad: pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qba Opublikowano 1 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2006 KTM LC4 640 bo jak ktos raz skosztuje terenu to juz bedzie non stp jexdzil :lapad: Cytuj http://czcross.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Doozer Opublikowano 1 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2006 Trudno powiedzieć który z nich byłby dla ciebie najlepszy bo wszystkie są bardzo dobre,jednak jeśli w przyszłości bierzesz pod uwagę wyjazdy w trudniejszy teren i bardziej poważną jazdę to te motocykle mogą okazać się zbyt ciężkie.No ale cóż,jak mam coś polecić,to polecam Yamahe XT ponieważ jest to sprawdzony motocykl,ludzie go sobie chwalą i ma niezniszczalny,kultowy silnik,chociaż wybor i tak należy do ciebie,jak juz wczesniej pisałem,inne motocykle też są dobre.Nie żebym zachwalał swój,ale jeśli chcesz motocykl bardziej na teren,i to nie zawsze lekki,to pomyśl nad TTR-ką,ten sam silnik co XT,mocniejsza,poprostu takie bardziej rasowe enduro :lapad: Cytuj nowadeba.com.pl- tor motocross/ATV-zapraszamy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SimsonFun Opublikowano 1 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2006 Z tych co wymieniles to Albo KTM albo XT Moto sprawdzone przez wielu i polecane Pozdrawiam! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Benek14 Opublikowano 1 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2006 Hmm może KLX 650? Jeździłem raz z takim i naprade to jest świetne moto, a jeśli nie to KTM! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sidik Opublikowano 1 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2006 ja bym trzymal sie opcji LC 4 640....... ale ja moge miec jakies skrzywienie na psychice :lapad: :cool: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mario_PL Opublikowano 1 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2006 (edytowane) Za ta kase wziolbym poszukal WR 450 albo KTM 525 EXC Edytowane 1 Lipca 2006 przez Mario_PL Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kwas Opublikowano 1 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2006 Za ta kase wziolbym poszukal WR 450 albo KTM 525 EXCNo tylko ze on nie chce wyczyna, którego bedzie musiał non stop serwisować i wkładać kupe kasy. Moze honda xr600?http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M196443 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nitroMCZ Opublikowano 1 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2006 a nikt nie polecił Dr'ki :cool: :lapad: Ja bym wybrał DR650se po97' , lżejsza od strszych o ok 50kg. Fajne,bezawaryjne soft enduro. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Doozer Opublikowano 1 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2006 No tylko ze on nie chce wyczyna, którego bedzie musiał non stop serwisować i wkładać kupe kasy. Moze honda xr600?http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M196443No ale chyba WR 450 to nie jest wyczyn,kupe kasy to wkładasz w 2 suwowe wyjce ktore ze 125 poj mają po 45 KM. Cytuj nowadeba.com.pl- tor motocross/ATV-zapraszamy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kwas Opublikowano 1 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2006 No ale chyba WR 450 to nie jest wyczyn,kupe kasy to wkładasz w 2 suwowe wyjce ktore ze 125 poj mają po 45 KM.No ale chyba wr to jednak jest wyczyn, regulacje zaworów i zmiana oleju+ filtra co kilkanaście/kilkadziesiąt godzin. Uwierz mi ze w taki motocykl tez trzeba wkładac kupe kasy, a jak ktos nie serwisuje go tak jak nalezy to potem jest zdziwiony ze musi na remont wydac kilka tys. zł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VALDI Opublikowano 1 Lipca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2006 Wielkie dzieki za te informacje. Wydaje mi sie ze na 99% bedzie to LC4.Moze macie jakies fajne stronki z dokladnymi informacjami na temat tego moto?Jeszcze raz dziekiI mam nadzieje do szybkiego zobaczenia na jakies lesnej dróżce:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zielorz Opublikowano 1 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2006 No ale chyba wr to jednak jest wyczyn, regulacje zaworów i zmiana oleju+ filtra co kilkanaście/kilkadziesiąt godzin. Uwierz mi ze w taki motocykl tez trzeba wkładac kupe kasy, a jak ktos nie serwisuje go tak jak nalezy to potem jest zdziwiony ze musi na remont wydac kilka tys. zł. Buhahahahahahaha :lapad: zawory co kilkanascie godzin to moze napisz jeszcze, ze tlok co hmm 30h bo to wyczyn i nie wazne, ze jezdzi nim amator, a wszystkie wymiary sa takie jak w ksiazce serwisowej. Z olejem sie zgodze, ale w LC4 bedzie musial zmieniać tylko troche rzadziej. W WR regulacja raz na rok+lancuszek rozrzadu. Wiadomo jak luzy sa juz nie odpowiednie to trzeba to zrobic, ale ja u siebie jezdze juz 15-20h luzy zaworowe sprawdzilem zaraz na poczatku (nie wiem kiedy byla robiona regulacja wczesniej) i do tej pory wszystko jest ok, wiec nie wiem skad te teorie. Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 1 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2006 (edytowane) jesli szukasz moto tylko w teren zadnej szosy bo rozumiem ze FJ zostawiasz ,a wiec wybor nie jest latwy nauczyc sie jezdzic mozna na np DR 350 ale po paru miesiacach braknie ci mocy i zawieszenia pozatym moto jest dosc male i moze byc ci nie wygodnie .LC4 640 rowniez bym zostawil co innego 620 SC ewentualnie LC4 400 EXC lub waza znacznie mniej niz 640 . LC4 kosztuje ok 10 tys zl ,zostaje jeszcze XR 600 ( stare ale naprawde jare :lapad:) , KLX 650 R , DR Z 400 to w sumie na tyle :cool: z moto nie wyczynowych ,dalej juz tylko wyczyny ... Edytowane 1 Lipca 2006 przez Nitomen Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.