Skocz do zawartości

Honda NS-1


Snajper
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

;) :flesje: Duzo ludzi kupuje scigacze( ja na to mowie plastyki) a naskutery (mydelnice).Wielu takich jest.a tutaj gadamy tlyko o osiagach egeszege.ktora lepsza ktora lepsza koledzy od Tzrek i Ns-1 sie wypowiadają a kwesti takiej jaki silnik naprawde ma wiekszą moc jaka jest masa faktyczna moto i moment obrotowy to kiero.samo przez sie by to wytlumaczylo dlaczego tzrka nie poleci seryjnie 140km'h i inne watle zasrane bujdy ktore koledzy opowiadają ;) A tepy nie jestem tylko sobie robie jaja pani piekna niezdobyta :biggrin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tu kolega poprzednik mądre zdanie powiedział. A co do momentu obrotowego jest on dla mnie tak samo ważny jak przyspieszenie. Jeździłem mercedesem z momentem 800 Nm i bardziej mi się podobało niż kilkuletnią wersją sportową civica z przyspieszeniem 7 s do 100 km/h i momentem sto kilka Nm. Jak ma pojazd duży moment, to ciągnie jak szalony od niskich obrotów, daje Ci to duże poczucie siły i ogromną frajdę z jazdy. A taki civic przyspieszenie ma na papierze, ale go nie czuć. Dobrze, że w tej najnowszej wersji wszystko się zmieniło i honda wyciągneła wnioski.

Dlatego niektórzy myślą, że np ford focus tdci z przyspieszeniem 8 s jest żwawszy niż np wersja st z przyspieszeniem 6 s. To jest magiczna moc momentu!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1/4 mili to nie mała odległosć i napewno NSR zdązy wejsc w swoje obroty zeby dostac strzal z procy i dogonic TZR, ja osobiscie wole wlasnie 2-suwowy odjazd z pod dupy gdy mam na zegarze 7-8 tys obrotow, MTX jezdzilem nieraz i wiem jak to jezdzi, jezdzilem tez Yamaha DT80 i MTX 80 to dla niego zabawka byla- szczegolnie chodzi mi o to do ilu tys kreci sie MTX a do ilu DT.

 

w niektorych motorach liczy sie tylko moc- scigacz, a w niektorych tylko pojemnosc silnika a co za tym idzie moment- czoper. to np suzuki savage 650 ma moc ok 28KM, podobnie jak NSR, ale zbiera sie o niebo lepiej i napewno rowniej przyspiesza. NSR to 2-suw wiec tez przyspieszenie tylko w obrotach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w niektorych motorach liczy sie tylko moc- scigacz, a w niektorych tylko pojemnosc silnika a co za tym idzie moment- czoper.

 

 

Az przykro mi to czytac.... tylko moc i tylko moment. ahhh. jej... YYYyyyyy. sory, lepiej, tylko pojemnosc...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w niektorych motorach liczy sie tylko moc- scigacz, a w niektorych tylko pojemnosc silnika a co za tym idzie moment- czoper.

Az przykro mi to czytac.... tylko moc i tylko moment. ahhh. jej... YYYyyyyy. sory, lepiej, tylko pojemnosc...

 

A po co sie zwieksza pojemnosc ???????

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A po co sie zwieksza pojemnosc ???????

Pewnie, żeby ładnie wyglądało... :icon_mrgreen:

 

A tak poważnie, to po to, aby uzyskac większą moc i moment obrotowy... Pozatym na to nie wpływa tylko pojemnosc, a tez masa poszczególnych elementów silnika, układ zapłonowy i inne pierdoły... nie mówie, ze sie nie zgadzam, że w czoperach wazny jest moment, a w ścigaczach moc, tylko napisałeś, że w jednym liczy sie tylko moment, a w innych tylko moc... no i staram się Ci wytłumaczyc, że nie jest to tak, że w ścigaczach nie liczy sie moment??? Wręcz przeciwnie w scigaczach baardzo dbają o to, aby moment był jak najwyższy... No i w czoperra analogicznie, z tym ze nikt chyba nie organizuje wyścigów chopperów więc tu nie ma sensu zbyt wiele pisac... Chociaż Triumph Rocket. Mmmmmmmmmmm..... MARZENIE. :icon_eek:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

heheh dyskusja trochę zeszła z drogi, proponuje zamknąć temat :banghead:

ja się dziwie strasznie że ty jeszcze żadnym moderatorem nie jesteś :buttrock: Tak tematy lubisz zamykać.

 

Wejdź sobie na jakieś forum filipinki czy co i tam pisz takie głupoty :icon_eek:

Bravo Girl !! Bravo girl a nie filipinki chłopcze :banghead:

:icon_mrgreen: haha

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie chodzi tu tak bardzo o pojemność. Aby moment obrotowy był większy zakłada się tłoki o jak największej średnicy.

 

Pozdro :icon_mrgreen: :icon_eek:

 

No i o większym skoku. :buttrock: Jak masz długi skok i wolne obroty, to wykręca się z tego potężny moment obrotowy, a słabszą moc...

POZDRO

 

 

Marta, a nie można by o tym jakiś program nagrać i od razu połączyć siły z weamilem tym od tego skutera co ponad 200 leciał... NIEDOWIARY, czy takie coś tam...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja się dziwie strasznie że ty jeszcze żadnym moderatorem nie jesteś :banghead: Tak tematy lubisz zamykać.

 

Nie miał bym nic przeciwko bycia moderatorem :buttrock:

 

 

 

Bravo Girl !! Bravo girl a nie filipinki chłopcze :banghead:

:icon_eek: haha

 

niewiem może i tak, nie mam rozeznania w tych forach :icon_mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

PO pierwze nierozumiem porownania mTx-Dt jest u mnie w squadzie MTx i DT i wiem jak idzie to i to a idzie tak samo :icon_mrgreen: Tyle ze Dt z 2 biegu na kolo niepoderwie a mtx tak;]A obroty krecą sie tak samo :icon_eek: moze dt kreci 0,5 tys wiecej to raz.2 to to ze moment obrotowy zalezy w najwiekszym stopniu od wywazenie,wykorbienia i ciezkosci walu korbowego a nie pojemnosci czy skoku :buttrock: Chyba ze jezdziles takim mtxem ze go dt loilo albo taka dt ze go mtx loil :banghead:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...