Skocz do zawartości

Honda NS-1


Snajper
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

macie racje te wydech i końcówki są bardzo ważne jeśli chodzi o dwusuwy... ale to trzeba dobrać... czsto orginalne wydech sa wybebeszane i to daje różnice.... czasami nawet dzwięk jest miły... :icon_mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to co ja mam wmontowane to zwykła końcówka przelotowa. Moze nie wyglada pieknie ale brzmi calkiem niezle :lapad: . Jezdze na NGK R . W lutym wstawiłem taka swiece o cieplocie 8 ale wlasnie 4 dni temu mi wysiadla. teraz kupie NGK R 9 . :cool: Macie moze jakies propozycje innych swiec godnych polecenia ?? :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i tez mi sie wydaje ze rozetne oryginalna i wywale te bebechy. :cool: Ja jezdze na NGK BR 8ES, i tez wlasnie juz jest ona trocha zuzyta, a szukalem i ciezko ją dostac.. wiec wlasnie bede musial kupic NGK BR 9ES :icon_biggrin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja jeżdze teraz na BOSCHu nie nażekam.... pali na dotyk.... ale podbno NGK są lepsze nie wiem ile w tym prawdy.....

 

No ja dzisiaj kupilem NGK BR9ES, a stara - BR8ES juz niezle przypalona jest... Ale roznice da sie odczuc, silniczek rowno trzyma obroty i ladnie cichutko pracuje :icon_biggrin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A co do tych liczników podejżewam że ta TZR która niby leciała 140 to maiła albo uszkodzony licznik albo był on tak ustawiony żeby tak pokazywał

Nie wieże że seryjna TZR tyle leciała

pozdr

RG 80>>GPZ 500>>CBR 600 F3>>CBR 900RR


Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

moj kumpel mial TZR z 95 roku i na prostej leciala 140 (z niewielkiej górki nawet okolo 150) calutka seryjna bez zadnych modyfikacji (zaden tlumik wiekszy cylinder nie mial filtra stozkowego) licznik byl dobry bo sprawdzalismy to samochodem pozniej jeszcze sprawdzal z innymi wiec szansa jest niewielka zeby tyle pojazdow mialo zawyzone liczniki...

 

teraz powiem cos na temat mojej NS-1 (ktora sprzedalem na poczatku sezonu)

moja NS miala sportowa strumienice gianelli (ciezko mowic o tlumiku bo on nic nie tlumil - byl totalnie puściutki) spokojnie szło śmigać prędkościami 110-120 na prostych bez żadnego wysiłku... jak go testowałem na maxa to przy 12 500 obrotow nie mam pojecia dokladnie ale ponad 135 pokazala, lecz te obroty sprawily ze mi przetopilo swiece... zatrzymal sie tłok w cylindrze i po bajce...

kręciła sie na każdym biegu do 12500 czyli prawie do końca... powyzej tych obrotow podczas jazdy paliwa wiecej nie dostawala i mozna powiedziec ze byla to imitacja odcięcia :biggrin:

na zwyklym krecil sie na kazdym biegu do 11500 i bylo czuc ze te obroty to juz walka zeby tyle osiagnac... szkoda mi go bylo katowac... pare razy sprawdzilem v-max i pokazywala 120-125 (ale to juz byl szczyt wytrzymalosci dla ns)

 

na początku było wszystko ok, do czasu gdy zaczął być problem z prądem :/ nie zawsze paliła, gasła po jakims czasie i wogole cuda sie z nią działy... dałem ją do elektryka i powymienial niektore miejsca gdzie prąd nie docierał.

wszystko znowu dzialalo jak trzeba i po jakims miesiacu zaczol modół padać :/ blokowało go przy 8 tys i wiecej nie dawalo sie wykrecic a normalnie chodzil tylko do 6 tys... wiec praktycznie nie jechala

 

udalo mi sie ja sprzedac i po jakims tygodniu koles mi dzwoni ze ns nie chce wogole palic i zadne kontrolki sie nie palą - wiec czarna magia :| sprzedal ja za pare groszy bo ile mozna dostac za moto ktore nie pali... kupil kolejna i po miesiacu mi dzwoni ze ma dziure w tloku i sie pyta jak to mozliwe przy normalnej jezdzie, seryjnym tlumiku... ja mu powiedzialem ze z NS juz sie dosc namazałem i ze nie chce nawet na to patrzec...

 

wiec odradzam NS (przynajmniej z wlasnego doswiadczenia)

oczywiscie moze sie trafic dobra sztuka jak tu pare osob na forum nie narzekaja, ale z moich znajomych ktorzy mieli NS to wszyscy narzekali ze wiecznie trzeba przy tym grzebać zeby jezdzilo :/

 

przed NS mialem RD 80 ( o wiele bardziej mi sie podobala jesli chodzi o elastycznosc jazdy... miała dobry dół i nie bylo trzeba walić z klamy zeby wyrwala na kolo bo RD chodzila z gazu na pierwszych 2 biegach

jedyny problem to 18 fele, troszke gorszy wyglad, ale mi sie podobala bo nie bylo trzeba grzebać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jezeli znajdziesz naprawde dobrą NS, sprowadzoną z niemiec najlepiej, byle silnik zdrowo chodzil to pojezdzisz na niej dluuugo... Moze nie uwierzysz ale swoja kupilem praktycznie w ciemno, bez jazdy probnej... Przyjechalem obejrzec, odpalilem, spodoabala mi sie i potwierdzilismy komem i koles mi ją przywiozl i dopiero tedy se poprykalem :) Mozna powiedziec ze dobrze trafilem, bo 7 tys od roku BEZ AWARYJNIE na takim stworku, z takim wiekiem, to jest cos :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chyba was Suty pieką Jak seryjna 8 konna TZr z roku 2004 poleci iwecej od 16konej ns1.Seryjna Tzr leci 100-110 km\h nic wiecej panowie.150 kolega pisze chyba juz wogole masz lekko nasrane jak motorower 50cmm wazący 120 kilo z 8 konnym silnikiem tyle poleci.Jak juz pisalem kolega ma caalutki silnik na najlepszych ikitach i 137km\h to naprawde sporo.ku*wa to tyle co mz etz 250 :) a wy byscie Etke chcieli seryjką lykac. :icon_twisted:Macie Gpry,Ns-1,Tzrki i inne plastyki ktore tylko wygladają jak scigacze.jaracie sie tyle ze lecą niewiadomo ile.to wiecie co wam poiwem??Mtxem z 88 roku jebne was na tylnym kole i obciagniecie mi po same jądra :) Bo jak ktos mi pisze ze seryjna 50cmm leci 140-150 łoo hoho to mnie szlag tu trafia :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...