kzabor Opublikowano 30 Czerwca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2006 :icon_mrgreen: :buttrock: hmmm to może i ja swoją spróbuje postawić skoro to takie proste.... Kto nie próbuję ten nie jedzie.... :buttrock: pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szpanerq Opublikowano 30 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2006 ja mam jawe 250 i jak stawiam na centralke - bo tylko ja mam - sie sie musze szarpac strasznie ;] a ona wazy ponad 160 kg , ja to swoje waze , chlop przy masie ;] ale tak po kolei to co mam zrobic bo polowy posytow nie rozumiem ;] kolo przednie podnosi sie do gory Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kzabor Opublikowano 30 Czerwca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2006 Rzecz polega na tym żeby przy stawianiu na centralę unieść tył motocykla a nie przód.Lewa ręka trzyma prosto kierownicę, prawa łapie za uchwyt pod kanapą pasażera lub pod zadupkem i unosi tył, w tym czasie stopa naciska na ramię centralki i hop... gotowe :icon_mrgreen: dokładnie tak jak napisał Browarny i wydaje mi się, że wszystko jest zrozumiałe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szpanerq Opublikowano 30 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2006 liczy sie tyl nawet jak ma przednie kolo sie uniesc an ie tylne ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PrzemekB Opublikowano 30 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2006 dokładnie , jedną nogą stań na stopce od centralki i przełuż ciężar ciała na nią i moto powinno sie lekko unieść i wtedy pociągnij do tyłu , proponuje złapac za uchwyt dla pasażera . A tak w ogóle to jaieś 2 tyg. temu kumpla oswieciłem , a gość ma juz drugą japonie i mówił , ze zawsze sie "szarpał" ze sprzetem stawiając na central :buttrock: Pozdrawiam To ma polegac mniej wiecej na tym, ze prawa reka musisz ciagnac zadupek w gore (np za stelaz pod zadupkiem) a prawa noga mocno stanac na tej dzwigni od centralnej, lewa reka trzyma za kierownice zeby moto bylo w pionie, ewentulnie moze lekko ciagnac za kierownice do tylu, ale glownie ma utrzymywac pion. A roznica miedzy jednym a drugim jest taka, ze na bocznej ciezko nasmarowac lancuch np :icon_mrgreen: :Dnic dodac nic ująć :buttrock: - temat nadaje się do zamknięcia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Groszek Opublikowano 30 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2006 (edytowane) tylko jeszcze pilnuj, jak stawiasz, żeby obydwie nóżki stopki centralnej były na jednakowym poziomie i jednakowo mocnym podłożu bo jedna nóżka np wbije się w grunt, moto się przechyli i poleci. Edytowane 30 Czerwca 2006 przez Groszek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dudek146 Opublikowano 30 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2006 tak jak przedmówcy: liczy się technika a nie siła. Zanim poznałe tajniki stawiania na centralkę to przeważył mnie Junak na deptaku pełnym ludzi ale przypał był... Potem zobaczyłem że postawiłem go na obluzowanej płycie chodnikowej, nie miałem szans...Teraz to wspominam ze śmiechem ale wtedy to się wkurzyłem - nowiuski tłumik się zarysował. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
davgor Opublikowano 30 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2006 ja sie nie szarpie... porostu nie stawiam motocykla na centralnej, bo za żadne skarby mi sie to nie uda, nawet 125tki na kursie nie postawiałam, a co tu mówic o cb500 :icon_mrgreen: Na egzaminie naszczęscie nie musiałam walczyć z nóżką, wiec wszystko poszło super :buttrock: inaczej tez bym oblała Ostatnio w tym temacie (wczoraj to było) zamarudziłem, że ciężko sie CB 500 stawia na centralke. Ale przeczytawszy wszystkie posty zrobiłem 10 pompek, poszedłem do garażu i odpowiednio stanąłem na stopce. Po czym zatargałem po ukosie do tyłu i do góry i ku memu zdumieniu moto ustawiło się jak należy!,tak się tym faktem rozradowałem, że ustawiłem jeszcze przednie koło na starym kanistrze i zamontowałem licznik rowerowy.Zatem nie rezygnuj, niech moc będzie z Tobą! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AsiekHonda Opublikowano 30 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2006 najpier to ja moze spróbuje te pompki :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thori Opublikowano 30 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2015 Odgrzebię temat.Kombinuję, kombinuję i za nic nie postawię sama moto na centralnej. Piszecie, że w momencie kiedy nadepnie się na stopkę, moto unosi się lekko w górę - moje niestety ani drgnie. Mogę stać na stopce całym ciężarem ciała i nic. Czasami, kiedy pociągnę kierownicę, to coś tam się delikatnie zabuja, ale za nic nie chce wskoczyć. Macie jakiś pomysł jak to ogarnąć? Cytuj https://www.facebook.com/motoprzygody/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buber Opublikowano 30 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2015 Spróbuj, jakby to rzec, dynamicznie. tzn, jakby zaplanuj całość. Stajesz na stopce, ale dajesz impuls z kierownicy, jednocześnie ciągnąc do góry i do tyłu za kanapę. Takie jednoczesne "hej, rup!".Ciężko to na necie wytłumaczyć, ale to musi być całościowe. Samo depnięcie na centralkę nie postawi motonga :)Próbuj, a najlepiej zaproś kogoś do pomocy. Na pewno się uda. CB400 to waży połowę tego co większość motocykli ;) Cytuj Dezinformacja i fake newsy opierają się na tendencyjności w naszym myśleniu. Nie lubimy otrzymywać informacji, które są sprzeczne z tym, jak postrzegamy świat. Wolimy wiadomości, które potwierdzają nasze przekonania. Problem w tym, że wobec takich przekazów jesteśmy mniej krytyczni, więc jeśli dezinformacja będzie zgodna z tym, w co i tak już wierzymy, łatwiej będzie się nam na nią nabrać. Pamiętajmy, dezinformacja ma na celu radykalizację naszego światopoglądu, a nie jego zmianę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thori Opublikowano 30 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2015 No właśnie lekkie jest, bo tylko ok 200kg. Prosiłam już o pomoc, asekurację itp. Kilku kolegów nie dało rady go postawić w pojedynkę, dzisiaj próbowałyśmy z dziewczynami ogarnąć temat. No i też d.. blada. Jak druga osoba ciągnie je z tyłu, to wskakuje. Geniuszem jest mój syn (nie ma nic wspólnego z motocyklami), który podchodzi, łapie kierownicę jedną ręką, drugą opiera na siodełku pasażera i depta spokojnie stopkę. Ułamek sekundy i moto stoi. Czyli, że da się... Tyle, że syn nie wie jak to robi... Po prostu podchodzi, łapie, depta i moto wskakuje... Sam mówił, że siły nie używa, czyli powinnam dać radę. A kurde nie umiem... Chyba, że problem leży w zbyt małym nacisku nóg? Bo z kopki jak odpalam, to też mam problem, żeby nadepnąć kopkę na tyle silnie, żeby zaskoczyła od razu. Cytuj https://www.facebook.com/motoprzygody/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skilos Opublikowano 31 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2015 Cytuj "Gdy szykuję śniadanie, zwykle se o korkach słucham, jak tkwią te ch*je w tych jebanych autach." Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thori Opublikowano 31 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2015 Ech.... teoretycznie to już na pamięć znam jak to zrobić. Problem w tym, że w chwili, kiedy naciskam na stopkę i staję na niej całym ciężarem ciała, moto ani drgnie. Cytuj https://www.facebook.com/motoprzygody/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mozzarella Opublikowano 31 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2015 Ech.... teoretycznie to już na pamięć znam jak to zrobić. Problem w tym, że w chwili, kiedy naciskam na stopkę i staję na niej całym ciężarem ciała, moto ani drgnie. Może trzeba zwiększyć masę fizyki się nie oszuka bo dzwignia krótka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.