W inną strone ale bez przebijania sie przez miasto możecie pojechać kawałek 17 potem Kołbiel z 50 na Siennice potem 802 i 803 na Stoczek Łukowski. Fajne kręte i dobrej jakości drogi. Wracając można pojechać na Kałuszyn potem 696 do warowni Liw i powrót 637 do 50 i dalej 637 do Sulejówka.
Mam i sobie chwalę. Wygodny, lekki, super aerodynamika ( i dobrze wieje w środku).Nic nie paruje, wyściółka miła, wyjmowana. Z minusów to hałas (jeżdżę golasem) więc używam stoperów i to że wieje... Nie da się zamknąć dopływu powietrza w całości więc jesienią marznie nos :)
Potwierdzam, co do RPHA mam integrala i nie jest cichy. Ma super wentylację ale przez to jest też głośny. Ja bez zatyczek nie wsiadam na motocykl. Szkoda niszczyć sobie słuch.
Nie ma co brać się za rozbieranie sprzętu. Tak jak pisze toowdie. Najpierw technika. Przed zmianą cisniesz lekko na dzwignie potem odejmujesz gaz, sprzęgło i dociskasz do końca. Ważne żeby wbijać bieg do końca, to samo z redukcją. Jak zaczynałem też mi sie to pare razy zdarzyło, dodatkowo biegi wchodziły głośno. Z preloadingiem cisza i kulturalna praca skrzyni.
Jak założysz to "ochuchaj" dookoła będziesz widział czy szczelnie przylega dookoła. Nie wiem jak w tym modelu ale w moim Rpha10 szybka ma z brzegu przetłoczenie i jak na nie trafisz to nie przylega dobrze. U mnie nic nie paruje.
A pytałeś rodziców? Ja nie widzę swojej 5 letniej córki na motocyklu jakolwiek dobrze jeździła by na rowerze. Wydasz kase i pokłocisz z rodzicami młodego..
Tu masz 2 artykuły w temacie: www.motocaina.pl/Przewozenie_dziecka_na_motocyklu,0,564,0.html www.swiatmotocykli.pl/Motocykle/1,113810,9776008,Z_dzieckiem_na_motocyklu.html